صندلی شنی مخملی صورتی

hc142019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی مخملی صورتی

صندلی شنی مخملی صورتی از سری صندلی های شنی تکیه گاه دار می باشد که برای خانم ها از جذابیت بالایی برخوردار می باشد . رویه این محصول از جنس پارچه مخمل بوده که بسیار نرم و لطیف می باشد و در حین استفاده حس آرامش را برای شما به ارمغان می آورد . همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و صندلی شنی مانع از ایجاد تعریق در استفاده های طولانی مدت خواهد شد . محتویات تشکیل دهنده آن نیز از یونولیت های خرد شده درنظر گرفته شده است که از انعطاف بالایی برخوردار بوده و موجب می شود که به خوبی با بدن شکل گرفته و آن را در موقعیت مناسبی قرار دهد . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید . همچنین می توانید یونولیت های آن را افزایش و یا کاهش داده و آن را متناسب با نیاز خود شکل دهید . وزن اغین محصول اندک و در حدود 5 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل حمل و جا به جایی بوده و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید . اگر شما نیز مجذوب این محصول زیبا شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از نمایندگی اینتکس دریافت نمایید .

نقد و بررسی صندلی شنی مخملی صورتی

صندلی شنی مخملی صورتی یکی از صندلی های شنی راحتی می باشد که به دلیل دارا بودن رویه مخملی، بسیار نرم و لطیف بوده و با توجه به دارا بودن رنگی زیبا مورد پسند بسیاری از افراد واقع شده است. این محصول بسیار کم حجم و سبک بوده و شما قادر خواهید بود آن را در هر مکانی از جمله اتاق خواب و پذیرایی مورد استفاده قرار دهید. در ادامه این مقاله به بررسی دقیق این محصول پرداخته و شما را در خرید صندلی شنی بزرگسال همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

شاید شما نیز از آن دسته افرادی باشید که نوع طراحی و زیبایی محصولات برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. و در حین خریداری محصولات مورد نیاز به این مورد توجه بسیاری نشان می دهید. با توجه به اینکه شرکت اینتکس همواره محصولاتی متفاوت و زیبا برای طرفداران این برند طراحی و تولید می نماید، این محصول نیز از زیبایی منحصر به فردی برخوردار می باشد. نشیمنگاه این محصول به صورت یک مربع در نظر گرفته شده است که دارای اندکی فرورفتگی بوده که نرمی و راحتی محصول را دو چندان افزایش داده است. همچنین برای آن یک عدد تکیه گاه نسبتاً کوتاه در نظر گرفته شده است که در حین استراحت پشت شما را در موقعیت مناسبی قرار داده و در استفاده های طولانی مدت مانند ایجاد درد و خستگی خواهد شد. در قسمت زیرین این محصول یک عدد زیپ در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن شما قادر خواهید بود رویه را از آستر جدا نموده و به راحتی مورد شستشو قرار دهید. همچنین می توانید با استفاده از این ویژگی حجم محتویات آن را افزایش و یا کاهش داده و آن را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید. 

 

جنس بدنه

 

لازم به ذکر است که علاوه بر زیبایی و طراحی محصولات جنس بدنه نیز یکی از مهم ترین مواردی می باشد که در حین تهیه محصول می بایست به آن توجه نمود. به همین منظور شرکت اینتکس رویه این صندلی شنی را از جنس پارچه مخمل در نظر گرفته تا علاوه بر نرمی و راحتی، در حین جابه جایی و شستشو دچار آسیب دیدگی نشود. علاوه بر این، این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و صندلی شنی مانع از ایجاد تعریق در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. به همین منظور شما می توانید ساعت ها بدون هیچگونه نگرانی آن را مورد استفاده قرار داده و لذت ببرید. به منظور افزایش انعطاف پذیری و راحتی این محصول محتویات تشکیل دهنده آن از یونولیت های خرد شده در نظر گرفته شده که در حین استفاده به خوبی با بدن شما شکل خواهد گرفت. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن

 

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید نشیمنگاه این محصول به صورت مربع طراحی شده و دارای طول و عرضی معادل 90 سانتی متر می باشد. همچنین ارتفاع آن در حدود 85 سانتی متر بوده که مطابق با استاندارد های موجود در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه این محصول قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید تنها دارای 5 کیلوگرم وزن بوده که بسیار سبک و قابل حمل و جابجایی می باشد.

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

با توجه به اینکه رویه این محصول از پارچه مخمل و محتویات تشکیل دهنده آن از یونولیت های خرد شده در نظر گرفته شده است این محصول دارای طول عمر بالایی بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. اما به منظور افزایش طول عمر آن می‌ بایست از قرار دادن وزن های سنگین تر از وزن ذکر شده بر روی آن خودداری نموده و آن را در برابر حرارت بالا قرار ندهید. در صورت بروز هرگونه آسیب دیدگی می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

 

جمع بندی

 

صندلی شنی مخملی صورتی یکی از پرفروش ترین صندلی های شنی راحتی می باشد که بسیار نرم و راحت بوده و با استفاده از آن می توانید آرامشی بی نظیر را تجربه نمایید. برای تهیه این محصول پرطرفدار می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را از طریق نمایندگی تهران اینتکس به همراه ضمانت نامه دو ساله دریافت نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...