مبل شنی تک نفره مخمل با تکیه گاه اینتکس

MBL-032

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تک نفره مخمل با تکیه گاه اینتکس

مبل شنی تک نفره مخمل با تکیه گاه اینتکس از سری مبل های شنی با تکیه گاه بلند می باشد که با توجه به نشیمنگاه با طول بلندی که دارد فضای ایده آلی را برای استراحت فراهم می آورد . این مبل شنی دارای بدنه ای از جنس پارچه مخمل می باشد که در ساخت اکثر مبل های شنی مورد استفاده قرار می گیرد و از محبوبیت بالایی برخوردار است . این محبوبیت بالا به دلیل کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری مناسب است که شرایط ایده آلی را برای استراحت فراهم می آورد و باعت می شود به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . در بخش داخلی این مبل شنی از فوم خُرد شده مخصوص ساخت مبل های شنی و هپی چیر استفاده شده است که از استحکام قابل قبولی برخوردار است . در بخش زیرین این مبل شنی یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تخلیه و پر نمودن مجدد ساختار داخلی محصول نمایید ، همچنین لازم به ذکر است که پارچه استفاده شده در بخش بدنه این محصول نیز به صورت کامل قابل شستشو می باشد . وزن این مبل شنی برابر با 6کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی توسط دستگیره ای که در بخش بالای تکیه گاه این مبل شنی تعبیه شده است قابل جا به جایی می باشد . مبل شنی تک نفره مخمل با تکیه گاه اینتکس را می توانید با برترین کیفیت از فروشگاه intex سفارش دهید .

نقد و بررسی مبل شنی تک نفره مخمل با تکیه گاه اینتکس

مبل شنی تک نفره مخمل با تکیه گاه اینتکس مدلی بسیار پر طرفدار و زیبای فروشگاه بزرگ تهران اینتکس می باشد که با طراحی فوق العاده شیک و البته طبی و آرگونومیک طراحی و تولید شده است . مبل های شنی از نظر طراحی و تولید مدل های متنوعی دارند که هر یک از آن ها با توجه به طراحی خاصی که دارند ، متمایز از هر نوع مدل دیگری شده و قابل استفاده برای رده سنی مختلف خواهند بود . مبل شنی تک نفره مخمل با تکیه گاه اینتکس از نمونه مبل های شنی طراحی شده برای بزرگسالان است که ابعاد بزرگ و استانداردی داشته و یکی از بهترین ساختار ها را در میان مدل های مختلف دارد .

در کنار ابعاد بزرگ ، مبل شنی تک نفره مخمل با تکیه گاه اینتکس وزن بسیار کمی داشته و این موضوع به شما اجازه خواهد داد تا به سادگی بتوانید مبل شنی خود را جابجا کرده و در هر جایی از خانه از آن استفاده کنید . این محصول بسیار مناسب برای خانم های خانه دار و افرادی است که مدت زیادی را در خانه یا محل کار می نشینند .

طراحی و تولید مبل شنی تک نفره مخمل با تکیه گاه اینتکس

طراحی و نحوه تولید مبل شنی تک نفره مخمل با تکیه گاه اینتکس برخلاف برخی از مدل ها به صورت گرد ساخته نشده است و چه بسا همانطور که در تصویر مشاهده می کنید دارای ساختاری شیبدار است که بخش نشیمنگاه گودی داشته و پشتی و تکیه گاه مرتفع آن توانسته سطحی نرم و بسیار عالی را برای نشستن فراهم کند . یکی از ویژگی های بسیار عالی که مبل های شنی دارند ، می توان به نرمی و انعطاف پذیری منحصر به فرد آن ها اشاره کرد که به واسطه عدم استفاده از پایه یا فریم چوبی یا فلزی در داخل آن اشاره کرد که به جای آن از پارچه و محتوای شنی استفاده شده است . این محصول تنها از رویه ، آستری و محتوای شنی تشکیل شده است که تولیدی ها با الگوهای برش زنی طراحی و ساختار های متفاوتی را به مبل می بخشند .

جنس ساخت مبل شنی تک نفره مخمل با تکیه گاه اینتکس

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد ، مبل شنی تک نفره مخمل با تکیه گاه اینتکس دارای سه لایه می باشد که هر یک از آن ها از جنس مختلفی ساخته شده است . در خرید مبل شنی نیاز است تا به این فاکتور مهم توجه داشته باشید چرا که ممکن است برخی از مبل ها به دلیل داشتن جنسی متفاوت ، برای محیطی که قرار است از مبل استفاده کنید ، مناسب نباشد . به عنوان مثال مبل های شنی چرمی مناسب برای استفاده در فضاهای باز نیستند . مبل شنی تک نفره مخمل با تکیه گاه اینتکس که با نام آن نیز می توان متوجه شد که رویه مخملی دارد از پارچه ضخیم مخملی تولید شده است که یکی از دوست داشتنی ترین و لطیف ترین پارچه های موجود در بازار و صنعت مبل سازی می باشد .

این جنس طول عمر بالایی داشته و علاوه بر سطح لطیفی که به مبل می بخشد می تواند از تعرق بدن نیز جلوگیری کند . همچنین شما می توانید از این مبل به راحتی در هر جایی مانند حیاط ، تراس و ... نیز استفاده کنید . و اما بخش داخلی مبل شنی تک نفره مخمل با تکیه گاه اینتکس تشکیل شده از محتوای شنی یونولیتی می باشد که به صورت خرد و شن شده در داخل آستری پارچه ای ریخته شده است . این محتوا می تواند به انعطاف پذیری بیشتر مبل کمک کرده و همچنین سبب سبک تر شدن مبل گردد .

شستشو و مراقبت مبل شنی تک نفره مخمل با تکیه گاه اینتکس

از ویژگی های خوب بدنه مبل شنی تک نفره مخمل با تکیه گاه اینتکس که از پارچه مخملی ساخته شده است ، می توان به قابلیت شستشو آن اشاره کرد که در صورت لزوم می توانید به سادگی رویه را از آستری به کمک زیپ قرار گرفته شده در بدنه جدا کرده و آن را به تنهایی به مانند اغلب لباس ها و وسایل مخملی بشویید . توجه داشته باشید که بهتر است محتوای شنی خیس نشود و در صورت نیاز به شستشو تنها به شستن رویه اکتفا کنید . این مبل بو نمی گیرد و به همین دلیل نیازی به این کار نخواهد بود . برای مراقبت بهتر از مبل شنی تک نفره مخمل با تکیه گاه اینتکس اگر از محصول در حیاط خانه و از این قبیل محیط های خارج از خانه استفاده می کنید ، بهتر است از زیرانداز ها بهره ببرید .

طول 140 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
رنگ بدنه سفید ، سبز
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 110 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...