مبل شنی خزدار کرم رنگ اینتکس

mbl-1018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی خزدار کرم رنگ اینتکس

مبل شنی خزدار کرم رنگ اینتکس محصولی زیبا و دیدنی است که این بار با رویه ای خزدار تولید و روانه بازار شده است. این محصول کیفیت بی نظیری دارد که به همین دلیل می توانید از این محصول در هر مکانی استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین بدنه خز دار این محصول هم به صورت بسیار خاص و چشم نواز طراحی شده که هر فردی با دیدن ان مجذوب این محصول خواهد شد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول داشتن وزن کم است که به راحتی می توانید این کالا را با خود حمل و نقل کرده و ان را جا به جا کنید. هم چنین شما قادر خواهید بود تا در صورت اسیب دیدن رویه و حتی محتویات داخلی این محصول به سادگی ان ها را تعویض نموده و با محصول نو جایگزین کنید که این عامل از خصوصیات خوب این مبل شنی به شمار می رود. این محصول دیدنی هم اکنون با قیمت عالی از سایت نمایندگی اینتکس در ایران در دسترس شما عزیزان می باشد که می توانید با سفارش این محصول ان را درب منزل تحویل بگیرید.

مبل شنی خزدار کرم رنگ اینتکس

اگر شما هم به دنبال خرید یک مبل شنی فوق العاده با طراحی خاص و شکیل می گردید پیشنهاد می کنیم مبل شنی خزدار کرم رنگ اینتکس را از دست ندهید. این کالا به گونه ای طراحی شده که رویه ان از هر نظر با دیگر محصولات متفاوت بوده و زیبا و شکیل می باشد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به صورت کامل این محصول را مورد نقد و بررسی قرار دهیم..

طراحی و ارگونومی ساخت

در ارتباط با این محصول شاید مهم ترین نکته طراحی ان است. باید به این نکته اشاره نمود که این کالا ظاهری گرد دارد و جای کمی را هم در داخل منزل یا هر محیط دیگری اشغال می کند که باعث شده تا بتوانید به سادگی از این محصول استفاده نمایید. هم چنین این کالا ساختاری فوق العاده دارد به گونه ای که بدنه اصلی ان تماما خزدار می باشد. این خزها در کنار یکدیگر سر تاسر این محصول را فرا گرفته و پوشش داده اند که باعث شده تا بتوانید به این محصول اطمینان نمایید. هم چنین رنگ این محصول نیز به صورت یکدست کرم است که بسیار زیبا و چشم نواز می باشد. تمام این موارد در کنار داشتن نرمی و لطافت بالا باعث شده تا بتوانید این محصول را در سبد خرید خود جای دهید.

جنس بدنه

همان طور که در بخش قبل به ان اشاره کردیم این کالا از بدنه ای با پارچه خزدار ساخته شده است که این پارچه فوق العاده شکیل و خاص بوده و به زیبایی های این محصول افزوده است. هم چنین این خزها کیفیت بالایی هم دارند که پرز نداده و کنده نمی شوند. علاوه بر این محتویات داخلی این محصول هم از نوع فیبر شکل گرفته است که بسیار با کیفیت و نرم و راحت خواهد بود.

ابعاد و وزن

در ابتدای این مبحث نیز باید گفت که این مبل شنی تنها 7 کیلو گرم وزن دارد که می توانید به سادگی از ان در هر مکانی استفاده نمایید. هم چنین این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بوده و در ط.ل 110 سانتی متر ، عرض 90 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 90 سانتی متر طراحی و تولید شده است. تحمل وزن این محصول هم 150 کیلو گرم می باشد که مقدار قابل توجهی است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این مبل شنی اماده استفاده می باشد و به صورت کامل طراحی و تولید شده است که شما برای استفاده از ان تنها می بایست این محصول را در مکان مناسب قرار دهید. در همین خصوص باید گفت که شما با رعایت یک سری اصول ساده می توانید سلامت این محصول را حفظ کنید و باعث شوید تا این مبل شنی دچار اسیب نشود. در همین خصوص باید در گام اول سعی کنید تا از ضربه زدن به این کالا خودداری کنید. هم چنین سعی کنید تا وزن زیادی را به این محصول تحمیل نکنید. نکته مهم دیگر این است که این کالا را از وسایل نوک تیز و داغ هم دور کنید تا کیفیت ان حفظ شود. تمام این موارد باعث می شود تا بتوانید از این محصول با کیفیت عالی بهره ببرید.

جمع بندی

مبل شنی خزدار کرم رنگ اینتکس محصولی فوق العاده با کیفیت و خاص است که ساختاری زیبا و شکیل دارد. این کالا قابلیت تعویض پوسته و محتویات داخلی را هم در صورت خراب شدن و یا اسیب دیدن دارا می باشد که از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. هم اکنون می توانید این محصول را با قیمت عالی از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی مبل شنی خزدار کرم رنگ اینتکس

مبل شنی خزدار کرم رنگ اینتکس از جدید ترین و زیبا ترین مبل های شنی طراحی شده فروشگاه تهران اینتکس می باشد که با ساختاری بسیار دوست داشتنی و همچنین رویه خزدار تولید شده است که برای تمامی افراد دوست داشتنی و لذت بخش خواهد بود . هدف از طراحی مبل های شنی ، ایجاد مبل هایی با انعطاف پذیری بسیار بالا می باشد که ویژگی ها و خصوصیات بسیار عالی آن سبب شده است تا این مبل بسیار نرم و طبی بوده و مناسب برای تمامی سنین باشد .

