مبل شنی دو نفره با پوسته پارچه ای

mbl-3015

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دو نفره با پوسته پارچه ای

مبل شنی دو نفره با پوسته پارچه ای یک محصول فوق العاده راحت و با دوام است که از نظر طراحی شبیه به مبل های راحتی دو نفره بوده و از همین حیث هم با دیگر نمونه های مبل های شنی متفاوت خواهد بود. این کالا با بهره گیری از طراحی خاصی که دارد سبب شده تا فرد در هنگام نشستن بر روی این محصول احساس راحتی را تجربه کند. در همین خصوص هم باید عنوان نمود که در هر دو سمت این مبل شنی دستگیره قرار گرفته است که بتوانید دست های خود را بر روی ان قرار دهید. هم چنین دارا بودن تکیه گاه بلند هم سبب شده تا سر و گردن و کمر شما به راحتی به ان تکیه داده شود و بهترین ارگونومی را بدن شما به خود ببیند. هم چنین از نظر نرمی و راحتی این محصول زبان زد می باشد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول راحتی در حمل و نقل این کالاست که سبب شده تا در منزل و یا هر مکان دیگری با اسودگی خاطر این کار را انجام دهید. این موارد در کنار تحمل وزن بالای این محصول از نقاط قوت فوق العاده این کالاست.

مبل شنی دو نفره با پوشش پارچه ای یک محصول با دوام بوده توسط کمپانی اینتکس به تازگی روانه بازار شده است. این محصول با قابلیت حمل و نقلی اسان و طراحی ارگونومی خاص در زمان کوتاهی توانست رضایت مشتریان عزیز را فراهم اورد. این محصول با دارای بودن یک پمانت نامه دو ساله اسودگی خاطر شما فراهم می اورد. این مبل شنی به تحلیل ساختار این مبل شنی می پردازد. شما نیز اگر به دنبال خرید یک محصول خاص و با کیفیت می باشید پیشنهاد می کنیم تا انتها ما را همراهی کنید.

طراحی و ساخت

اولین ویژگی هر محصول که در جلب نظر مشتریان گام مهمی برمی دارد توجه به طراحی و ارگونومی ان می باشد. زیرا اشخاص همواره به دنبال یک محصول منحصر به فرد و زیبا هستند. مبل های شنی در زمان کوتاهی توانست نظر مشتریان بازار را به خود اختصاص دهد. زیرا با توجه به طراحی بدنه ای ساده در زمان استراخت راحتی شما را فراهم می اورد. این محصول نیز دارای ساختاری جدید و متضاد با سایر مبل های شنی است. نشیمنگاه بزرگ و دو نفره این محصول ساختاری مستطیل شکل داشته که به تکیه گاه ان متصل است. بدنه این محصول کاملا یک رنگ بوده و برای رضایت مصرف کنندگان عزیز امکانی ایجاد شده تا رنگ بدنه را با توجه به دکوراسیون محیط مدنظز خود انتخاب کنند.

جنس بدنه

جنس بدنه هر محصول دارای اهمیت بالایی بوده و برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. زیرا تمامی افراد در مقابل پرداخت یک هرینه انتظار دریافت محصولی با طول عمر بالا دارند. بدنه این محصول نیز از جنس پارچه ساخته می شود. این جنس دارای کیفیت بالایی بوده و در برابر فرسایش و پوسیدگی مقاوم است. به علاوه این پارچه خاصیت ضد تعریق بودن به محصول می بخشد.

ابعاد و وزن

ساختار نشیمنگاه این محصول مستطیل شکل می باشد. برای ایجاد راحتی مصرف کنندگان طول این محصول با عرض ان برابر اعلام شده و برابر 150 سانتی متر می باشد. به همین دلیل برای استراحت دو نفر مان ایده الی می باشد. این محصول با دارا بودن وزن بدنه 8 کیلوگرمی خود توانایی تحمل وزنی در حدود 230 کیلوگرم را دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول نیاز به راه اندازی ندارد. زیرا به صورت کاملا اماده به دست شما خواهد رسید. شما بعد از خارج کردن محصول از بسته بندی ان را در محلی صاف قرار دهید. در طول زمان و بر اثر نشستن بدنه محصول فرم ایده ال را به دست می اورد. مواد تشکیل دهنده داخلی محصول از جنس یونولیت بوده که علاوه بر وزن کم دارای نرمی مناسبی می باشد. البته در صورت اسیب دیدن مواد داخلی شما می توانید ان را تعویض کنید و جهت مراقبت از محصول از وارد کردن اجسام نوک تیز به بدنه خودداری کنید. البته پوشش پارچه ای محصول قابلیت تعویض دارد. این محصول درای تحمل وزنی مناسب بوده پس وزنی بیش از ان را به بدنه وارد نسازید.

