مبل شنی دو رنگ خزدار اینتکس

mbl-1020

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دو رنگ خزدار اینتکس

مبل شنی دو رنگ خزدار اینتکس از سری محصولات فوق العاده شرکت اینتکس می باشد که این بار با خلاقیت خود این محصول را با دو مدل پارچه تولید و روانه بازار کرده است. این کالا به گونه ای ساخته شده که رویه اصلی و قسمت های تکیه گاه و نشیمنگاه این محصول از نوع پارچه خزدار تولید شده و دیگر نواحی و بخش های کناری این کالا هم از پارچه مخمل صورتی رنگ تولید گردیده است که یک محصول فوق العاده را در دست مشتری قرار داده است. ساختار این محصول هم بی شباهت به نمونه های موجود در بازار نیست. هم چنین قسمت تکیه گاه این محصول دارای شیب ملایمی می باشد که باعث شده تا فرد بتواند به راحتی بر روی این محصول تکیه داده و از ان استفاده کند. بخش نشیمنگاه این مبل شنی هم فوق العاده نرم و لطیف بوده که احساس راحتی را برای شما فراهم می کند. این محصول دیدنی را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

مبل شنی دو رنگ خزدار اینتکس

مبل شنی دو رنگ خزدار اینتکس از محصولات زیبا، با دوام و مقاوم شرکت اصلی اینتکس می باشد که در زمان تولید انبوه و پخش در بازار ها ، مشتریان ، طرفداران و خریداران زیادی را در مدت زمان کوتاهی جذب خود کرده است. بدون شک هر یک از ما محصولی را خریداری کرده ایم که از خریدمان پشیمان شده باشیم و یا پرس و جو در قالب خریدمان در فروشگاه ها و فروشندگان انجام داده ایم اما همچنان خرید هایمان با مشکل و یا کمبود کیفیت مواجه شده اند. ما در این مقاله با متخصص های مجرب در قالب محصولات اینتکس و بست وی قصد داریم تا بدون هیچ چشم داشتی با نگاهی ریزبینانه به نکات منفی و مثبت این محصول اشاره کنیم تا شما هزینه ایی که می خواهید بپردازید، بهترین محصول را خریداری کنید.

طراحی و ارگونومی ساخت

بدون شک زیبا و طراجی یک محصول از شاخصه های اصلی آن می باشد و و محصولی که زیبا نباشد مانند یک چهارپایه ایی می باشد که یک پایه نداشته باشد. معمولا طراحی مبل های شنی به مانند هم می باشند و فقط رنگ آن است که خود را از بقیه متمایز می کند. طراحی این مبل شنی گرد بوده و رنگ سفید صورتی را دارا می باشد و بیشتر این محصول مناسب دختران و خانوم ها می باشد تا اقایان. همچنین روکش این مبل شنی به صورت خز دار طراحی شده و داخل آن از فیبر هایی پر شده که بسیار نرم است.

جنس بدنه.

و اما دلیل اصلی و یا یکی دیگر از شاخصه های خرید حتما برای هر یک از ما کیفیت و مقاومت بالای آن محصول می باشد. جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی و خز دار بوده که علاوه بر نرمی و راحتی بسیاری که این مبل دارد، دارای مقاومت بالایی می باشد. محصولی که جنس خوبی نداشته باشد بدون شک پس از گذشت مدت زمان کوتاهی فرسوده شده و یا دیگر آن کارکرد اصلی خودش را ندارد پس اگر محصولی با جنس خوب می خواهید مبل شنی دو رنگ خزدار اینتکس یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

ابعاد و تحمل وزن

سایز های ارتفاع، عرض، طول، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب عبارتند از: ارتفاع: 90 سانتی متر، عرض: 100 سانتی متر، طول: 130 سانتی متر، وزن: 5 کیلو گرم و در آخر تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را نیز دارا می باشد. این مبل شنی با وزن 5 کیلو گرمی که دارد به آسانی قابل حمل و یا جابجا شدن است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری 

این کالا به هیچ گونه راه اندازی نیاز ندارد، کافیست تا بر روی نشیمنگاه آن نشسته تا به حال اصلی خودش باز گردد. اما برای مراقبت و نگه داری از این محصول باید ذکر شود تا از نزدیک شدن وسایل تیز به آن احتیاط کنید تا طول عمر بیشتری این مبل شنیتان داشته باشد.

جمع بندی

مبل شنی دو رنگ خز دار اینتکس از محصولات چشم گیر با رنگ سفید صورتی شرکت اینتکس می باشد که جنس بدنه آن از مخمل خز دار بوده و مقاومت بالایی دارد. همچنین این محصول بسیار سبک بوده و به آسانی حمل و یا جابجا می شود. قابل ذکر است که این محصول به هیچ راه اندازی خاصی نیاز ندارد و در کل نسبت به قیمتی که دارد ارزش خرید آن بالاست. اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید همین حالا می توانید آن را طریق نمایندگی اینتکس تهران سفارش داده و در نزدیک ترین زمان ممکن آن را درب منزل دریافت کنید.

