صندلی شنی خز دار

bestway 43810

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,600,000 تومان
5,000,000
8%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی خز دار

صندلی شنی خز دار بست وی یک محصول بسیار زیبا و با کیفیت می باشد که با توجه به رویه مقاوم ، رنگ زیبا و خزی که تعبیه شده محبوبیت خاصی میان استفاده کنندگان داشته است . این محصول با توجه به رویه پارچه که دارد بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی  سنین می باشد . این محصول دارای ضمانت 2 ساله می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به حجم و و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و صندلی خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید و صدمه ای به پارچه وارد نخواهد شد . مواد داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم بوده و به راحتی فرم بدن شما را به خود خواهد گرفت تا در زمان استراحت یا تماشای تلویزیون حس خوش آیندی داشته باشید . برای خرید صندلی شنی خز دار از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

صندلی شنی خز دار یک نمونه مبل شنی بسیار زیبا و با رنگبندی فوق العاده است که برای آن دسته از دوست داران مبل های شنی با رنگ فانتزی و روشن بسیار مناسب می باشد . مبل های شنی که فروشگاه اینترنتی اینتکس به فروش می رساند ، از طراحی های بی نظیری برخوردار بوده و با توجه به ویژگی ها و خصوصیت های خوبی که دارند ، می توانند بستر های فوق العاده عالی برای استراحت کردن آن ها باشد . به همین دلیل است که صندلی شنی خز دار به یکی از پر فروش ترین مدل های فروشگاه اینتکس تبدیل شده است . توجه داشته باشید که این محصول در رنگ صورتی ساخته شده است ولی شما می توانید همین محصول و مبل شنی را در رنگبندی های دیگر نیز سفارش دهید . برای همین توصیه می کنیم که حتما به مواردی که در ادامه مطلب گفته خواهد شد دقت داشته باشید . 

برای اینکه ما قصد داریم تا به صورت تخصصی تر صندلی شنی خز دار را نقد و بررسی کنیم و شما می توانید با مطالعه این نقد و بررسی ، از ویژگی های کامل صندلی شنی خز دار اطلاع داشته باشید و با در نظر گرفتن تمامی موارد ، خرید های خود را انجام دهید . پس در ادامه همراه ما باشید . صندلی شنی خز دار یکی از راحتی ترین مبل های موجود است که حتی از کاناپه ها نرمی خاص تری دارد و می تواند شرایط فوق العاده ای را ایجاد کند تا شما بتوانید برای مدت های طولانی از صندلی شنی استفاده کنید و از نشستن طولانی خسته نشوید . صندلی شنی فوق از متریالی ساخته شده است که باعث شده تا اینچنین نرم و راحت باشد . برای اینکه با این متریال و کیفیت آن آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید . 

معمولا مبل ها و صندلی های شنی به مانند صندلی شنی خز دار که به خصوص توسط برند های معتبری همچون بست وی ساخته شده است ، از پارچه درجه یک برای ساخت رویه صندلی شنی و از مواد یونولیتی خرد شده برای ساخت بخش داخلی مبل شنی استفاده می شود . این مبل شنی از پارچه مخملی خزدار ساخته شده است که یکی از محبوب ترین و جالب ترین نوع پارچه بوده  و از آن جا که رویه ای مخملی شکل دارد و خزه های کوتاه در آن دیده می شود ، می تواند نرمی و لطافت خاصی را داشته باشد تا شما با یک صندلی شنی گرم و نرم روبرو باشید . این صندلی می تواند در روز های سرد یک مبل شنی گرمی برای شما باشد و از طرف دیگر در روز های گرم می تواند خاصیت ضد تعریقی را از خود نشان دهد و به همین خاطر است که برای هر فصلی قابل استفاده خواهد بود . 

همانطور که پیش تر اشاره شد ، صندلی شنی خز دار و بسیاری از صندلی های شنی دیگر بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند ، این نرمی و انعطاف پذیری خاص در میان صندلی های شنی به این دلیل است که برای ساخت آن ها از مواد یونولیتی استفاده شده است . این یونولیت ها یا فیبر ها به صورت خرد شده بوده و در داخل آستری این صندلی شنی ریخته شده است ، با توجه به حالت خرد شده یونولیت ها ، امکان جابجایی یونولیت ها وجود داشته و شما با نشستن بر روی صندلی شنی مشاهده خواهید کرد که چگونه صندلی شنی می تواند فرم بگیرد و حالت خوبی را برای نشستن شما ایجاد کند . این محتوای داخلی همچنین می تواند باعث شود که صندلی شنی وزن فوق العاده سبکی را داشته باشد تا شما بتوانید آن را به سادگی جابجا کنید و در هر جایی از آن استفاده نمایید . نوع فرم و ساختار این صندلی شنی ، باعث شده است تا شما در یک شرایط فوق العاده خوبی نشسته و استراحت کنید . زیرا یک تکیه گاه عالی در این صندلی شنی وجود دارد و اصلا فشاری به کمر شما وارد نخواهد شد .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی خز دار
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...