مبل شنی خزدار پشمی

BIN-3135

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی خزدار پشمی

مبل شنی خزدار دارای تکیه گاه یک محصول بی نظیر و خاص است که مناسب برای مشکل پسندان می باشد. این کالا طراحی بی نظیری دارد که همین طراحی خاص باعث شده تا این محصول از دیگر مبل های شنی موجود در بازار با فاصله زیاد قرار بگیرد و فروش بالایی را به خود اختصاص دهد. از نظر ارگونومی ساخت این محصول تا حدود بسیار زیادی شبیه به نمونه های موجود در بازار است. بخش نشیمنگاه این محصول به صورت ساده طراحی شده و با نشستن بر روی ان مقداری فرو خواهد رفت. هم چنین بخش تکیه گاه این کالا هم به صورت شیب دار طراحی شده است که فرد می تواند حتی به راحتی بر روی ان خوابیده و به استراحت بپردازد. علاوه بر این ها تمام نقاط این کالا به صورت خز دار طراحی گردیده است که فوق العاده زیبا بوده و کرم رنگ می باشد. این محصول مناسب برای استفاده تمام سنین بوده و به دلیل داشتن جنس فوق العاده عالی به راحتی دچار اسیب نمی شود. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی محصولات اینتکس در ایران با قیمت فوق العاده خریداری نمایید.

مبل شنی خزدار دارای تکیه گاه

مبل شنی خزدار دارای تکیه گاه محصولی با کیفیت و جذاب است که به تازگی روانه بازار شده است. این کالا به دلیل ساختار منحصر به فردش بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بدنه این کالا به صورت خزدار طراحی شده که همین عامل باعث شده تا با بسیاری از نمونه های مشابه متفاوت شود. هم چنین تکیه گاه این محصول هم به زیبایی هر چه تمام تر و با ابعاد استاندارد ساخته شده است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی کامل این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که ساختار این محصول شبیه به یک مبل تک نفره می باشد. بخش نشیمنگاه این محصول به صورت مربعی شکل بوده و ساختار دقیقی دارد. شما پس از هر بار نشستن بر روی بخش نشیمنگاه این محصول مشاهده خواهید کرد که بیش از پیش فرو رفته و نرم تر از قبل می شود. هم چنین تکیه گاه این کالا هم به صورت ایستاده و با مقداری شیب طراحی شده است که پس از نشستن و تکیه دادن بر روی این کالا احساس راحتی را به شما ارائه خواهد داد. هم چنین می توانید با تکیه دادن سر و گردن خود به بالا ترین بخش این محصول بیش از پیش به استراحتی راحت بپردازید. در کنار این موارد باید به رنگ این کالا هم اشاره کرد که همان طور که گفتیم این کالا به صورت یکدست خزدار طراحی و تولید شده است. تمامی خز های روی بدنه این محصول رنگ یکدست سفید و مایل به کرم رنگ دارند که فوق العاده چشم نواز و زیباست.

 

جنس بدنه این محصول فوق العاده مقاوم و با کیفیت است و به راحتی اسیب نمی بیند. در همین خصوص باید عنوان کرد که رویه اصلی این کالا ساخته شده از نوع کتان خزدار می باشد که فوق العاده با کیفیت بوده و در عین حال بسیار زیباست. هم چنین مواد داخلی تشکیل دهنده ساختار این محصول هم از نوع فیبر می باشد. شما هم چنین قادر خواهید بود که پوسته و مواد داخلی این کالا را هم در صورت اسیب دیدن تعویض نمایید.

ابعاد و وزن

این کالا در طول و ارتفاع 85 سانتی متر و هم چنین عرض 100 سانتی متر طراحی و تولید شده است. علاوه بر این ها وزن کلی این کالا 16 کیلو گرم بوده و می تواند تا 150 کیلو گرم وزن را هم بر روی خود تحمل کند. تمام این اعداد طبق اصول و با در نظر گرفتن تمام موارد ساخته شده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

همان طور که شاید شما هم بدانید مبل های شنی نیاز به راه اندازی خاصی ندارند و به صورت اماده طراحی و تولید شده اند. در همین خصوص باید گفت که شما پس از خرید این کالا می توانید به سادگی در مکان مورد نظر خود ان را قرار داده و از ان استفاده نمایید. هم چنین به راحتی می توانید این کالا را هم در داخل منزل ، محل کار و یا هر جای دیگری جا به جا کرده و به سادگی از ان استفاده نمایید. هم چنین برای مراقبت از این کالا هم باید به یک سری نکات توجه کنید. بهتر است بر روی این مبل شنی یک عدد مافه پهن کنید تا کثیف نشود. هم چنین از کندن خز های این محصول هم جدا خودداری نمایید تا ظاهر ان دچار اسیب نشود. هم چنین بهتر است از پریدن و جامپینگ بر روی این محصول حدا خودداری کنید تا اسیب های جدی به این کالا وارد نشود.

