هپی چیر دو نفره بزرگ مخملی اینتکس

intex-52144

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر دو نفره بزرگ مخملی اینتکس

هپی چیر دو نفره بزرگ مخملی اینتکس یک محصول بسیار زیبا و نرم بوده که ساخته شده توسط شرکت اینتکس می باشد و بسیار جذاب و با کیفیت ساخته شده است. طراحی این محصول به صورت گرد بوده و به راحتی دو نفر را در خود جای می دهد. این محصول به رنگ خاکستری بوده و به همین منظور، محصول را بسیار زیبا و شکیل تر کرده است. جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی بوده و مقاومت بالایی در برابر صدمات احتمالی دارا است و شما با خیای آسان می توانید از این محصول استفاده کرده و لذت ببرید. ابعاد، تحمل وزن و وزن این محصحول به ترتیب به این شرح است: طول: 220 سانتی متر، عرض: 110 سانتی متر، ارتفاع: 130 سانتی متر، تحمل وزن: 200 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول 10 کیلو گرم می باشد که شما به آسانی می توانید این محصول را حمل و یا جا به جا بکنید. درون این محصول پر شده از فیبر بوده و شما هر زمان می توانید فیبر های این محصول را در نمایندگی تهران اینتکس تعویض کنید. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش و دریافت محصول شوید.

اگرچه هپی چیر دو نفره بزرگ مخملی اینتکس برای استفاده دو نفره ساخته شده است ، ولی از آنجایی که ابعاد بزرگی دارد ، می تواند برای خوابیدن یک نفره شما نیز مناسب باشد . پس اگر احساس خستگی کردید ، می توانید روی آن دراز کشیده و استراحت کنید . شما عزیزان می توانید از بالش برای زیر سر خود استفاده کنید و یا از اینکار امتناع کنید ، برای اینکه سطح هپی چیر انعطاف پذیر است و می توانید کمی داخل مبل فرو رفته و در یک شرایط ایده آل دراز بکشید . جنس رویه مبل به دلیل مخملی بودن و خاصیت حوله ای که دارد ، احساس خوشایندی را به شما خواهد داد تا یک استراحت کردن دلچسب داشته باشید . این رویه می تواند تا حد زیادی از عرق کردن بدن شما جلوگیری کند . برای اینکه خاصیت این نوع پارچه ها همین بوده و بسیاری از تولید کنندگان خارجی مبل های شنی و مبل هپی چیر ها از همین جنس پارچه استفاده می کنند . 

در ضمن رویه این مبل در روز های سرد سال نیز می تواند سطحی گرم و نرم را ایجاد کند تا در هنگام استراحت کردن ، بتوانید شرایط ایده آلی را برای خود داشته باشید . دو فاکتور مهم در ساخت هپی چیر دو نفره بزرگ اینتکس رعایت شده است که یکی از آن ها داشتن دوخت مناسب و مقاوم است که هپی چیر را در برابر آسیب دیدگی ها مقاوم تر کرده است و مورد دیگر ، جنس پارچه است که در کنار یکدیگر باعث شده است تا دوام هپی چیر دو چندان شود . البته نباید از دوامی که آستری مبل به آن بخشیده است غافل شوید . این پارچه علاوه بر اینکه نگهداری مواد یونولیتی داخل مبل را بر عمده دارد ، توانسته کیفیت هپی چیر را چندین برابر کند . 

هپی چیر دو نفره بزرگ مخملی اینتکس

هپی چیر دو نفره بزرگ مخملی اینتکس از محصولاتی بسیار زیبا و جذابی بوده که ساخته شده توسط  شرکت نامدار و جهانی اینتکس می بشاد. این محصول که توسط شرکت اینتکس طراحی و تولید شده است دو نفره بوده و بسیار با کیفیت و دلنشین می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم تا قبل از خریدتان این مقاله را بخوانید. ما در این مقاله قصد داریم تا به ببرسی این محصول پرداخته و نکات مثبت و منفی آن را برای شما بیان کنیم تا از خرید محصولی که می خواهید انجام دهید، مطمئن باشید. پس با ما و یک مقاله دیگر همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده که اکثر هپی چیر ها از این نوع طراحی پیروی می کنند و به این شکل طراحی می  شوند. اما فرق این محصول به هپی چیر های یک نفره طول آن می باشد که این محصول بزرگ تر این آن ها است. این محصول به رنگ خاکستری بوده که بسیار زیبا ساختته شده و قطعا استفاده از این محصول در هر مکانی به آنجا زیبایی و ظاهر جذابی می دهد.

جنس بدنه

اما قطعا از این موضوع مستحضرید که تنها زیبایی یک محصول برای خرید آن کافی نیست و باید دلایلی نظیر کیفیت و ابعاد آن را برای محصول لازم باشد. برای همین جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات وارده بر این محصول دارد و قطعا محصولی که کیفیت بالایی را دارا باشد، طول عمر آن محصول بالا تر است.

ابعاد و وزن

ابعاد، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است: طول: 220 سانتی متر، عرض: 110 سانتی متر، ارتفاع: 130 سانتی متر، تحمل وزن: 200 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول 10 کیلو گرم است که همانطور از وزن این محصول مشخص است بسیار سبک بوده و شما می توانید آن را به آسانی حمل و یا جا به جا کنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول به راه اندازی خاصی نیاز ندارد و تنها کافیست تا بر روی بنشینید و از آن با استفاده درست لذت ببرید. اما در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که وسایل تیز را از این محصول دور نگه دارید تا به بدنه این محصول صدمه ای وارد نکند و در بدنه آن پارگی ایجاد نشود. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکلی پیش آمد هیچ نگران نباشید زیرا می توانید در قدم اول با برچسب تعمیرات، این محصول را خودتان تعمیر کنید، و در قدم دوم این محصول را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و آن را با تعمیرات تخصصی ما همانند روز اول تعمیر شده تحویل بگیرید.

جمع بندی

هپی چیر دو نفره بزرگ مخملی اینتکس یک محصول بسیار زیبا و شیک بوده که مناسب دو نفر بوده که طراحی و تولید آن توسط شرکت جهانی و معروف اینتکس ساخته شده است. طراحی این محصول به صورت گرد بوده که اکثر محصولات هپی چیر از این نوع طراحی پیروی می کنند و به شکل گرد می باشند. اما جنس بدنه این محصول از پارچه مخمل بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی دارا خواهد بود. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید این محصول را از طریق نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید و در اسرع وقت، محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...