بین بگ خزدار قهوه ای دارای دستگیره

bin-3115

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ خزدار قهوه ای دارای دستگیره

بین بگ خزدار قهوه ای دارای دستگیره محصولی خارق العاده است که طراحی بسیار جذابی دارد. این کالا ارگونومی ساخت استوانه ای داشته و به گونه ای طراحی شده که فرد استفاده کننده از ان با چندین بار استفاده و نشستن بر روی این محصول می تواند شکل دلخواه خود را به ان القا کرده و از ان به سادگی و با نرمی بیشتر استفاده کند. در قسمت بالایی این محصول یک عدد دستگیره قرار گرفته است که با استفاده از ان می توانید این کالا را در دست گرفته و ان را حمل و نقل کنید که جزو مزایای خوب این بین بگ به شمار می رود. علاوه بر این ها بدنه خز دار این کالا هم باعث شده تا این کالا فوق العاده چشم نواز شود. این خصوصیات در کنار داشتن وزن بسیار کم این مبل شنی هم باعث شده تا شما بتوانید از ان در هر مکانی استفاده کنید. هم اکنون این بین بگ فوق العاده را می توانید از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید و ان را در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

نقد و بررسی بین بگ خزدار قهوه ای دارای دستگیره

بین بگ خزدار قهوه ای دارای دستگیره

بین بگ خزدار قهوه ای دارای دستگیره یک محصول با کلاس و جدید می باشد که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. این محصول فوق العاده شکیل و زیبا بوده و طراحی منحصر به فردی دارد که مناسب برای استفاده تمام سنین است. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این کالا بدنه ای فوق العاده مقاوم نیز دارد که در ادامه این مطلب قصد داریم به صورت کامل این مطالب را مورد نقد و بررسی قرار دهیم.........

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا بیشترین موردی که باعث شده تا این محصول بسیار به چشم اید و مورد توجه خریداران قرار گیرد نوع طراحی و ارگونومی ساخت این محصول است. این کالا ظاهری هلالی و نیم دایره ای دارد که باعث شده تا نسبت به مدل های مشابه کاملا متفاوت باشد. بخش های کناری این محصول و در واقع تمام قسمت های این کالا ساخته شده به صورت خردار است که کناره های این کالا نیز از رنگ یکدست کرم تولید گردیده است که بسیار زیباست. هم چنین رویه اصلی این کالا هم ساخته شده از سه رنگ کرم ، قهوه ای و مشکی می باشد که باعث شده تا این کالا بسیار طبیعی جلوه دهد. در قسمت میانی و بالایی این محصول یک عدد دستگیره نیز به چشم می خورد که باعث شده تا بتوانید با در دست گرفتن این قسمت به سادگی این کالا را حمل و نقل کرده و در مکان مناسبی که قصد استفاده از این کالا را دارید قرار داده و استفاده کنید. تمام این موارد نشان از کیفیت بالای ساخت این کالا دارد که در ان تمام موارد به درستی رعایت شده است.

جنس بدنه

یکی دیگر از خصوصیات مهم این کالا جنس بدنه ان است که باعث شده تا اطمینان خریداران به این محصول افزایش یابد. در همین خصوص باید گفت که این کالا رویه ای ساخته شده از جنس پلی استر دارد که فوق العاده با کیفیت بوده و به سادگی اسیب نخواهد دید. هم چنین مواد داخلی تشکیل دهنده این کالا هم همگی از نوع فیبر هستند. گفتنی است که رویه و مواد داخلی این محصول قابلیت تعویض شدن را هم دارا می باشند که از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید گفت که این بین بگ در داخل منزل جای بسیار کمی را اشغال می کند و از ان در هر نقطه ای می توانید استفاده کنید. این کالا دارای طول 60 سانتی متر ، عرض مشابه 60 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 80 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها این محصول تنها 3 کیلو گرم وزن داشته و در عین حال می تواند تا 150 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که مقدار قابل توجهی است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما پس از خرید این بین بگ تنها کافی است ان را در نقطه ای که قصد دارید از ان استفاده کنید قرار داده و از ان لذت ببرید. این محصول نیاز به هیچ گونه وسیله ای برای باد کردن و یا راه اندازی ندارد و تنها کافی است که این محصول را بر روی زمین قرار داده و با چندین بار نشستن بر روی این بین بگ شکل دلخواه خود را به بخش نشیمنگاه این محصول منتقل کنید. هم چنین می توانید برای مراقبت ازاین محصول چند نکته مهم را رعایت کنید تا اینبین بگ اسیب ندیده و بتوانید سال ها از ان استفاده کنید. در وهله اول بهتر است فشار بیش از اندازه به این محصول وارد نکنید چون باعث سوراخ شدن رویه و اسیب های جدی تر می شود. هم چنین باید وسایل نوک تیز را هم از کنار این کالا دور کنید تا اسیب نبیند. نکته مهم دیگر این است که سعی کنید با ملایمت با دستگیره این کالا و بدنه ان برخورد کنید. این نکات گفته شده مهم ترین اصولی است که باید به ان توجه شود.

جمع بندی

بین بگ خزدار قهوه ای دارای دستگیره یک کالای جذاب و با کیفیت است که هر فردی می تواند از ان استفاده کند. این کالا تحت ضمانت دو ساله شرکت تهران اینتکس به مشتریان عرضه شده است که با خیال راحت و اطمینان کامل می توانند این محصول را از ما خریداری کنند. قیمت این محصول نیز نسبت به کاراییش بسیار مقرون به صرفه است که پیشنهاد می کنیم هم اکنون این کالا را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

طول 60 سانتی متر
عرض 60 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ بدنه قهوه ای
جنس بدنه پلی استر 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...