بین بگ دو نفره بزرگسال

BIN-3132

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ دو نفره بزرگسال

بین بگ دو نفره بزرگسال یک محصول ساده و در عین حال با کیفیت است که مناسب برای استفاده تمام سنین است. این کالا ساختاری فوق العاده دارد که از ان می توانید به سادگی در داخل منزل ، محل کار و یا هر مکان دلخواه دیگری استفاده کرده و لذت ببرید. در رابطه با نوع طراحی این محصول در وهله اول باید به این نکته اشاره کرد که بخش نشیمنگاه این محصول به صورت ساده و فرو رفته طراحی شده که با هر بار نشستن شکل کامل تری را به خود می گیرد. هم چنین تکیه گاه این محصول هم به صورت بلند طراحی شده که می توانید حتی سر و گردن خود را هم بر روی ان قرار داده و با خیال راحت به استراحت بپردازید. در رابطه با جنس بدنه این مبل شنی هم باید گفت که این کالا رویه ای ساخته شده از نوع پلی استر دارد که در صورت کثیف شدن هم می توانید به سادگی با یک پارچه خیس این بین بگ را تمیز و پاکیزه کنید. هم چنین رنگ این محصول به صورت یکدست مشکی بوده و بسیار شکیل می باشد. هم اکنون می توانید این بین بگ بادوام را از سایت نمایندگی محصولات اینتکس در ایران خریداری نمایید.

بین بگ های سورمه ای همواره در عین حال که ساده هستند ، اما جذاب بوده و می تواند دکوراسیون خانه را بسیار شیک و دوست داشتنی کند . ولی با این وجود شما این امکان را دارید تا بین بگ های خود را در رنگ های مختلف انتخاب و خریداری کنید . فروشگاه اینتکس خود بزرگترین تولید کننده مبل شنی و بین بگ در ایران است که محصولاتی با کیفیت را با ضمانت به فروش می رساند تا حسن نیت خود را به شما عزیزان ثابت نماید . به طور مثال بین بگ فوق دارای 2 سال ضمانت از سوی فروشگاه اینتکس بوده و می توانید با اطمینان خاطر از کیفیت بالای بین بگ آن را خریداری نمایید . پارچه مبل از مهم ترین بخش ها و لایه های تشکیل دهنده بین بگ است که باید در انتخاب آن دقت داشته باشید . 

همانطور که اشاره شد ، رویه این مبل از پلی استر بوده و رویه های پلی استری می توانند در برابر اسیب دیدگی ها مقاوم باشند . حتی این رویه قابل شستشو بوده و چرک پذیری بسیار کمی دارد ، زیرا این پارچه عایق رطوبتی برای مبل خواهد بود . از سایر ویژگی ها و خصوصیت های پارچه بین بگ می توان به ضد سایش و پوسته پوسته شدن اشاره کنیم ، بنابراین در دراز مدت اصلا کهنه نشده و ظاهر زیبای خود را حفظ خواهد کرد . با شستشو مکرر رنگ بدنه بین بگ کمرنگ نشده و همان جذابیت روز های اول خود را خواهد داشت . نکته ای که مطرح است ، این است که شما در صورت علاقه به تعویض رویه بین بگ با رویه جدید حتی در رنگ های دیگر می توانید از طریق فروشگاه اینتکس اقدام کنید و به راحتی رویه مبل را تعویض کرده تا گویی مبل جدید خریداری کرده باشید .  

