بین بگ استوانه ای

binbag 17290

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ استوانه ای

بین بگ استوانه ای یک طراحی جالب در زمینه بین بگ می باشد که تواسنته است به کمک طراحی ویژه خود به یک محصول پرطرفدار تبدیل شود . بدنه این بین بگ از پارچه ترک نانو می باشد که کاملا ضد تعریق بوده و همچنین به طور کامل آبگریز می باشد . از دیگر ویژگی های این محصول می توان به ضد حریق بودن رویه این محصول نیز اشاره کرد که این ویژگی به سبب استفاده از پارچه های درجه یک فراهم شده است . ضد حریق بودن این محصول به طوری می باشد که در اثر برخورد مستقیم حرارت آتش ، رویه محصول آتش نخواهد گرفت و تنها پس از گذشت چندین ثانیه از برخورد مستقیم آتش ، پارچه جمع خواهد شد و به هیچ عنوان آتش نخواهد گرفت . 

بین بگ ها در واقع هم خانواده مبل های شنی بوده و تفاوت چندانی با آن ها ندارند و جزء مبل های راحتی و بسیار دوست داشتنی به شمار می روند که شما می توانید از آن ها با لذت فراوان استفاده کنید . بین بگ ها تنوع ابعادی بالایی دارند و برای همین شما می توانید بر اساس نیاز های خود ، بین بگ هایی را انتخاب کنید که سایز بزرگ و یا کوچکی داشته باشند . به طور مثال بین بگ استوانه ای فوق ابعادی بسیار بزرگ دارد که برای هر بزرگسالی مناسب و قابل استفاده خواهد بود . از سوی دیگر این بین بگ می تواند برای آن دسته از افرادی که قد و قامت بلندی دارند نیز مناسب باشد . از ویژگی هایی که این بین بگ را در میان انواع مبلمان منحصر به فرد کرده است ، انعطاف پذیری بالای آن می باشد . 

اگر به تصویر محصول دقت داشته باشید ، متوجه انعطاف بالای بین بگ خواهید شد ، به طوریکه کاملا فرم گرفته و شما به نحوی به داخل بین بگ فرو خواهید رفت . در این حالت ، در بهترین حالت خود قرار خواهید گرفت و خواهید توانست برای مدت های طولانی بر روی بین بگ نشسته و احساس راحتی داشته باشید . رویه این مبل بین بگ قابل شستشو بوده و در صورتی که کثیف شود ، می توانید به آسانی رویه مبل را جدا کرده و آن را بشویید . وزنی که این مبل ها دارند بسیار سبک است ، حتی اگر سایز بزرگی داشته باشند ، برای همین می توانید به آسانی مبل را برداشته و محصول را جابجا کنید . شما عزیزان می توانید این مدل و بسیاری از مدل های موجود در فروشگاه اینتکس را با ضمانت خریداری کنید .

نقد و بررسی بین بگ استوانه ای

بین بگ استوانه ای از محبوب ترین بین بگ های طراحی شده به صورت استوانه ای می باشد که به واسطه این طراحی خوب خود قابل استفاده به عنوان مبل و همچنین زیرپایی می باشد که می توانید آن را در کنار مبل بین بگ های پشتی دار استفاده کرده و پاهای خود را بر روی آن قرار دهید تا اینچنین استراحت بهتری داشته باشند و جریان خون بهتری در پاها ایجاد شود . سبک بودن و حجم کم بین بگ استوانه ای جابجایی و حمل آن را ساده تر کرده است تا اینچنین بتوانید به راحتی بین بگ را جابجا کرده و در هر جایی از خانه از آن استفاده کنید . ابعاد بزرگ بین بگ آن را مناسب برای نشستن تمامی سنین به خصوص بزرگسالان کرده است . در ادامه بیشتر با بین بگ استوانه ای آشنا خواهید شد .

طراحی و تولید بین بگ استوانه ای

برای ساخت بین بگ استوانه ای از پوسته و آستری استفاده شده است که پوسته بیرونی ترین لایه بین بگ می باشد . انتخاب پوسته بسیار مهم است زیرا بیرونی ترین بخش بین بگ را تشکیل داده و قابل رویت است . بین بگ های استوانه ای به واسطه طراحی استوانه ای شکل خود دارای تکیه گاه و پشتی نبوده و عمدتا برای نشستن های موقتی استفاده می شود .

از بین بگ استوانه ای می توان به عنوان زیرپایی و یا میز عسلی نیز استفاده کرد تا وسایل یا پای خود را بر روی آن قرار دهید . ارتفاع بین بگ 40 سانتی متر است که کاملا استاندارد بوده و همسطح با بیشتر بین بگ های پشتی دار راحتی می باشد . دوخت بسیار عالی و تولید بسیار خوب محصول سبب شده است تا فروشگاه تهران اینتکس بین بگ استوانه ای را با ضمانت 1 ساله به فروش برساند .

جنس بین بگ استوانه ای

بخش رویه یا همان پوسته بین بگ استوانه ای از جنس پارچه ترک نانو می باشد . شاید چندان با این پارچه آشنا نباشید اما پارچه ترک نانو یکی از بهترین و مقاوم ترین پارچه های مورد استفاده برای ساخت بین بگ ها می باشد که به دلیل طراحی و بهره گیری از تکنولوژی نانو کاملا ضد آب بوده و آبگریز است ، به همین جهت از ورود آب به داخل لایه های داخلی بین بگ جلوگیری خواهد کرد . همچنین پارچه ترک نانو ضد حریق بوده و در صورت قرار گرفتن میان شعله های آتش و اجسام داغ آتش نمیگیرد . مواد داخلی مبل نیز از پلی استایرن تشکیل شده است که این جنس نیز ضد آب بوده و در دراز مدت دچار افت نمی شود ، همچنین انعطاف پذیری بسیار خوبی داشته و می تواند سطحی انعطاف پذیر را برای نشستن ایجاد کند .

نگهداری و مراقبت از بین بگ استوانه ای

با توجه به جنس مرغوب بین بگ استوانه ای ، محصول به سختی دچار آسیب می شود ، اما بهتر است برای طولانی شدن عمر بین بگ از پرت کردن آن بپرهیزید ، همچنین پریدن بر روی بین بگ به دلیل فشار ناگهانی می تواند موجب آسیب دیدن بین بگ شود . عمده این آسیب ها پارگی رویه از دوخت یا از خود پارچه را می تواند به همراه داشته باشد . ساییدگی بر روی زمین های زبر نیز می تواند آسیب هایی را به پارچه بزند . رویه بین بگ قابل شستشو می باشد که در صورت کثیف شدن یا ایجاد لکه می توانید بدون نگرانی آن را بشویید .

تعمیرات بین بگ استوانه ای

همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد ، جنس بدنه بین بگ استوانه ای از پارچه است ، بنابراین با آسیب دیدن می توانید آن را با دوخت تعمیر کنید . با توجه به اینکه بین بگ استوانه ای ضد آب است بهتر است که تعمیرات بر روی آن تخصصی تر بوده و دوخت خوبی انجام شود تا اینچنین ضد آب بودن محصول با مشکل مواجه نشود ، برای اینکار بهتر است از فروشگاه تهران اینتکس و خدمات پس از فروش آن استفاده کرده و محصول را برای تعمیرات برای فروشگاه ارسال کنید .

قطر 140 سانتی متر
ارتفاع 40 سانتی متر
وزن 5 کیلوگرم
جنس رویه پارچه ترک نانو
جنس بخش کناری پارچه ترک نانو 
مواد داخلی مبل پلی استایرن
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 انعطاف پذیری بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...