مبل بین بگ سه نفره

beanbag T350

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ سه نفره

مبل بین بگ سه نفره یکی از جدید ترین مبل های شنی و هپی چیر بوده که با ظرفیت بالاتری تولید و عرضه شده است. این مبل بدنه ای ساخته شده از جنس پارچه ترک نانو با آستری داشته که رویه آن را لایه ای از جیر تشکیل می دهد. محصولی که بدنه ای قابل شستشو داشته به همین دلیل در صورت کثیف شدن به راحتی قابل تمیز کردن به وسیله اشیای نم دار و خیس خواهد بود. این کالا بیشتر برای استفاده در منزل و محل کار کاربرد داشته و برای هر سنینی بخصوص بزرگسالان قابل استفاده خواهد بود. یکی از ویژگی های خوب این کالا قابلیت استفاده از آن به عنوان تخت می باشد. زیرا طول این مبل زیاد بوده و به خوبی تمام اعضای بدن را فرا می گیرد. ویژگی های خوب این نوع مبل ها انعطاف پذیر بودن بدنه و همچنین شکل پذیری آن است به همین دلیل راحتی آن را افزایش داده است. از این مبل بین بگ می توان برای تماشای تلویزیون نیز در محل های مختلف درون منزل استفاده کرد.

با توجه به پارچه ضد آب و نانویی که این مبل دارد ، شما می توانید به راحتی از مبل بین بگ در فضاهای باز مانند حیاط ، تراس و یا پشت بام استفاده کنید . پس اگر قصد خرید مبل بین بگ و یا هر مبل دیگری را دارید ، به این نکات توجه ویژه ای را داشته باشید . مبل های شنی و بین بگ ها مبل های بسیار نرم و راحت هستند که برای ساخت آن ها از هیچ پایه ای استفاده نشده است . برای همین انعطاف پذیری در آن ها فوق العاده بوده و می توانید در یک شرایط فوق العاده خوب از بین بگ استفاده نمایید .  بین بگ ها حتی مدل های سه نفره آن نیز از وزن سبکی برخوردار هستند تا شما بهتر و راحت تر بتوانید آن ها را برداشته و جابجا کنید . دلیل آن هم کاملا مشخص است ، چرا که یونولیت اصلا سنگین نیست . 

به طور تقریبی مبل بین بگ سه نفره فوق بسته به اینکه به طور کامل از یونولیت پر شده باشد یا الیاف ، وزنی حدودا 8 الی 15 کیلوگرمی دارد که در مقایسه با سایر مبلمان سه نفره دیگر بسیار ناچیز است و حتی شما می توانید به صورت تکی آن را برداشته و جابجا کنید . البته که برای آسانی در جابجایی ، بهتر است که دو نفر از دو جهت مبل گرفته و آن را به صورت کامل بلند کنند . توجه داشته باشید که رویه این مبل در برابر ساییدگی نیز مقاوم است و اگر بر روی زمین کشیده شود ، مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد . شما عزیزان می توانید از مبل بین بگ سه نفره به عنوان تخت استفاده کنید تا بر روی آن دراز کشیده و در یک جای گرم و نرم و برای مدتی بخوابید .

نقد و بررسی مبل بین بگ سه نفره

مبل بین بگ سه نفره از منحصر به فرد ترین مبل بین بگ های طراحی شده است که برخلاف بسیاری از بین بگ ها ، طراحی عریضی داشته و مناسب برای استفاده سه نفره می باشد . بین بگ ها به دلیل انعطاف پذیری بسیار عالی و سطح طبی و نرم خود یکی از بهترین نشیمنگاه های طراحی شده می باشد که مدل های جدید تر آن با طراحی های بسیار بهتر ساخته و روانه بازار شده اند . از این رو برخی از تولید کنندگان به دلیل محبوبیت مدل های تک نفره اقدام به تولید و فروش مبل بین بگ سه نفره کردند که در این زمینه نیز موفق ظاهر شدند . این بین بگ که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید مناسب برای استفاده در منزل و محل کار بوده و حتی می توانید در نمایشگاه ها و ... نیز از آن استفاده نمایید .