نقد و بررسی بین بگ دو نفره بزرگسال

بین بگ دو نفره بزرگسال

اگر شما هم به دنبال خرید یک بین بگ دو نفره راحت و لطیف هستید پیشنهاد می کنیم بین بگ دو نفره بزرگسال را حتما در نظر گرفته و خصوصیات ان را به طور کامل مطالعه کنید. در همین خصوص باید گفت که این کالا به صورت بسیار دقیق و با رعایت اصول حرفه ای و مناسب برای استفاده دو نفر طراحی و تولید شده است. این مطلب را دنبال کنید چون قصد داریم در خصوص این محصول بیشتر با شما صحبت کرده و مشاوره های لازم را به شما ارائه کنیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از نقاط قوت این محصول نوع طراحی ان است که به صورت فوق العاده زیبا طراحی گردیده است. در همین خصوص باید عنوان کرد که این کالا شبیه به مبل های راحتی دو نفره طراحی شده است. بخش نشیمنگاه این محصول به صورت ساده و صاف طراحی شده که با هر بار نشستن بر روی این قسمت مشاهده خواهید کرد که مواد داخلی این کالا فرو نشسته و بیش از پیش نرم و لطیف می شود. هم چنین بخش تکیه گاه این کالا هم به صورت صاف و بلند طراحی شده تا شما در هنگام نشستن بر روی این محصول احساس راحتی داشته و بتوانید حتی سر و گردن خود را هم در بالا ترین قسمت این محصول قرار دهید. کناره های این کالا هم همگی به صورت گرد طراحی شده اند که فوق العاده دقیق بوده و باعث شده تا از یکنواختی و سادگی خارج شود. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا این است که رنگ ان به صورت یکدست مشکی می باشد که همین امر باعث شده تا این محصول به سادگی کثیف نشده و بتوانید از ان بدون داشتن استرس استفاده کنید.

جنس بدنه

بدنه این بین بگ ساخته شده از جنس پلی استر می باشد. همان طور که اطلاع دارید این نوع پارچه از مقاوم ترین و در عین حال با کیفیت ترین پارچه های موجود در بازار است که در شرایط مختلف جوی و اب و هوایی می توانید بدون کوچک ترین افت کیفیتی از ان استفاده نمایید. هم چنین مواد داخلی این کالا هم از نوع فیبر ساخته شده است که نرمی فوق العاده ای را به این بین بگ بخشیده است.

ابعاد و وزن

این بین بگ در ابعاد ( طول : 80 سانتی متر ، عرض : 110 سانتی متر ، ارتفاع : 130 سانتی متر ) طراحی و تولید شده است. این محصول هم چنین مناسب برای استفاده دو نفر بزرگسال بوده و می تواند تا 150 کیلو گرم وزن را  بر روی خود تحمل کند که نشان از قدرت بالای این کالا دارد. هم چنین وزن کلی این بین بگ هم 7 کیلو گرم است که این عامل باعث شده تا جا به جایی این کالا فوق العاده ساده و اسان شود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما پس از خرید این کالا تنها به این نیاز دارید که این بین بگ را در مکانی که قصد استفاده از ان را دارید قرار داده و از ان استفاده کنید. این بدین معناست که این کالا نیاز به راه اندازی ندارد و به صورت کاملا اماده و محیا استفاده می باشد. تنها باید از این محصول مراقبت های لازم را به عمل اورید تا اسیب ندیده و بتوانید به سادگی سالیان سال از این کالا استفاده کنید. در همین خصوص باید عنوان کرد که بهتر است بر روی این بین بگ ملافه ای را پهن کنید تا اسیب نبیند و از کثیف شدن این کالا با همین عامل جلوگیری کنید. هم چنین باید وسایل داغ و هر نوع وسیله ای که اتش و شعله ایجاد می کند را از کنار این کالا دور کنید تا بدنه این محصول نسوزد و افت کیفیت جبران نشدنی نصیب ان نشود. هم چنین هر گونه شی نوک تیز مانند چاقو ، قیچی و ... را هم از کنار بدنه و رویه اصلی این محصول دور کنید تا سوراخ نشود. البته باید در انتها به این نکته هم اشاره نمود که درصورت اسیب دیدن می توانید به سادگی رویه و مواد داخلی این کالا را تعویض نمایید اما بهتر است که از اسیب دیدن پیشگیری کنید تا هزینه اضافی برای خود نتراشید.

جمع بندی

بین بگ دو نفره بزرگسال محصولی با دوام ، راحت و مقاوم است که مناسب برای استفاده تمام افراد بوده و می توانید از ان در داخل محیط منزل ، محل کار ، ویلای شخصی و یا هر مکان دیگری استفاده کرده و از نشستن و استراحت بر روی ان لذت ببرید. اگر شما هم به دنبال خرید یک کالای با کیفیت هستید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این بین بگ را از سایت نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

طول 160 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ بدنه مشکی
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...