بین بگ یک نفره بزرگسال مشکی اینتکس

MBL-042

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره بزرگسال مشکی اینتکس

بین بگ یک نفره بزرگسال مشکی اینتکس از سری بین بگ های بزرگ و مناسب برای استفاده به هنگام استراحت می باشد که با توجه به آرگونومی ساختی که دارد هم به صورت نشسته و هم نیمه خوابیده می توانید از آن استفاده نمایید . لازم به ذکر است که این بین بگ زیبا در رنگبندی های متنوع و سایز های 5 ، 6 و 7 فوتی روانه بازارهای جهانی شده است که تمامی این رنگ ها و سایز ها را می توانید از طریق فروشگاه اینتکس سفارش دهید . جنس پارچه رویه این بین بگ از مخمل می باشد که یکی از مهمترین ویژگی های آن قابل شستشو بودنش می باشد که با استفاده از زیپی که در کف این محصول تعبیه شده است به راحتی قبل جدا شدن می باشد . وزن این بین بگ در اندازه 5 فوتی بالغ بر 7 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل جا به جایی است . در ساختار داخلی این بین بگ از فوم خُرد شده استفاده شده است که ارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آل در کنار استحکام فوق العاده است . بین بگ یک نفره بزرگسال مشکی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

بین بگ یک نفره بزرگسال مشکی اینتکس از سری بین بگ های پر طرفدار و محبوب برند اینتکس می باشد که در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است . این بین بگ زیبا دارای جنس رویه ای از نوع پارچه مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید بین بگ راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل بین بگ یک نفره بزرگسال مشکی اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا اقدام به تحلیل این محصول نماییم و شما را با ساختار این بین بگ آشنا نماییم .  لازم به ذکراست که پارچه رویه این محصول از جنس مخمل قابل شستشو است و به راحتی از ساختار داخلی جا شدهو می توانید آن را مورد شستشو قرار دهید . این بین بگ دارای پارچه یک دست مشکی می باشد که البته لازم به ذکر است که این محصول دارای رنگبندی های متنوعی می باشد که به صورت جامع در فروشگاه اینتکس موجود است و می توانید با دستی باز انتخابی ایده آل را برای خود فراهم آورید . اما علاوه بر رنگ ، ابعاد این محصول نیز به صورت متنوع و در اندازه های 5 ، 6 و 7 فوتی موجود می باشد که بنا بر نیاز خود می توانید اندازه مورد نظر را تهیه نمایید . در بخش کف این محصول یک عدد زیپ نیز تعبیه شده است که توسط آن و در صورت لزوم به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید .

جنس بدنه :

جنس پارچه استفاده شده در ساخت این بین بگ از مخمل قابل شستشو و مقاوم در برابر فشار وضربه می باشد که عملکرد ایده آلی را در تست های انجام شده بر رویش از خود به نمایش گذاشته است . این پارچه علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه دارای نرمی و انعطاف پذیری بالایی نیز است که به خوبی می تواند برای شما راحتی بسیار بالایی را فراهم آورد و با آرگونومی بدن تطابق پیدا کند تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . در ساختار داخلی این محصول از یونولیت خُرد شده استفاده شده است که از انعطاف پذیری مهندسی شده ای برخوردار می باشد و با استفاده در زیپی که در بخش کف این محصول تعبیه شده است به راحتی قابل تعویض می باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

قابلیت تحمل وزن از سری ویژگی های کلیدی می باشد که در هنگام خرید بین بگ ها و مبل های شنی باید به آن توجه نمایید . این بین بگ دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 130 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین ابعاد این محصول به مشخصات ( طول : 130 سانتی متر ، عرض : 125 سانتی متر و ارتفاع : 110 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استراحت شما فراهم می آورد . وزن این محصول برابر با 7 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعاد و حجمی که دارد معقول به نظر می رسد و به راحتی قابل جا به جایی است .

جمع بندی :

این بین بگ زیبا دارای رنگبندی و ابعاد متنوعی می باشد و یکی از پرفروش ترین محصولات برند اینتکس در سال جاری بوده است . جنس رویه این بین بگ از پارچه مخمل می باشد و در ساختار داخلی آن نیز از یونولیت یا همان فوم خُرد شده استفاده شده است . قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 130 کیلو گرم می باشد و وزن خود بین بگ نیز برابر با  7 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن نسبت به ابعادی که دارد می باشد . لازم به ذکر است که به همراه این محصول ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس نیز وجود دارد که خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . خرید بین بگ یک نفره بزرگسال مشکی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