طراحی و تولید مبل بین بگ سه نفره

مبل بین بگ سه نفره بین بگی ساخته شده به صورت یک استوانه افقی شکل می باشد که بخشی از آن به صورت فرو رفته ساخته شده است که بخش نشیمنگاه بین بگ را مشخص کرده است . عریض بودن بین بگ به گونه ای بوده که 3 فرد بالغ و بزرگسال به راحتی می توانند در کنار هم بر روی بین بگ بنشینند . طول این بین بگ 205  سانتی متر و عرض و ارتفاع آن 80 سانتی متر می باشد که ارتفاع تا نشیمنگاه آن 45 سانتی متر می باشد . وجود تکیه گاه و پشتی در مبل بین بگ سه نفره سبب شده است تا هیچ فشاری به کمر و ستون فقرات وارد نشود . 

برای ساخت مبل بین بگ سه نفره نیز به مانند بین بگ های تک نفره از طراحی سه لایه استفاده شده است . طراحی سه لایه به استفاده از سه لایه رویه ، آستری و محتوای شنی گفته می شود که جنس رویه و آستری بین بگ از جنس پارچه می باشد . استفاده از محتوای شنی خرد در بین بگ باعث شده است که انعطاف پذیری و فرم پذیری بین بگ بسیار زیاد شود . طول زیاد بین بگ به شما اجازه خواهد داد تا به صورت یک نفره بر روی مبل دراز کشیده  بخوابید .

جنس مبل بین بگ سه نفره

برای تولید و ساخت مبل بین بگ سه نفره از جنس بسیار عالی و درجه یک پارچه ترک نانو استفاده شده است که از تکنولوژی بسیار خوب نانو برخوردار است . این خاصیت سبب می شود تا پارچه کاملا ضد آب شده و همچنین در برابر حرارت و شعله های آتش نیز مقاوم باشد . از این رو با ریختن آب بر روی بین بگ می توانید آب گریزی بسیار خوب آن را مشاهده کنید . از سوی دیگر دیگر جای نگرانی نیست که بین بگ را در کنار بخاری و یا شومینه های هیزمی نیز استفاده کنید .

پارچه ترک نانو در برابر ساییدگی نیز مقاوم بوده و قابل شستشو می باشد ، بنابراین در صورت کثیف شدن می توانید بین بگ را بشویید . رویه از آستری جدا می شود ، بنابراین تنها شستن رویه اکتفا می کند .داخل بین بگ نیز از محتوای شنی پلی استایرن پر شده است که این جنس خاصیتی اسفنجی و انبساطی دارد که می تواند سطح منعطف و فرم پذیری را پدیدار کند . وزن سبک پلی استایرن سبب شده است تا این بین بگ تنها 6 کیلوگرم وزن داشته باشد .

نگهداری و مراقبت مبل بین بگ سه نفره

توصیه ما به شما برای نگهداری این است که از پریدن بر روی بین بگ پرهیز کنید و برای جابجایی آن بهتر است از یک نفر دیگر کمک بگیرید و بین بگ را بلند کنید . وزن بین بگ زیاد نبوده و جابجایی آن سخت نیست ، اما کشیده شدن بر روی سطوح زبر در هنگام جابجایی می تواند به آن آسیب وارد کند . اگر قصد استفاده از بین بگ در محیط های بیرون از خانه مانند حیاط دارید توصیه می کنیم که از زیرانداز ه استفاده کنید .

آسیب ها و تعمیرات مبل بین بگ سه نفره

بین بگ ممکن است در اثر اتفاق آسیب دیدن و بدنه آن دچار پارگی شود . با توجه به اینکه رویه مبل از جنس پارچه است و امکان خارج کردن آن وجود دارد می توانید بین بگ را دوخته و تعمیر کنید . کیفیت این پارچه بسیار بالا بوده و شاید پارگی ها از سمت دوخت باشد که به بهترین شکل می توانید این مشکل را رفع کنید . از دیگر رویداد هایی که می تواند برای مبل بین بگ ایجاد شود ، افت بین بگ است که می توانید با شارژ مجدد بین بگ و پر کردن مجدد آن با پلی استایرن ، این مشکل را نیز رفع کنید .

  • طول: 205 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه از پارچه ترک نانو
  • دارای آستری و رویه جیر
  • قابل استفاده به عنوان تخت
  • مناسب استفاده در منزل و محل کار
  • قابلیت انعطاف پذیری بالا
  • دارای قابلیت شستشو
  • کد محصول: beanbag T350

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...