بین بگ دو نفره کودک

bestway 43790

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ دو نفره کودک

بین بگ دو نفره کودک محصولیی زیبا و با کیفیت می باشد که در ابعاد مناسب توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . این محصول در طرح و رنگ های متنوعی ساخته شده که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده کنید . این محصول با توجه به ابعاد مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم یم کند که به راحتی حمل کنید و برای استفاده همزمان دو نفره کودک مناسب می باشد . جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و ضربه می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی و راحتی این صندلی افزوده است .

در قسمت زیری این محصول ییک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و صندلی خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید و همچنین می تواند قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . بین بگ دو نفره کودک دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولت سایت دیدن کرده و برای خرید بین بگ دو نفره کودک از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

ویژگی های بین بگ دو نفره کودک

بین بگ ها مبل های جدید و محبوبی هستند که به واسطه سطح نرم و انعطاف پذیر خود می تواند نشیمنگاهی بسیار خوب برای کودکان باشد . کودکان که همواره به دنبال بازیگوشی و تفریح هستند ، زمانی را نیز به استراحت کردن نیاز دارند و یا اینکه ممکن است مدت های زیادی را صرف بازی های رایانه ای و کنسول ها و همچنین گوشی کنند ، از این رو داشتن یک نشیمنگاه خوب می تواند آن ها را از آسیب های کمر و گردن دور کند . بین بگ ها به دلیل اینکه محتوای شنی آن ها اسفنجی و متحرک است ، می تواند با فرم پذیری عالی خود نشیمنگاه های عالی را برای کودکان فراهم کنند .

بین بگ ها مبل های سبک وزنی هستند که به سادگی می توانید آن را حمل و جابجا کنید به همین جهت می توانید در هر جای خانه از بین بگ ها استفاده نمایید . این در حالی است که حتی کودکان نیز می توانند بین بگ خود را جابجا کنند . از خوبی هایی که بین بگ دو نفره فوق دارد می توان به استراحت کردن و دراز کشیدن یک کودک مطابق با شکل ، اشاره کرد . رویه این مبل به راحتی قابل جدا شدن است که در صورت کثیف شدن می توانید آن را به سادگی بشویید و تمیز کنید .

راهنمای خرید بین بگ طبی و مناسب

انتخاب و خرید بین بگ به خصوص خرید بین بگ کودک بسیار مهم و حائز اهمیت است زیرا داشتن و استفاده نشیمنگاه های غیر طبی و غیر استاندادر ی تواند مشکلاتی را برای کودکان ایجاد کند که عمدتا تاثیر آن ها را در بزرگ سالی و جوانی نیز خواهند دید . به همین منظور بایستی در انتخاب بین بگ ها نیز توجه ویژه ای شود . یک بین بگ خوب علاوه بر داشتن بخش نشیمن نرم و راحت بایستی تکیه گاه و پشتی بلند و همچنین انعطاف پذیری را نیز داشته باشد تا از این طریق گودی کمر به خوبی پر شده و مهره ها و دیسک درگیر نباشند . توجه داشته باشید که در انتخاب بین بگ به سایز آن توجه داشته باشید ، چرا که ابعاد بزرگ و یا کوچک مناسب با قد و آناتومی کودکان نخواهد بود . بهتر است جنس بین بگ های کودک را از پارچه های ضد آب یا نانو و یا پارچه های قابل شستشو خریداری کنید .

تعمیرات و خدمات پس از فروش بین بگ

بین بگ ها از ویژگی بسیار خوب دیگری نیز برخوردار هستند که آن هم تعمیرات این محصولات می باشد . در بخش نقد و بررسی به نوع طراحی و ساخت بین بگ دو نفره کودک اشاره شده است که با توجه به آن می توان گفت که به راحتی می توانید به لایه های زیرین دسترسی داشته باشید . حال ممکن است رویه بر اثر اتفاق و یا به مرور کهنه یا آسیب ببیند ، در این صورت شما می توانید نسبت به تعمیرات مبل بین بگ خود اقدام نمایید .

فروشگاه تهران اینتکس برای بین بگ های شنی خود خدماتی را ارائه کرده است که می توان به تعمیرات رویه یا آستری ، تعویض رویه آستری و محتوای شنی اشاره کرد . همچنین در صورت نیاز می توانید جهت تعمیرات رویه را به خیاط نیز بسپارید . اما فروشگاه اینتکس به صورت تخصصی تعمیرات شما را انجام می دهد .

نحوه شارژ مجدد بین بگ

گاهی ممکن است بر اثر استفاده طولانی در داخل بین بگ فضای خالی ایجاد شود که به دلیل فشرده شدن محتوای یونولیتی آن ها می باشد ، این کار سبب افت مبل بین بگ شده که می تواند همراه با سفت شدن مبل باشد . از این رو می توانید با تهیه محتوای شنی ، خودتان نسبت به شارژ مجدد بین بگ اقدام نمایید . نحوه شارژ مجدد بین بگ ساده بوده و شما می توانید با خارج کردن رویه به آستری برسید، پس از آن دهانه آستری را که عمدتا به صورت زیپی یا بندی می باشد ، باز کرده و محتوای یونولیتی جدید را داخل مبل ریخته و آن را ببندید .

