مبل شنی مخملی راحتی بزرگسال گیلدا

intex 30083

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مخملی راحتی بزرگسال گیلدا

مبل شنی مخملی راحتی بزرگسال گیلدا از جدید ترین و با کیفیت ترین مبل های شنی موجود در بازار و فروشگاه اینتکس است که می توانید آن را خریداری کنید . گیلدا با بیش از 30 سال تجربه در زمینه تولید وفروش مبل شنی ، این محصول زیبا و در عین حال با کیفیت و مقاوم را طراحی و تولید کرد . مبل شنی فوق از پوسته مخملی بسیار زیبا و شیک ساخته شده است و همین موضوع نیز باعث شده است تا سطح مبل نرم ، لطیف شود و همچنین خاصیتی که این جنس دارد می تواند از عرق کردن بدن در نشستن های طولانی جلوگیری کند . این نوع پارچه در برابر فشار نیز مقاوم است و در صورت کشیده شدن بر روی زمین ساییده نمی شود . محتوای داخلی این محصول نیز از مواد پلی استایرن پر شده است ، پلی استایرن بسیار نرم و انعطاف پذیر است و به همین واسطه مبل شنی فوق بسیار نرم و طبی شده است . لازم به ذکر است که این جنس در برابر آتش مقاوم است و به سختی می سوزد به همین دلیل در صورت برخورد آتش با مبل شنی نگران شعله ور تر شدن آتش و مبل شنی خود نباشید . برای کسب اطلاعات بیشتر از محصول فوق مشخصات زیر و نقد و بررسی محصول را مطالعه کنید .

نقد و بررسی مبل شنی مخملی راحتی بزرگسال گیلدا

مبل شنی مخملی راحتی بزرگسال گیلدا از نمونه مبل های شنی زیبا و خوشرویی است که فروشگاه اینتکس با توجه به کیفیت بسیار بالا و طراحی مناسب ، آن را موجود کرده و با قیمت مناسب به فروش می رساند . این مبل شنی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در ادامه با نقد و بررسی بیشتر به آن ها خواهیم پرداخت تا شما عزیزان و مشتریان گرامی بتوانید با کسب اطلاعات بیشتر مبل شنی مخملی راحتی بزرگسال گیلدا خود را خریداری کنید . این محصول توسط شرکت گیلدا ساخته شده و کاملا اصل است ، گیلدا دارای سابقه 30 ساله بوده و تجربه زیادی در زمینه تولید و فروش مبل شنی در سراسر دنیا دارد .

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی و آرگونومی ساخت هر مبل شنی باعث تمایز آن نسبت به سایر مبل های شنی می شود . این مبل شنی دارای طراحی ملاقه ای یا به اصطلاح گلابی شکل است که می توان این نوع طراحی و آرگونومی ساخت را یکی از بهترین طراحی ها دانست ، چرا که ساختار گلابی شکل مبل های شنی باعث می شود تا فرد حس بهتری در هنگام نشستن داشته باشد زیرا تمامی بدن آن به بهترین شکل پوشش داده می شود . پشتی مرتفع و بلند مبل از مزیت های مبل های شنی می باشد چرا که به خوبی می تواند کمر فرد را پوشش دهد و از وارد شدن فشار به آن جلوگیری کند . محتوای داخلی نرم و انعطاف پذیر آن و همچنین طراحی محصول باعث شده است تا این مبل انعطاف پذیری و حالت پذیری بالایی داشته باشد .

جنس

همانطور که از نام محصول مشخص است رویه این مبل شنی از پارچه مخملی ساخته شده است ، پارچه های مخملی بسیار نرم هستند و لطافت خاصی را به محصول می بخشد . پارچه ای که برای این محصول در نظر گرفته شده است از ضخامت بالایی برخوردار است و به خوبی می تواند در برابر ضربه و فشار مقاومت کند . محتوای داخلی این مبل نیز از پلی استایرن ساخته شده است . پلی استایرن از جمله مواد انعطاف پذیر و نرم است که در برابر رطوبت و همچنین آتش مقاوم می باشد ، به همین علت نیز مبل شنی مخملی راحتی بزرگسال گیلدا در ضد حریق است و محتوای داخلی آن آتش نمی گیرد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل شنی مخملی راحتی بزرگسال گیلدا فوق برابر با ( طول : 80 سانتی متر ، عرض : 80 سانتی متر و ارتفاع : 95 سانتی متر ) می باشد که مناسب برای سنین بزرگسالان می باشد ، از طرفی تحمل وزن 150 کیلوگرمی آن نشان از کیفیت بالا و قابلیت استفاده آن توسط تمامی سنین دارد . وزن کلی محصول فوق 5 کیلوگرم می باشد چرا که محتوای شنی پلی استایرنی محصول وزن زیادی ندارد ، به همین دلیل جابجایی محصول بسیار ساده تر و راحت تر شده است .

مراقبت ، نگهداری و تعمیرات

مبل های شنی به دلیل اینکه شکستنی نبوده و یا سوراخ نمی شوند و جنس اصلی آن ها از پارچه و محتوای شنی آن از پلی استایرن یا یونولیت می باشد نیازی به مراقبت های جدی ندارند ، اما بهتر است از پریدن بر روی مبل شنی و یا پرت کردن آن خودداری نمایید و در صورت استفاده از آن در محیط های بیرون از خانه از کشیده شدن آن بر روی سطوح زبر دوری کنید . در صورت کثیف شدن می توانید رویه را خارج کرده و آن را بشویید . در صورت پاره شدن رویه می توانید آن را دوخته و حتی تعویض کنید .

سخن پایانی

با خرید مبل شنی مخملی راحتی بزرگسال گیلدا بی شک نشیمنگاهی ایده آل و طبی را برای خود خواهید داشت ، آرگونومی ساخت عالی و سطح طبی و انعطاف پذیر این مبل از خسته شدن شما در نشستن های طولانی مدت جلوگیری می کند بنابراین شما می توانید ساعت های بیشتری را نشسته و استراحت کنید و یا برای مطالعه کتاب ، تماشای تلویزیون و صحبت کردن بپردازید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 45 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل پلی استایرن
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده گیلدا
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته
 بدنه انعطاف پذیر
 دارای بدنه ضد تعریق
 ساختار درونی ضد حریق
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...