مبل شنی دو رنگ خزدار اینتکس

مبل شنی دو رنگ خزدار اینتکس یک مبل زیبا با رنگ روشن می باشد که شما می توانید از آن برای نشستن و استراحت کردن استفاده کنید . این مبل شنی ویژگی های بسیار خوبی را داشته و از پر فروش ترین مدل هایی است که شما می توانید از آن استفاده کنید . به دلیل رویه خزداری که این مبل شنی دارد به آن مبل شنی دو رنگ خزدار اینتکس گفته می شود . فروشگاه اینتکس این محصول را با ضمانت 2 ساله به فروش می رساند که می توانید به راحتی آن را با قیمت ارزان به صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری کنید . در ادامه با نقد و بررسی بیشتر محصول با سایر ویژگی های مبل شنی دو رنگ خزدار اینتکس آشنا خواهید شد . 

مبل شنی دو رنگ خزدار اینتکس از رنگ های صورتی و سفید ساخته شده است و ظاهری بسیار زیبا و دوست داشتنی را دارد . این مبل شنی به دلیل نوع طراحی متفاوتی که دارد ، از دو پارچه ساخته شده است که بخش صورتی رنگ مبل شنی از جنس پارچه مخملی بوده ولی بخش مرکزی و وسط مبل شنی که رنگ سفید دارد از پارچه خزدار ساخته شده است . استفاده از این دو پارچه نرم و لطیف در کنار یکدیگر باعث شده است تا شما یک مبل شنی بسیار زیبایی را داشته باشید . در هنگام استراحت کردن و نشستن بر روی مبل نیز بدن شما با قسمت های خزدار مبل شنی در تماس بوده و برای همین احساس خوشایندی را خواهید داشد . 

استفاده از این دو پارچه باعث شده است تا علاوه بر لطافت عالی و زیبایی بی نظیرش ، بتواند از عرق کردن بدن نیز جلوگیری کند . بنابراین یکی از مزیت های ساخت مبل شنی با استفاده از پارچه های خزدار و یا مخملی این خاصیت بوده به طوریکه حتی مبل هایی که از پارچه های چرمی ساخته می شوند این قابلیت را ندارند . از دیگر موارد بسیار خوبی که در رابطه با پارچه مبل شنی دو رنگ خزدار اینتکس مطرح است ، این است که رویه مبل شنی قابلیت جدا شدن را دارد و شما می توانید برای شستشو مبل آن را جدا کرده و بشویید . این مبل شنی نیز با توجه به اینکه رنگ روشنی دارد ، ممکن است به مرور زمان کثیف شود ، برای همین به سادگی می توانید آن را بشویید . 

مبل شنی خزدار اینتکس برای استفاده یک نفره ساخته شده است و ابعاد نسبتا بزرگی که محصول دارد ، می تواند شرایط را برای استفاده بزرگسالان فراهم کند تا شما بتوانید به راحتی از مبل استفاده کنید . در داخل مبل شنی یونولیت های خرد شده ریخته شده است که در واقع تشکیل دهنده مقدار زیادی از حجم مبل شنی می باشد . این محتوا باعث شده است تا این مبل ها بسیار نرم و راحت باشند . شما می توانید از این ویژگی بسیار خوب استفاده کرده و ساعت های طولانی را بر روی مبل شنی نشسته و استراحت کنید . شما با دست می توانید به مبل شنی فرم بدهید . این محتوا همچنین باعث شده است تا مبل شنی دو رنگ خزدار اینتکس بسیار وزن سبکی را داشته باشد تا در هر جایی از خانه بتوانید از آن استفاده کنید . 

برای اینکار تنها کافیست که از دستگیره بالای مبل شنی گرفته و آن را بلند کنید . این امکان برای شما وجود دارد که مبل شنی را بتوانید شارژ کنید و داخل آن را مقدار زیادی یونولیت ریخته و یا اینکار را نکنید . بستگی به خود شما دارد که دوست دارید مبل شنی محکمی را داشته باشید و یا دوست دارید که آن را نسبتا کمتر پر کنید تا تقریبا نرم تر باشد . وزنی که مبل شنی دو رنگ خزدار اینتکس می تواند تحمل کند 150 کیلوگرم است که می توان گفت تمامی رده های سنی می توانند از آن استفاده کنید به خصوص بزرگسالان . حتی رویه مبل شنی نیز قابلیت تعویض را داشته و در صورت کهنه شدن و یا عدم علاقه می توانید رویه مبل شنی را عوض کنید .

طول 130 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ بدنه سفید - صورتی
جنس بدنه پارچه مخملی و خزدار
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...