مبل بین بگ دو نفره تخت شو

bean 80234

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل  شنی بین بگ دو نفره تخت شو

مبل بین بگ دو نفره تخت شو محصولی جدید و با کیفیت مناسب برای استفاده و استراحت های طولانی مدت می باشد که دو نفر به راحتی می توانند از آن  استفاده کنند و با مشکل کمبود فضا مواجه نخواهند شد . همچنین در بررسی های انجام شده سه الی 4 کودک نیز توانستد از آن استفاده کنند . بدنه این بین بگ از پارچه ترک نانو می باشد که به طور کاملا ضد آب بوده و همچنین رویه جیر استفاده شده در این محصول به ضد آب شدن این بین بگ کمک بسزایی نموده است .

وزن کم این محصول نیز از ویژگی های آن به شمار می آید که می توانید به راحتی مبل را جابجا کرده و از آن استفاده کنید . همچنین به کمک قلاب های مخصوص که در دو طرف این مبل قرار داده شده است می توانید این مبل شنی را به یک تخت دو نفره تبدیل کنید و از آن استفاده نمایید . در صورت داشتن هرگونه سوال و درخواست راهنمایی می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس ارتباط برقرار کنید . 

ویژگی ها و مزایا مبل بین بگ دو نفره تخت شو

از ویژگی ها و مزایا مبل بین بگ دو نفره تخت شو می توان به وزن بسیار سبک و قابل حمل آن اشاره کرد که در صورت نیاز می توانید آنرا به راحتی بلند کرده و جابجا کنید . این ویژگی بسیار عالی می تواند به شما اجازه دهد تا در هر جایی از خانه بتوانید از مبل بین بگ دو نفره تخت شو استفاده کنید . طراحی دو کاره محصول نیز می تواند به شما اجازه دهد تا به صورت نشسته و یا دراز کش برای نشستن و خوابیدن از محصول استفاده کنید . در بخش نقد و بررسی نوع طراحی و ساخت مبل بین بگ دو نفره تخت شو به صورت جامع بررسی شده است .

آب گریزی مبل بین بگ دو نفره تخت شو

آب گریزی مبل بین بگ دو نفره تخت شو یکی از بهترین و بزرگترین مزیت های این بین بگ است که درصد کمی از بین بگ ها دارای چنین ویژگی بسیار عالی هستند ، این ویژگی به شما اجازه خواهد داد تا بدون نگرانی از آن در هوای ازاد و در شهر هایی که آب و هوای شرجی دارند نیز استفاده کنید . همچنین این ویژگی سبب قابلیت شستشو بین بگ را نیز فراهم کرده است .

ضد حریقی مبل بین بگ دو نفره تخت شو

در کنار آب گریزی مبل بین بگ دو نفره تخت شو می توان به ضد حریق بودن بدنه بین بگ اشاره کرد که این ویژگی استثنایی می تواند به شما اجازه دهد تا بین بگ خود را در کنار بخاری ها و شومینه های طبیعی نیز استفاده کنید ، بدون اینکه نگران آسیب دیدن محصول باشید . ضدحریق بودن بین بگ باعث شده است تا در صورت آتش گرفتن و برخورد حرارت با بین بگ تنها شاهد چروک شدن بین بگ و عدم سوختن آن باشیم .

شارژ مجدد مبل بین بگ دو نفره تخت شو

مبل های شنی و بین بگ ها به مانند مبل بین بگ دو نفره تخت شو ممکن است در طول زمان و در استفاده مداوم که عمدتا پس از چند سال اتفاق می افتد ، باعث افت و ایجاد فضای خالی در بین بگ شود ، این اتفاق به دلیل فشرده شدن محتوای شنی رخ می دهد . پلی استایرن در برابر فشردگی بسیار مقاوم است ، اما در صورت افت نیز این مشکل قابل رفع بوده و می توانید با تهیه این مواد از فروشگاه اینتکس یا هر جای دیگری نسبت به تعمیرات و شارژ مجدد مبل بین بگ دو نفره تخت شو اقدام کنید . 

آسیب ها و تعمیرات مبل بین بگ دو نفره تخت شو

جنس رویه و آستری این بین بگ از جنس پارچه است ، بنابراین در صورت آسیب ها و پارگی ها می توانید با دوختن مجدد آن ، بین بگ خود را تعمیر کنید ، شما می توانید برای تعمیرات تخصصی تر بین بگ های خود از فروشگاه بزرگ تهران اینتکس کمک گرفته و محصولات خود را برای هر گونه تعمیرات تخصصی برای فروشگاه ارسال نمایید . توجه داشته باشید که امکان تعویض رویه یا آستری نیز وجود داشته که می توانید با مشاوره بهتر از فروشگاه ، بهترین روش تعمیر را به دلخواه خود انتخاب کنید .