نقد و بررسی بین بگ دو نفره کودک

بین بگ دو نفره کودک بدون شک از سری بین بگ های بسیار دوست داشتنی و همچنین منحصر به فرد است که بست وی برخلاف بسیاری از تولیدی های خود ، این بین بگ را برای کودکان طراحی کرده است تا کودکان نیز بتوانند نشیمنگاه های بسیار نرم و راحت را برای خود داشته باشند . همانطور که در تصور مشخص است ، این بین بگ شنی مناسب برای استفاده دو کودک است که با مساحت بسیار خوب خود ، این بستر را فراهم کرده است . همچنین حتی یک کودک می تواند به خوبی بر روی این مبل دراز کشیده و استراحت کند . با توجه به طراحی خاص و نرمی که این بین بگ دارد کودکان می توانند ساعت های طولانی تری را بر روی مبل بنشینند و استراحت کنند . 

طراحی و تولید بین بگ دو نفره کودک

طراحی این مبل بین بگ تقریبا به صورت بیضی می باشد که شاید در ابتدا شکل و فرم خاصی نداشته باشد ، اما با نشستن و یا با دست می توانید به مبل فرم بدهید . این انعطاف پذیری بالا می تواند خستگی را زودتر از تن به در کرده و همچنین مناسب برای نشستن های طولانی مدت کودکان شود . داشتن سطح نشیمگاه تقریبا گود و همچنین تکیه گاه سبب شده است تا بین بگ دو نفره کودک مناسب برای نشستن های طولانی کودکان به منظور مطالعه کتاب و درس ها ، تماشای تلویزیون و همچنین کنسول های بازی بپردازند ، بدون اینکه فشاری به کمر و ... وارد شود .

برای تولید بین بگ دو نفره کودک از سه لایه استفاده شده است که بیرونی ترین لایه آن پوسته یا بدنه می باشد . پوسته یا بدنه از پارچه ساخته شده است که تنها بخشی از مبل است که دیده می شود . به همین منظور بست وی این بین بگ را در 7 رنگ طراحی کرده است که می توانید این رنگبندی را در بخش تصاویر مشاهده کرده و با توجه به علاقه کودک و یا تم اتاق خواب آن ها انتخاب و خریداری کنید . و اما بخش های داخلی این بین بگ را نیز آستری و محتوای شنی تشکیل داده است که وجود آستری سبب دوام بالای مبل شده است .

جنس بین بگ دو نفره کودک

قبل از خرید بین بگ کودک ، بهتر است به جنس محصول و همچنین دوام و کیفیت آن توجه داشته باشید چرا که هر چه جنس محصول مرغوب باشد ، کیفیت و دوام آن نیز بالا تر خواهد رفت . بست وی برای ساخت بین بگ دو نفره کودک از پارچه مخملی استفاده کرده است که این پارچه از سری پارچه های محبوب برای ساخت انواع بین بگ ها و مبل های شنی می باشد ، چرا که ویژگی این پارچه سبب شده است تا بین بگ سطحی نرم و لطیف داشته باشد ، البته این پارچه از عرق کردن بدن نیز جلوگیری می کند . محتوای شنی که بین بگ دو نفره کودک از آن ساخته شده و پر شده است ، یونولیت های خرد و ریزدانه های آن است که تحرک بسیار خوب آن ها و همچنین خاصیت اسفنجی باعث شده است تا بین بگ بسیار سبک و البته انعطاف پذیر باشد .

مراقبت و نگهداری بین بگ دو نفره کودک

با توجه به اینکه کودکان از این مبل شنی استفاده می کنند ، نیاز است تا توصیه هایی در رابطه با مراقبت و نگهداری صحیح از بین بگ را به آن ها دهید تا بتوانید سال های سال بدون هیچ مشکل یا آسیبی بتوانید از مبل های شنی و بین بگ ها استفاده کرد .

  • توجه داشته باشید که پرت کردن و یا پریدن بر روی مبل می تواند به آن آسیب بزند .
  • بهتر است از بین بگ در خارج از خانه و در حیاط استفاده نشود ، یا در صورت استفاده بهتر است که از زیرانداز ها استفاده کنید .
  • توجه داشته باشید که بدنه این جنس در برابر ساییدگی مقاوم است ، اما در صورت کشیدن شدن در سطوح زبر آسیب پذیر است .
  • بهتر است بزرگسالان به خصوص به صورت دونفره از این بین بگ استفاده نکنند .
  • توصیه می شود که کودکان بر روی این مبل غذا یا نوشیدنی نخورند .
  • این مبل قابل اشتعال بوده و ممکن است در برخورد با حرارت های بالا و شعله های آتش ، شعله ور شود . بنابراین از قرار دادن ، شمع ، روشن کردن کبریت و ... دوری شود .
  • بهتر است در صورت کثیف شدن به صورت مرتب رویه مبل شنی را بشویید .
  • نباید در هنگام استفاده زیپ پوسته یا آستری باز باشد ، چرا که ممکن است محتوای شنی پخش و متلاشی شود .
طول 150 سانتی متر
عرض  90 سانتی متر
ارتفاع80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل دو نفره کودک
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...