بین بگ دو نفره بزرگ اینتکس

MBl-55692

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ دو نفره بزرگ اینتکس

بین بگ دو نفره بزرگ اینتکس از سری بین بگ های حرفه ای و با کیفیت برند اینتکس می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و دارای ظرفیت های یک نفره و دو نفره می باشد که در این بخش با ظرفیت دو نفره آن آشنا خواهید شد . این بین بگ دارای رویه ای از جنس پارچه مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است و به همین خاطر به خوبی می تواند در برابر فشار و ضربه از خود مقاومت نشان دهد . ساختار داخلی تشکیل دهنده این محصول از یونولیت مخصوص می باشد که علاوه بر استحکام بالا دارای انعطاف پذیری ایده آل می باشد و به همین خاطر به خوبی با بدن فرد حالت می گیرد و بهترین آرگونومی را برای قرار گرفتن بدن فراهم می آورد .

لازم به ذکر است که رویه و ساختار داخلی تشکیل دهنده این محصول به راحتی و توسط زیپی که در بخش کف این بین بگ تعبیه شده است قابل تعویض می باشد . همچنین رویه این بین بگ قابل شستشو است . شایان ذکر است که این محصول شامل ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس می باشد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . بین بگ دو نفره بزرگ اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

بین بگ دو نفره بزرگ اینتکس

بین بگ دو نفره بزرگ اینتکس از محصولات بسیار راحت و نرم برند اینتکس بوده که با طراحی بی نظیری که دارد جز پر فروش ترین محصولات دو نفره این شرکت می باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی این محصول پرداخته و نکته های منفی و مثبت این محصول را برای شما بیان کرده تا ارزش خرید این محصول را برای شما بازگو کنیم تا با بررسی کلی خودتان از خریدی که می خواهید انجام دهید مطمین شوید. پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از دلایل اصلی پر فروش بودن یک محصول طراحی و ارگونومی ساخت آن محصول می باشد به صورتی که هر محصولی زیبا تر باشد، قطعا جذابیتی بیشتر را دارا بوده و در نتیجه خرید آن بالا می رود. طراحی این محصول به صورت گرد بوده و همانند بین بگ های یک نفره می باشد، البته با ابعادی بزرگ تر...این محصول به صورتی طراحی شده که دو نفر به راحتی بر روی آن نشسته ولذت نشستن بر روی یک بین بگ حرفه ای را تجربه کنند. رنگ این محصول زرشکی بوده و به همین لحاظ باعث زیبا تر شدن این محصول شده است.

جنس بدنه

اما اصلی ترین دلیل هر خرید و ساخت هر محصولی جنس بدنه آن می باشد. قطعا همه ما برای یک بار هم که شده محصولی را خریداری کرده ایم که جنس آن کم کیفیت بوده و پس از مدت زمان بسیار کوتاهی فرسوده و یا از کارکرد افتاده است. برای همین اصلی ترین دلیل خرید هر محصولی جنس آن است. جنس بدنه این محصول از مخمل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی می باشد و هیچ گونه نگرانی از لحاظ جنس بدنه این محصول نداشته باشید و با خیال راحت آن را خریداری، و استفاده کنید.

ابعاد و وزن

ابعاد و تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است: طول : 190 سانتی متر، عرض، 170 سانتی متر، ارتفاع: 120 سانتی متر، تحمل وزن: 276 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول 10 کیلو گرم می باشد و همانطور که از وزن آن مشخص است شما می توانید آن را به آسانی حمل و یا جا به جا بکنید. 

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به هیچ راه اندازی خاصی نیاز ندارد، تنها کافیست تا قدری بر روی نشیمنگاه آن نشسته تا این بین بگ حالت اصلی خودش را دریابد و تا سالیان سال به راحتی از آن بتوانید استفاده کنید و لذت ببری. در خصوص نگهداری این محصول باید ذکر شود که وسایلاتی که تیز هستند از این محصول دور نگه دارید تا عمر این محصول بالا برود و در بدنه آن مشکلی پیش نیاید. اگر برای این محصول مشکلی پیش آمد و یا بدنه آن پاره شد شما می توانید با برچسب تعمیرات آن را تعمیر کنید و اگر مشکل آن بسیار جدی بود و شما قادر به تعمیر این محصول نبودید باید ذکر شود که این محصول دارای ضمانت دو سال پس از فروش بوده و شما می توانید این بین بگ را به فروشگاه تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما همانند روز اول آن را تحویل بگیرید.

جمع بندی

بین بگ دو نفره بزرگ اینتکس از محصولات بسیار شیک شرکت اینتکس می باشد. جنس بدنه این محصول از مخمل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی است. همچنین این محصول شکل گردی را داشته و رنگ آن زرشتکی بوده و به همین منظور باعث زیبا تر شدن آن شده است. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده و آن را در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید.

طول 160 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ بدنه زرشکی
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 276 کیلو گرم
نوع مبل دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...