با استفاده از مبل های شنی همانطور که در بخش های قبلی توضیح داده شد ، شما می توانید مدت زمان زیادی را بر روی آن نشسته و استراحت کنید ، بدون اینکه به اندام ها فشاری وارد شود و یا احساس ناراحتی داشته باشید . مبل های شنی بسیار سبک بوده و جابجایی ساده تری دارند ، به همین جهت به سادگی می توانید محصول خود را در خانه نیز به سادگی جابجا کرده و در هر جایی استفاده نمایید .

مبل شنی می تواند به عنوان یک مبل برای میزبان مورد استفاده قرار گیرد و با تغییر جهت یا جابجایی موقیت بهتری را در برابر مهمانان داشته باشید . شما می توانید حتی از مبل های شنی خود در بوتیک ها و مغازه ها و حتی در نمایشگاه ها استفاده کرده و از داشتن چنین نشیمنگاه نرم و راحت لذت ببرید . 

خرید سفارشی مبل شنی خزدار کرم رنگ اینتکس

این امکان برای شما وجود دارد تا حتی مبل های شنی خود را به صورت سفارشی و به دلخواه خود خریداری کنید . تنوع در رنگبندی و همچنین جنس مبل های شنی بسیار بالا بوده و شما حتی می توانید این محصولات را در ابعاد مختلف نیز سفارش دهید ، برای اینکار شما می توانید به صورت حضوری و یا به صورت تلفنی سفارش خود را انجام داده و محصول را پس از تولید تحویل بگیرید .

البته این تنوع بسیار زیاد در دسته بندی مربوطه یعنی مبل شنی وجود داشته و شما می توانید تمامی محصولات را مشاهده کرده و خرید مبل شنی خود را انجام دهید . توجه داشته باشید که اغلب محصولات شنی فروشگاه تهران اینتکس توسط فروشگاه تضمین شده هستند که می توانید از این بابت و از نظر کیفیت و جنس محصول اطمینان کامل را داشته باشید .

انواع مبل های شنی

مبل های شنی از نظر ابعاد به سه دسته کوچک ، بزرگ و بسیار بزرگ تقسیم بندی می شوند که البته نام آن ها به لاتین متفاوت است . مبل های شنی کوچک برای استفاده کودکان و یا نوجوانان ساخته شده است و به همین دلیل نیز از ابعاد کوچکی برخوردار هستند ، اما دو مدل بزرگ و بسیار بزرگ برای سنین بزرگسال و بالغین طراحی شده است که همانطور که مشخص است ، مبل های شنی بسیار بزرگ یا به اصطلاع جاینت یا غول می تواند فضای بیشتری را در اختیار شما قرار دهد ، تا اینچنین لذت بیشتری را از نشستن و استراحت کردن ببرید . این نوع از مبل ها حتی می توانند بستر را برای دراز کشیدن و خوابیدن نیز میسر کنند .

اما مبل شنی خزدار کرم رنگ اینتکس یک نمونه از مبل های شنی سایز بزرگ است که با توجه به ابعاد استاندارد و تحمل وزن خوب خود می تواند توسط تمامی بزرگسالان مورد استفاده قرار بگیرد . مبل های شنی همچنین از نظر جنس نیز متفاوت هستند که می توان به استفاده از پارچه هایی همچون پارچه چرمی ، مخملی ، جیر ، پلی استر ، خزدار ، لی ، کتان و پارچه ترک نانو یا سایر پارچه ها اشاره کرد که انتخاب آن ها کاملا سلیقه ای بوده و با توجه به جنسی که محصولات دارند ، ویژگی ها و طرز نگهداری متفاوتی نیز خواهند داشت . 

مراقبت و تعمیرات مبل شنی خزدار کرم رنگ اینتکس

مبل های شنی همچنین قابلیت تعمیرات نیز دارند ، بهتر است قبل از رسیدن به مرحله تعمیرات ، از آسیب های احتمالی پیشگیری کنید ، به عنوان مثال پریدن بر روی مبل شنی ، پرت کردن آن ، کشیدن بر روی سطوح زبر ، خیس کردن و ... می تواند سبب آسیب دیدگی مبل شده و طول عمر آن را کوتاه کند ، اما گاهی ممکن است نیاز به تعمیرات داشته باشید که فروشگاه تهران اینتکس نیز خدمات پس از فروش و تعمیرات را ارائه کرده است که می توانید از آن برخوردار شوید .

طول 110 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ بدنه کرم
جنس بدنه پارچه خز دار
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...