بین بگ یک نفره بزرگسال مشکی اینتکس

بین بگ یک نفره بزرگسال مشکی اینتکس از بین بگ های بزرگ نمایندگی اینتکس می باشد که از نظر حجمی و ابعادی نسبت به سایر بین بگ های فروشگاه بزرگ تر است . برای همین می تواند یک فضای بزرگی را برای نشستن شما داشته باشد تا حتی شما بتوانید به صورت نیمه دراز کش از آن استفاده کنید . این بین بگ در عین حال که بزرگ است ، وزن بسیار سبکی را داشته و شما می توانید به راحتی آن را جابجا کرده و در هر جایی از خانه استفاده کنید . این محصول بسیار مناسب برای تماشای فیلم بوده و یا می توانید بر روی آن کتابی مطالعه کنید و یا زمانی را استراحت کنید . نرمی و راحتی بین بگ ها و مبل های شنی زبانزد بوده و دلیل آن نیز طراحی فوق العاده خوب محصولات است که در ادامه با نقد و بررسی بیشتر با سایر ویژگی ها و خصوصیات بین بگ یک نفره بزرگسال مشکی اینتکس آشنا خواهید شد . 

بین بگ یک نفره بزرگسال مشکی اینتکس در واقع از یک رویه و آستری ساخته شده است که در داخل آن مواد شنی ریخته شده است . این مواد شنی یونولیت ها یا همان فیبر هایی هستند که به صورت خرد شده در آمده اند و به صورت شنی هستند که در داخل بین بگ ریخته شده و آن را پر کرده اند . بیشتر حجمی که بین بگ دارد در واقع همان محتوای شنی است که با توجه به وزن بسیار سبکی که یونولیت ها دارند ، باعث شده است تا وزن بین بگ یک نفره بزرگسال مشکی اینتکس نیز بسیار کاهش چشمگیری داشته باشد . این مواد به دلیل انعطاف بسیار خوب خود می تواند به خوبی باعث نرم تر شدن بین بگ شده تا شما بتوانید برای استراحت کردن های خود از آن استفاده کنید . 

و اما رویه ای که این بین بگ بزرگ دارد از جنس پارچه مخمل می باشد ، برای همین بسیار سطح نرمی را می توانید از بین بگ انتظار داشته باشید . استفاده از پارچه مخملی بیش از هر پارچه دیگری در ساخت مبل های شنی و بین بگ ها رونق دارد و از آن جا که بسیار نرم و لطیف است ، یکی از گزینه های ایده آل برای مشتریان بوده و آن ها سعی دارند تا همواره از این نوع بین بگ ها استفاده کنند . این پارچه می تواند همچنین از عرق کردن بدن جلوگیری کند . زمانی که فرد مدت زیادی را بر روی مبل می نشیند ممکن است که بدن شروع به عرق کردن کند ، ولی با استفاده از بین بگ یک نفره بزرگسال مشکی اینتکس این اتفاق نخواهد افتاد . 

با توجه به بزرگ بودن ابعاد این محصول استفاده از بین بگ مخملی اینتکس برای سنین بزرگسال مناسب بوده و می تواند به خوبی حتی تا 130 کیلوگرم وزن را تحمل کند . برای همین است که توصیه می شود که حتما بزرگسالان از این محصول استفاده کنند . ظرفیت بین بگ نیز یک نفره بوده و بهتر است که به صورت دو نفره از آن استفاده نشود . فشار زیاد از حد به بدنه بین بگ به خصوص فشار های ناگهانی که ممکن است مانند پریدن بر روی بین بگ باشد ، امکان آسیب رسیدن به بدنه این محصولات دارد . از ان جا که رویه مبل بین بگ ها نیز از پارچه است ، پارگی در آن اتفاق بیوفتد . 

ابعاد دقیق بین بگ یک نفره بزرگسال مشکی اینتکس برابر با طول 130 سانتی متری ، عرض 125 سانتی متری با ارتفاع 110 سانتی متری می باشد که اگر با سایر بین بگ ها مقایسه کنید متوجه خواهید شد که این بین بگ ابعاد بزرگی را دارد . رویه این بین بگ حتی قابلیت شستشو دارد ، برای همین است که اگر دوست دارید بین بگی با قابلیت شستشو داشته باشید ، بهتر است که بین بگ های مخملی را انتخاب کنید و به سراغ بین بگ های چرمی و ... نروید . این محصول دارای ضمانت 2 ساله فروشگاه اینترنتی اینتکس بوده که به دلیل کیفیت بالایی که دارد ، این ضمانت نیز به بین بگ داده شده است .

طول 130 سانتی متر
عرض 125 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
رنگ بدنه مشکی
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 130 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...