نقد و بررسی مبل بین بگ دو نفره تخت شو

مبل بین بگ دو نفره تخت شو از مدل های بسیار محبوب و البته منحصر به فرد در میان تنوع بالای بین بگ های شنی می باشد که با توجه به تصاویر محصول می توانید به طراحی متفاوت محصول پی ببرید . بین بگ تخت فوق به واسطه ابعاد و مساحت بالایی که دارد می تواند بستر را برای نشستن دو فرد بزرگسال فراهم کند . ساختار محصول همچنین باعث شده است تا محصول به صورت دوکاره باشد . با توجه به محبوبیت این مدل و همچنین عدم اطلاعات کافی شما مشتریان گرامی نسبت به طراحی و ساخت محصول یا جنس آن ، در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل محصول راهنمای خرید بین بگ دو نفره شما دوستان باشیم .

طراحی و ساخت مبل بین بگ دو نفره تخت شو

مبل بین بگ دو نفره تخت شو یکی از مدل مبل بین بگ های موجود در فروشگاه تهران اینتکس است که به صورت دوکاره می توانید از آن استفاده کنید ، چرا که ساختار آن به گونه ای است که می توانید بین بگ را در دو حالت استفاده کنید . در کناره های بین بگ طنابی طراحی شده است که می توانید با بستن آن ، بین بگ را به صورت مبل در آورید تا بدین ترتیب برروی آن نشسته و به تماشای تلویزیون ، صحبت با دوستان یا مطالعه کتاب بپردازید . اما شما می توانید با بازکردن بند های کناری از بین بگ به عنوان یک تخت نرم و انعطاف پذیر برای خوابیدن استفاده کنید . به همین دلیل است که نام این بین بگ ، مبل بین بگ دو نفره تخت شو گذاشته شده است . 

دوخت بسیار عالی مبل بین بگ دو نفره تخت شو در کنار استفاده از جنس بسیار عالی برای بخش های مختلف آن ، سبب شده است تا طول عمر آن بسیار بالا رفته و بتواند وزن های بسیار بالا را تحمل کند . برای تولید مبل بین بگ دو نفره تخت شو از دو لایه پوسته و آستری استفاده شده است که در کنار هم دوام و استحکام خوبی را به بین بگ بخشیده است . آستری بخش میانی بین بگ است که محتوای شنی در داخل آن ریخته شده است . بخش رویه قابل جدا شدن از بخش آستری می باشد .

جنس مبل بین بگ دو نفره تخت شو

جنس مبل بین بگ ها می تواند دوام و کیفیت محصولات را نشان دهد ، بنابراین در خرید بین بگ های خود حتما به این موضوع توجه داشته باشید و در صورت خرید اینترنتی مبل شنی مشخصات محصول را مطالعه کرده و یا در صورت خرید حضوری از فروشنده در رابطه با جنس و ویژگی های آن سوال کنید . برای ساخت مبل بین بگ دو نفره تخت شو از پارچه ترک نانو استفاده شده است . پارچه های ترک یکی از بهترین پارچه ها در ایران و دیگر کشور ها می باشد که از الیاف درجه یک ساخته شده است . ویژگی نانو در رویه مبل بین بگ سبب آبگریزی و ضد حریق شدن بین بگ شده است . محتوای شنی بین بگ نیز از پلی استایرن می باشد .

مراقبت و طرز استفاده از مبل بین بگ دو نفره تخت شو

مراقبت از مبل بین بگ دو نفره تخت شو بسیار مهم است ، چرا که این محصولات نیز به مانند بسیاری از محصولات و لوازم ها و سرویس های خانگی نیاز به نگهداری و استفاده صحیح دارد . توجه داشته باشید که این بین بگ عمدتا برای فضاهای سرپوشیده مانند خانه ، اتاق خواب و ... را دارد ، لذا استفاده از آن در فضاهای باز مانند حیاط و باغ ها ممکن است آسیب هایی را به بین بگ وارد کند ، اولین اقدام در صورت استفاده از بین بگ در حیاط خانه و ... این است که از زیر انداز استفاده کنید .

زمانی که از مبل بین بگ به صورت مبل استفاده می کنید بر روی بین بگ نپرید . وزن بین بگ سبک بوده و تنها 6 کیلوگرم وزن دارد ، به همین دلیل برای جابجایی بهتر است بین بگ را با دست حمل کنید . با مراقبت و استفاده صحیح از مبل بین بگ دو نفره تخت شو می توانید سال های سال از محصول استفاده کنید ، بدون اینکه آسیبی به محصول وارد شود . شما می توانید حتی در صورت وجود جا و فضای کافی ، مبل بین بگ دو نفره تخت شو را با خود به سفر برده و حتی در داخل چادر مسافرتی نیز از آن استفاده کنید .

طول 175 سانتی متر
عرض 130 سانتی متر
ارتفاع 65 سانتی متر
جنس رویه پارچه ترک نانو
جنس بخش کناری پارچه ترک نانو 
مواد داخلی مبل پلی استایرن
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 انعطاف پذیری بالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...