جمع بندی

مبل شنی دو نفره با پوشش پارچه ای با قابلیت حمل و نقلی اسان و نشیمنگاهی بزرگ از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. البته ضمانت نامه دو ساله این کالا دغدغه مشتریان را در زمینه استحکام کالا برطرف ساخته است. برای خرید این محصول زیبا به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

مبل شنی دو نفره با پوسته پارچه ای از جذاب ترین و محبوب ترین مبل های شنی است که شما می توانید آن را انتخاب کرده و برای استفاده روزمره خود ، آن را در محلی در خانه قرار داده و استفاده کنید . این مبل شنی از معدود مبل های شنی می باشد که برای استفاده دو نفره ساخته شده است و اگر شما در فروشگاه اینتکس و حتی سایر فروشگاه های دیگر نگاهی بیاندازید ، متوجه خواهید شد که تعداد مبل های شنی دو نفره بسیار کم است . این در حالی است که فروشگاه اینتکس به عنوان بزرگترین فروشگاه مبل شنی در ایران ، مبل شنی دو نفره با پوسته پارچه ای و سایر مبل های شنی دو نفره را موجود کرده است که شما می توانید آن را با قیمت های فوق العاده ارزان قیمتی خریداری کنید . در ادامه با نقد و بررسی کاملی که در رابطه با مبل شنی دو نفره با پوسته پارچه ای خواهیم داشت ، می توانید بهترین شناخت را از این محصول شنی پر طرفدار داشته باشید . 

مبل شنی دو نفره با پوسته پارچه ای حتی قابل استفاده برای خوابیدن نیز می باشد ، زیرا عرض آن زیاد بوده و از آن جا که دارای دستگیره های نرم و راحت می باشد ، شما می توانید بر روی مبل شنی دراز کشیده و استراحت کنید و حتی به صورت دو نفره از آن استفاده کنید . مبل های شنی یک ویژگی فوق العاده خوبی دارند که باعث شده است تا طرفداران زیادی را پیدا کند و آن هم وزن فوق العاده سبک مبل شنی می باشد . به همین جهت شما می توانید به سادگی مبل شنی را برداشته و آن را جابجا کنید . این مبل را حتی به صورت یک نفره نیز می توانید جابجا کنید و در زمان هایی که مبل شنی را در خانه استفاده می کنید ، می توانید آن را بر روی زمین کشیده و حمل کنید . ولی زمان هایی که سطح زمین زبر است ، نباید مبل شنی را بر روی زمین بکشید ، زیرا باعث آسیب دیدن مبل شنی می باشد . 

از سایر ویژگی ها و خصوصیت های این محصول می توان به داشتن پشتی و تکیه گاه آن اشاره کرد ، پشتی در مبل های شنی و هر نوع مبل دیگری بسیار مهم بوده و سعی کنید تا مبل های شنی را انتخاب کنید که پشتی و تکیه گاه بلندی را داشته باشد تا بتوانید به سادگی بر روی مبل استراحت کرده و لحظه های خوشی را داشته باشید . شما می توانید مدت های طولانی را بدون اینکه خسته شوید و یا مشکلی برای شما پیش بیاید ، بر روی مبل نشسته و به تماشای تلویزیون بپردازید و یا بر روی آن مطالعه کنید . این مبل ها بر خلاف ظاهری که دارند ، وزن های بسیار بالایی را می توانند تحمل کنند ، حتی بدون اینکه برای ساخت آن ها از هیچ نوع پایه ای استفاده شود . چرا که برای ساخت این محصول از متریال های فوق العاده ای استفاده شده است و در بخش توضیحات در این رابطه و جنس مبل شنی دو نفره با پوسته پارچه ای توضیحاتی ارائه گردیده است . 

با توجه به جنس پارچه ای که برای ساخت مبل شنی دو نفره با پوسته پارچه ای استفاده شده است ، شما می توانید این رویه را در صورت کثیف شدن بشویید و تمیز کنید . شما می توانید از مواد شوینده برای شستشو این پارچه استفاده کنید . شما حتی می توانید رویه مبل شنی را با استفاده از ماشین لباسشویی نیز بشویید . البته توجه داشته باشید که برای حفظ کیفیت پارچه ، آن را پشت و رو کرده و داخل ماشین لباسشویی قرار دهید . شما عزیزان و دوست داران مبل شنی دو نفره با پوسته پارچه ای و سایر مبل های شنی ، می توانید این محصول را با قیمت ارزان و خدمات پس از فروش ، از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید .

طول 160 سانتی متر
عرض 160 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
رنگ محصول ابی
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...