مبل شنی دو نفره

MBl-55666

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دو نفره

مبل شنی دو نفره یکی دیگر از مبل های شنی پر طرفدار و زیبا می باشد که دارای بدنه ای آبی رنگ است و به خوبی می تواند مورد پسند قرار بگیرد . این مبل شنی ساخته شده توسط برند محبوب اینتکس می باشد که از همین رو برند اینتکس در ساخت این مبل شنی نیز همانند سنت دیرینه خود و اعتقادی که به پارچه مخمل در جهت راحتی و انعطاف پذیری دارد از پارچه مخمل استفاده شده است . این نوع پارچه دارای ویژگی های کلیدی از جمله : مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ، انعطاف پذیری ایده آل و مقاومت در برابر ساییدگی می باشد که خیال هر مصرف کننده ای را راحت می کند . همچنین در بخش کف این مبل شنی یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به تعویض رویه و یا جدا کردن آن برای شستشو نمایید . در ساختار داخلی این مبل شنی از یونولیت خرد شده استفاده شده است که علاوه بر استحکام بالا دارای نرمی و انعطاف پذیری مهندسی شده ای می باشد و به خوبی با بدن شما حالت می گیرد . این محصول دارای ضمانت 2 ساله نمایندگی اینتکس می باشد که خیال خریدار را به طور کلی از بابت کیفیت و خدمات پس از فروش راحت می کند . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از نکات کیلدی می باشد که در هنگام خرید مبل های شنی باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان دارد . قابلیت تحمل وزن در این محصول بالغ بر 250 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری دو نفر ، عالیست . مبل شنی دو نفره با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به خرید آن نمایید .

نقد و بررسی مبل شنی دو نفره

مبل شنی دو نفره محصولی جدید و مقاوم بوده که توسط کمپانی مشهور اینتکس جهت استفاده همزمان دو نفره به بازار عرضه شده است. این محصول با توجه به ابعاد بزرگ خود دارای وزن بدنه کمی بوده که در عین حال که به سادگی جا به جا می شود توان تحمل وزن بالایی نیز دارد. این محصول با یک ضمانت نامه دو ساله در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار گرفته تا اسودگی خاطر ان ها را به همراه داشته باشد. در این مطلب قصد داریم به تشریح کامل این محصول جذاب بپردازیم. اگر شما نیز قصد خرید یک کالای منحصر به فرد دارید پیشنهاد می کنیم با راهنمایی های این مطلب تا پایان همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

در فرایند طراحی این محصول سعی بر این بوده که تمام ساختار های موجود در بازار دچار تغییر شده تا یک کالای خاص به دست مصرف کنندگان برسد. زیرا تمامی افراد در هنگام خرید در نگاه نخست به ارگونومی محصول توجه خواهند داشت. مبل های شنی به دلیل تشابه بسیار زیاد طراحی از تنوع می برخوردار هستند. اما به دلیل طول عمر بالا و نرمی این گروه محصولات به راحتی به یک جایگاه مناسب در بازار دست یافته اند. این محصول دارای ساختاری مستطیل شکل می باشد. بخش تکیه گاه نشبتا بزرگ کالا به تکیه گاه ان متصل شده ولی در نمای بیرونی شامل دو بخش می شوند. در دو کناره نشیمنگاه نیز بخشی به عنوان دسته و تکیه گاه تعبیه شده است. این محصول بدنه یک رنگ داشته و شما می توانید با توجه به سلیقه خود رنگ محصول را انتخاب کنید.

جنس بدنه

انتخاب جنس دنه از جمله نکاتی بوده که موجب فروش بالا و رضایت مشتریان می شود. زیرا مرغوبیت جنس بدنه موجب طول عمر کالا می شود. تمامی افراد زمانی که برای هر محصولی هزینه ای پرداخت می کنند انتظار دارند تا یک کالا با کیفیت دریافت کنند. شرکت اینتکس نیز با توجه به این موارد این محصول را از بدنه با جنس پارچه مخمل تولید می کند. این پارچه دارای نرمی و لطافت بالایی بوده و در برابر فرسایش نیز بسیار مقاوم است. به علاوه این پارچه به محصول خاصیت ضد تعریق بودن نیز می بخشد. در صورت الودگی بدن شما می توانید با استفاده از یک جیب که در بخش انتهایی بوده پوشش محصول را جدا کرده و مورد شست و شو قرار دهید. زیرا این پارچه با کیفیت در برابر اب و مواد شوینده مقاوم بوده و بافت ان دچار اسیب نمی شود.

ابعاد و وزن

این محصول قابلیت حمل و نقل اسان دارد. دلیل این ویژگی برخورداری از وزن کم بدنه بوده که تنها 10 کیلوگرم است. البته این مبل شنی با این وزن کم توانایی تحمل وزنی بالغ بر 250 کیلوگرم را بر بدنه خود دارد. این محصول با ساختاری مستطیل شکل که دارای طولی معادل 250 سانتی متر و عرض 110 سانتی متر تولید می شود که دارای ارتفاعی معادل 110 سانتی متر است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول به صورت کاملا اماده به دست شما رسیده و نیاز به راه اندزی ندارد. شما محصول خد را از بسته بندی خارج کرده و در فضای مدنظر خود قرار دهید. در اثر نشستن بدنه این محصول به فرم ایده ال خود خواهد رسید. مواد داخلی تشیکل دهنده محصول شما یونولیت بوده که علاوه بر نرمی دارای وزن بسیار کمی می باشد. جهت مراقبت از این محصول از وارد کردن وزنی بیش از توان تحملی مبل شنی به بدنه ان اجتناب کنید. در صورت اسیب می توانید مواد داخلی مبل شنی خود را تعویض کنید. از سویی دیگر اجسام نوک تیز را به بدنه مخملی محصول وارد نسازید.

جمع بندی

مبل شنی دو نفره محصولی شکیل و خاص از کمپای اینتکس بوده که طول عمر بالایی دارد. شما می توانی این کالا را با قیمتی مقرون به صرفه و یک ضمانت نامه معتبر دو ساله دریافت کنید. پس اگر قصد خرید دارید فرصت را از دست نداده و به نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

طول 250 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
رنگ بدنه آبی
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 250 کیلو گرم
نوع مبل دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...