بین بگ خزدار تک نفره

bestway 43838

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ خزدار تک نفره

بین بگ خزدار بزرگسال بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای بدنه از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین منظور این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این محصول افزوده است . در قسمت زیری این بین بگ یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و بین بگ خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . بین بگ خزدار بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین با توجه به رنگ و طرح زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید  شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید بین بگ خزدار از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

نقد و بررسی بین بگ خزدار تک نفره

بین بگ خزدار تک نفره مدلی بسیار محبوب و البته پر فروش موجود در بازار و فروشگاه بین بگ تهران اینتکس می باشد که به واسطه نرمی و راحتی وصف ناپذیری که دارد به این محبوبیت بالا دست یافته است . بین بگ ها دارای طراحی کاملا متفاوت نسبت به مبل های خانگی پایه چوبی یا فلزی دارد که با انعطاف پذیری بسیار بالای خود می تواند سطحی منعطف و فرم پذیر را در اختیار استفاده کنندگان قرار دهد . با توجه به این موضوع نیز استفاده از آن برای کسانی که دوست دارند جای گرم و نرمی برای نشستن های طولانی مدت خود داشته باشند ، اقدام به خرید بین بگ خزدار تک نفره می کنند . 

طراحی و ساخت بین بگ خزدار تک نفره

نوع طراحی و ساخت بین بگ خزدار تک نفره به صورت گرد می باشد که به راحتی و با دست می توانید به آن فرم بدهید . توجه داشته باشید که ممکن است در هنگام خرید بین بگ و دریافت آن ، شکل گرد و بدون قسمت نشیمنگاه را ببینید ، اما تمامی بین بگ های راحتی اینچنین ساخته شده اند و نیاز است تا با دست به آن فرم دلخواه خود را بدهید . شما می توانید بین بگ را حتی با نشستن فرم دهید و با نشستن در کناره ها مبل بین بگی تکیه گاه دار برای خود ایجاد کنید و یا با نشستن بر روی آن مبلی ایستاده با ارتفاع بلند تری را ایجاد کنید .

برای ساخت بین بگ خزدار تک نفره از رویه و آستری استفاده شده است . رویه محصول که بیرونی ترین لایه بین بگ است به صورت خزدار می باشد که تا حدود زیادی سطح بین بگ را نرم کرده و از عرق کردن بدن نیز به خوبی جلوگیری می کند . همچنین این بین بگ دارای یک آستری ضخیم در داخل خود است که محتوای شنی در داخل آن ریخته می شود تا در صورت نیاز به شستشو بتوانید از طریق زیپی که در بخش زیرین بین بگ قرار گرفته شده است به لایه های درونی دست پیدا کرده و حتی به محتوای شنی که داخل آستری هستند نیز دسترسی داشته باشید .

جنس بین بگ خزدار تک نفره

برای تولید بین بگ خزدار تک نفره از جنس پارچه مخملی استفاده شده است که دارای خزه های بلندی است . داشتن خزهای بلند در بین بگ ها می تواند سطحی لطیف تر را در اختیار مصرف کننده قرار دهد و حتی در روز های سرد زمستانی نیز نشیمنگاهی گرم و نرم را برای آن ها ایجاد کند . داخل بین بگ از پلی استایرن پر شده است ، این مواد خاصیتی اسفنجی و انبساطی دارد که به خوبی می تواند با فشرده شدن حالت گرفته و انعطاف پذیری بسیار عالی را برای بین بگ به وجود بیاورد . این جنس در طولانی مدت چندان افت نخواهد کرد . وزن سبک آن باعث شده است تا بین بگ خزدار تک نفره تنها 5 کیلوگرم وزن داشته باشد .

نگهداری و شستشو بین بگ خزدار تک نفره

تحمل وزنی که برای بین بگ فوق در نظر گرفته شده است 180 کیلوگرم است که نشان از دوام و کیفیت بدنه و کیفیت دوخت محصول دارد . اما با این حال توصیه می شود که بر روی بین بگ نپرید مخصوصا از ارتفاع چرا که در حالت پریدن وزن شما چند برابر شده و می تواند به بین بگ آسیب وارد کند . از سوی دیگر کشیده شدن و پرت کردن بین بگ نیز می تواند به محصول آسیب وارد کند . توجه داشته باشید که اگر از بین بگ قصد استفاده در حیاط ، بالکن و ... را دارید از یک پارچه یا زیراندازی استفاده کنید تا کف آن کثیف نشده و یا آسیبی نبیند .

آسیب ها و افت بین بگ خزدار تک نفره

از سری آسیب هایی که برای بین بگ ها اتفاق می افتد می توان به افت مبل شنی و همچنین پارگی رویه یا آستری اشاره کرد . رویه یا آستری در صورت پارگی قابل تعمیر و حتی تعویض هستند . همچنین افت مبل شنی که به دلیل فشرده شدن محتوای شنی محصول می باشد نیز با شارژ کردن مجدد محصول قابل رفع است . شما می توانید محتوای شنی خود را از فروشگاه اینتکس تهیه کنید .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...