بین بگ خزه دار پشتی دار

binbag 17310

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ خزه دار پشتی دار

بین بگ خزه دار پشتی دار یکی از زیباترین بین بگ های موجود می باشد که دارای بدنه ای از جنس پارچه ترک خزه دار می باشد و به طور کامل ضد تعریق و همچنین ضد حساسیت می باشد . بدنه خزه دار این محصول به شما کمک می کند تا در روز های سرد ، استراحت گرمی را بر روی این محصول داشته باشید . تکیه گاه مناسب این محصول نیز به شما کمک می کند تا استراحت لذت بخشی را بر روی آن داشته باشید . مواد استفاده شده در این محصول از پلی استایرن درجه یک می باشد که در استفاده های طولانی مدت این مواد افت نخواهند کرد و نیاز به شارژ مجدد نمی باشد . این ویژگی به شما اجازه خواهد داد تا سال های سال بدون اینکه انعطاف پذیری مبل شنی دچار مختل شود از آن استفاده کنید . از سایر ویژگی های این جنس می توان به سبک بودن بین بگ اشاره کرد که به سادگی می توانید آن را در هر جای خانه استفاده کرده و تنها با یک دست نیز آن را بلند کنید .

نقد و بررسی بین بگ خزه دار پشتی دار

بین بگ خزه دار پشتی دار ، بین بگی طبی و بسیار انعطاف پذیر است که تنها با یکبار استفاده از محصول می توانید تفاوت آن را با سایر مبل های موجود در بازار متوجه شوید . بین بگ ها مبل هایی بسیار نرم و راحت هستند که می توانند بستری گرمی را برای نشستن های طولانی مدت شما فراهم کنند تا بدون فشار به اندام های خود بتوانید ساعت ها به تماشای تلویزیون و فیلم های سینمایی ، مطالعه کتاب ، استراحت کردن و گپ زدن با دوستان از آن استفاده کنید . ویژگی های بسیار خوب دیگر بین بگ خزه دار پشتی دار سبب محبوبیت بسیار زیاد شده است که در ادامه این مطلب با نقد و بررسی جامع محصول شما را با این ویژگی ها و خصوصیات بین بگ خزه دار پشتی دار آشنا خواهیم کرد .

تولید بین بگ خزه دار پشتی دار

بین بگ ها از نظر ساختاری و نحوه تولید تفاوت ها و شباهت هایی با یکدیگر شده اند که تفاوت های ظاهری سبب شده است تا تنوع بسیار بالایی از بین بگ ها را در رنگبندی ها و سایز های مختلف داشته باشیم . از نظر ظاهری بین بگ فوق به صورت خزدار ساخته شده است که خزه های آن برگرفته از رنگ طوسی و خاکستری می باشد که ظاهری زیبا به بین بگ بخشیده است . در بخش جنس ، بیشتر با رویه و جنس استفاده شده برای ساخت محصول آشنا خواهید شد .

از ویژگی های بسیار خوب طراحی در بین بگ خزه دار پشتی دار می توان به نشیمنگاه گود و داشتن پشتی استاندارد و خوب اشاره کرد ، چرا که این طراحی موجب شده است تا بین بگ طبی باشد و بتواند به خوبی بدن را پوشش دهد . وجود پشتی از وارد شدن فشار به اندام ها کاسته و می تواند بهترین نشیمنگاه را برای هر فردی که حتی مشکلات و درد هایی در کمر دارد عالی باشد .  بین بگ فوق از رویه و آستری تشکیل شده است که داخل آستری محتوای شنی خرد ریخته شده است تا اینچنین در جهت شستشو بتوانید رویه را از آستری جدا کنید .

جنس بین بگ خزه دار پشتی دار

توصیه ما به شما دوستداران بین بگ ها و محصولات شنی این است که در خرید بین بگ خود حتما به جنس محصول و ویژگی های آن توجه داشته باشید . یکی از توصیه ها این است که هر جنسی ممکن است برای استفاده در هر جایی مناسب نباشد ، به عنوان مثال اگر قصد استفاده از بین بگ ها در فضای باز مانند حیاط و آلاچیق یا بالکن دارید ، استفاده از بین بگ هایی که رویه چرمی دارد شاید چندان مناسب نباشد زیرا این پارچه حساس به رطوبت و نور آفتاب می باشد و می تواند طول عمر رویه را کم کند .

برای ساخت بین بگ خزه دار پشتی دار از جنس پارچه خزدار با خزه های بلند استفاده شده است که یکی از محبوب ترین اجناس برای تولیدات محصولات شنی می باشد چرا که هم از نظر ظاهری و هم نظر جنسی مطابق با میل بسیاری از مشتریان است . نرمی و لطافت خاص آن در کنار ظاهر خوب سبب شده است تا فروش بالایی را داشته باشد . این پارچه قابل شستشو بوده و در صورت کثیف شدن می توانید آن را جدا کرده و بشویید .

استفاده و نحوه مراقبت از بین بگ خزه دار پشتی دار

بین بگ ها نیازی به راه اندازی نداشته و تنها نیاز است پس از خرید و تحویل محصول ، آنطور که دلخواه شماست به مبل بین بگ خود فرم بدهید . بهترین فرمی که می توانید به بین بگ بدهید ، همان ظاهر و فرمی است که در تصویر مشاهده می کنید . زیرا در این حالت هیچ فشاری را بر روی اندام ها احساس نخواهید کرد .

استفاده از بین بگ خزه دار پشتی دار در فضای باز مانند حیاط ممکن است اما بهتر است از زیرانداز استفاده کنید تا کف مبل آسیبی نبیند . دوام و استحکام بین بگ خزه دار پشتی دار بالا بوده و به خوبی می تواند در برابر وزن های بالا مقاومت کند ، اما پریدن بر وی آن می تواند آسیب هایی را به دنبال داشته باشد ، بنابراین هرگز این کار توصیه نمی شود .

طول 85 سانتی متر
عرض 75 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
جنس رویه پارچه ترک خزه دار
جنس بخش کناری پارچه ترک خزه دار
مواد داخلی مبل پلی استایرن
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...