بین بگ راحتی خزدار

bestway 43837

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ راحتی خزدار

بین بگ راحتی خزدار محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده است . جنس بدنه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که ب کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . بین بگ راحتی خزدار بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین با توجه به طرح و رنگ زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . برای خرید بین بگ راحتی خزدار از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی بین بگ راحتی خزدار

بین بگ راحتی خزدار مدلی بسیار شیک و زیبا است که علاوه بر ظاهری دوست داشتنی و بسیار زیبای خود می تواند نشیمنگاه های طبی و بسیار نرم و انعطاف پذیر را برای نشستن های طولانی مدت شما فراهم کند . بین بگ ها نسل جدیدی از مبل های راحتی موجود در بازار هستند که ویژگی های بسیار بهتر و منحصر به فردی را دارند که در این میان می توان به داشتن وزن سبک در آن ها اشاره کرد که می توانید به سهولت آن را جابجا کنید . به همین دلیل در هر جای خانه مانند اتاق خواب و یا پذیرایی و حتی در محل کار و مغازه ها نیز از آن استفاده کنید . با توجه به عدم شناخت برخی از مشتریان نسبت به نحوه تولید و طراحی بین بگ ، اجناس استفاده شده برای تولید محصول ، در ادامه به صورت مختصر و مفید به بررسی بیشتر بین بگ راحتی خزدار خواهیم پرداخت .

تولید و طراحی بین بگ راحتی خزدار

تولید و طراحی بین بگ ها بسیار مهم است چرا که در بین بگ ها نیز به مانند سایر مبل ها ، مدل های خوب و بد وجود دارد که حتما باید در خرید بین بگ خزدار به نحوه تولید و طراحی بین بگ و دوام خوب آن توجه داشته باشید . با توجه به نوع طراحی که بین بگ راحتی خزدار دارد ، می توان گفت که بدن در یک حالت و استایل درست بر روی بین بگ قرار خواهد گرفت چرا که این بین بگ دارای تکیه گاه انعطاف پذیر بوده که بخش نشیمنگاه گود و خوب آن نیز به خوبی می تواند بدن را در یک راستای صحیح قرار دهد و مانع از آسیب هایی در کمر و ستون فقرات شود . 

بین بگ ها عمدتا برای استفاده های طولانی مدت طراحی شده اند تا بتوانید در حالتی بسیار راحت بر روی آن نشسته و به تماشای تلویزیون بپردازید و یا ساعت ها مطالعه کرده و با دوستان خود به صحبت بنشینید . طراحی خزدار بین بگ نیز مانع از تعرق شده و می تواند سطحی لطیف را در اختیار شما قرار دهد . ارتفاع این بین بگ 110 سانتی متر و ارتفاع تا نشیمنگاه به 50 سانتی متر می رسد ، بنابراین می توان گفت که ارتفاع پشتی آن 60 سانتی متر است که ارتفاعی معقول خواهد بود .

جنس بین بگ راحتی خزدار

برای تولید بین بگ راحتی خزدار از سه لایه استفاده شده است که بیرونی ترین لایه بین بگ یعنی پوسته محصول از جنس پارچه مخملی خزدار می باشد . پارچه های مخملی عمدتا دارای خزه های بسیار کوتاه ، کوتاه و بلند هستند که خزه های پارچه استفاده شده برای ساخت آن از خزه های کوتاه بهره مند است . این پارچه به دلیل لطافت خاصی که دارد هم ضد تعریق بوده و هم می تواند سطحی نرم را در اختیار شما قرار دهد . بخش داخل بین بگ از آستری استفاده شده است که آن نیز از پارچه ساخته شده است . و اما محتوای داخلی بین بگ که بیشتر حجم محصول را تشکیل داده است فیبر های خرد شده ای هستند که به صورت شن شده یا دانه دانه داخل بین بگ ریخته شده است .

شستشو و نگهداری از بین بگ راحتی خزدار

همانطور که در بخش قبل اشاره شد ، جنس رویه بین بگ راحتی خزدار از پارچه مخملی خزدار می باشد که این جنس قابلیت شستشو دارد ، به همین جهت در صورت ایجاد لکه یا کثیفی می توانید آن را به صورت دستی و یا با ماشین لباسشویی با استفاده از پودر های رختشویی که عمدتا برای شستشو لباس ها استفاده می کنید ، بهره ببرید . با توجه به اینکه بین بگ فوق رنگی شیری داشته و کاملا سفید نیست از سفید کننده ها استفاده نکنید . پس از شستن رویه را بر روی طناب پهن کنید تا خشک شود . نکته قابل توجه این است که نباید بین بگ را به طور کامل شست ، بلکه باید رویه را خارج کرده و آن را بشویید .

تعمیرات بین بگ راحتی خزدار

اگر بین بگ شما دچار پارگی شود می توانید آن را با دوخت و دوز ترمیم کنید . البته بیشتر پارگی ها که بر اثر وارد شدن فشار و پرت کردن محصول اتفاق می افتد می توان به پاره شدن پوسته از دوخت اشاره کرد که به  سادگی می توانید تعمیرات را انجام دهید . با توجه به خزدار بودن پوسته محصول ، در صورت پارگی در بدنه ، با دوخت مجدد آن ، تغییری در ظاهر بین بگ ایجاد نشده و بیننده نمی تواند آسیب دیدگی و دوخت مجدد را تشخیص دهد . شما می توانید بین بگ خود را برای تعمیرات برای فروشگاه تهران اینتکس ارسال کنید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...