جمع بندی

مبل شنی خزدار دارای تکیه گاه محصولی بی نظیر و جذاب است که طراحی ان به گونه ای می باشد که مناسب برای تمام سلایق بوده و به صورت چشم نواز و خاص طراحی گردیده است. هم چنین این محصول ظاهری دقیق و زیبا دارد و قادر است تا 150کیلو گرم وزن را هم بر روی خود تحمل کند که افراد سنگین وزن هم می توانند به راحتی به ان اطمینان کرده و استفاده کنند. هم اکنون می توانید این محصول بی نظیر را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی مبل شنی خزدار پشمی

مبل شنی خزدار پشمی با طراحی بسیار شیک و با دوام خود ، امروزه به یکی از محبوب ترین مدل های موجود در بازار و همچنین فروشگاه تهران اینتکس تبدیل شده است که رنگبندی مختلفی نیز دارد ، از این رو دستان شما باز بوده و می توانید بهترین و مناسب ترین مدل را برای استفاده خریداری کنید . مبل های شنی محصولاتی پرتابل بوده و به سادگی می توانید آن ها را در خانه جابجا کرده و در هر محلی استفاده کرد .

چرا که در بخش توضیحات در رابطه با جنس و محتوای شنی یونولیتی محصول مطالبی ارائه گردید که همین موضوع یعنی محتوای شنی سبک وزن محصول سبب پرتابل بودن و قابلیت جابجایی آسان مبل شنی خزدار پشمی شده است . همچنین در این بخش نیز قصد داریم تا نحوه شستشو مبل شنی خزدار پشمی ، شارژ مجدد ، روش های تعمیر و همچنین خدمات پس از فروش مبل شنی خزدار پشمی را مورد بررسی قرار دهیم .

نحوه شستشو مبل شنی خزدار پشمی

بدون شک در استفاده مداوم از مبل های شنی به مرور زمان ممکن است مبل شنی چرک شده و یا با ریختن انواع مواد غذایی و ... کثیف شود ، از این رو نیاز است تا با شستشو مبل شنی ، کثیفی ها را برطرف سازید . توجه داشته باشید که شستشو مبل شنی خزدار پشمی به منزله شستشو تمام مبل نبوده و تنها نیاز است تا بدنه محصول را بشویید . همانطور که پیش تر گفته شد ، شما می توانید رویه را از آستری جدا کنید و آن را به صورت جداگانه بشویید .

شما می توانید به چند روش دستی یا با استفاده از ماشین لباسشویی رویه را شستشو کنید . برای شستشو می توانید از مواد شوینده متنوع و پودرهای رختشویی استفاده کنید ، اما توجه داشته باشید که نباید از مواد شوینده اسیدی یا سفید کننده ها استفاده کنید . پس از شستشو ، رویه را بر روی طناب و در هوای آزاد پهن کنید تا خشک شود . 

شارژ مجدد مبل شنی خزدار پشمی

یکی از اتفاق هایی که ممکن است به مرور زمان و با استفاده مداوم از مبل شنی خزدار پشمی پدیدار شود ، می توان به افت مبل های شنی اشاره کرد که می تواند با سفت شدن مبل نیز همراه باشد ، دلیل این اتفاق نیز فشرده شدن محتوای شنی است که پس از استفاده طولانی فشرده تر شده و حجمشان کوچک تر شده است .

برای رفع این مشکل می توانید از محتوای شنی نو و جدید استفاده کرده و مبل شنی را مجددا شارژ کنید . شما می توانید خودتان این کار را با تهیه کردن محتوای شنی انجام دهید ، همچنین می توانید محصول را برای شارژ کردن برای فروشگاه اینتکس ارسال کنید . شما می توانید تمامی یونولیت های قدیمی را تخلیه کرده و یونولیت نو و نرم را درون مبل شنی بریزید تا به مانند روز اول نرم شود .

امکان تعمیرات مبل شنی خزدار پشمی

از دیگر امکاناتی که برای مبل های شنی وجود دارد می توان به قابلیت تعمیرات مبل شنی خزدار پشمی اشاره کرد که در صورت آسیب دیدن رویه یا آستری می توانید آن را بدوزید تا پارگی ها رفع شود . همچنین شما می توانید با تهیه رویه یا آستری جدید ، به طور کلی و بدون نیاز به تعمیر ، رویه ای جدید را برای مبل شنی خود در نظر بگیرید . این امکان برای شما وجود دارد که حتی از بدنه ای با جنس پارچه متفاوت نیز استفاده کنید و هیچ محدودیتی از این بابت وجود نخواهد داشت . 

خدمات پس از فروش فروشگاه مبل شنی اینتکس

در رابطه با موارد گفته شده در بالا ، فروشگاه تهران اینتکس نیز خدماتی را برای مشتریان خود ارائه کرده است تا بتوانید با استفاده از این خدمات ، به راحتی و بدون نگرانی ، مبل شنی خود را تعمیر کرده و در صورت نیاز بتوانید مبل را شارژ کرده و حتی رویه یا آستری را تعویض یا آن ها را تعمیر کنید . از این رو دیگر نیازی نخواهد بود تا خودتان در خانه این کار را انجام دهید . برای اطلاعات بیشتر می توانید با فروشگاه تهران اینتکس تماس بگیرید .

طول 85 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
رنگ بدنه کرم
جنس بدنه کتان خزدار
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...