بین بگ یک نفره خزدار

bestway 43835

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بین بگ یک نفره خزدار

بین بگ یک نفره خزدار محصولی با کیفیت و زیبا می باشد که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده است . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خزد شده می باشد که به نرمی این محصول افزوده است . این محصول دارای بدنه از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همنی منظور این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و بین بگ خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید .

بین بگ یک نفره مخملی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به رنگ و طرح زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول بتوانید در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار برای تماشای تلویزیون و مطالعه کتاب استفاده نمایید و همچنین این محصول یک دستگیره حمل دارد که به شما کمک می کند که این محصول را به راحتی حمل نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید بین بگ یک نفره راحتی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

راهنمای خرید مبل شنی

راه های زیادی برای خرید مبل شنی وجود دارد که می توان از ساده ترین راه های خرید مبل شنی ، به خرید این محصولات از فروشگاه های اینترنتی اشاره کرد . شما با یک سرچ ساده در گوگل می توانید تنوع بسیار زیادی از مبل های شنی را مشاهده کرده و آن ها را به صورت اینترنتی سفارش دهید . بنابراین دیگر نیازی به رفتن به فروشگاه به صورت حضوری نخواهد بود ، اما در این میان نیز باید توجه داشته باشید که مبل های شنی خود را از چه فروشگاه هایی خریداری می کنید .

امروزه در سراسر ایران و دنیا فروشگاه های متنوع اینترنتی و حضوری زیادی وجود دارد که شاید برخی از آن ها محصولات کاملا درجه یک و برندی را به فروش نرسانند ، به همین دلیل باید هر محصول خود را مخصوصا زمانی که به صورت اینترنتی خریداری می کنید به فروشگاه توجه داشته باشید . فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین فروشگاه مبل شنی در ایران است که می توانید انواع مبل های شنی ایرانی و خارجی را در رنگ بندی های مختلف و ابعاد و طرح های گوناگون به صورت اینترنتی ، تلفنی و حضوری از سراسر ایران خریداری کنید .

فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را از برند های معتبر و شناخته شده موجود کرده است ،بنابراین نگران خرید هر گونه مبل شنی ایرانی و خارجی نباشید و چه بسا فروشگاه تمامی مبل های شنی خود را با ضمانت به فروش می رساند که خیال شما از بابت کیفیت محصولات راحت باشد . برای مشاهده تنوع بیشتر مبل های شنی به دسته بندی مبل شنی و بین بگ مراجعه کنید و قبل از خرید حتما توضیحات و مشخصات و همچنین نقد و بررسی محصولات را مطالعه نمایید تا با ویژگی ها و خصوصیات محصول آشنا شوید .

خدمات پس از فروش مبل شنی

فروشگاه تهران اینتکس در کنار فروش مبل شنی خود ، تعمیرات و خدمات پس از فروش این محصولات را نیز ارائه کرده است که در صورت نیاز می توانید از آن بهره مند شوید . مبل شنی محصولی بسیار مقاوم و با دوام است که طول عمر آن نیز بسیار بالاست ، اما در برخی موارد ممکن است در اثر نگهداری نادرست و استفاده نامناسب آسیب هایی به مبل شنی برسد ، بنابراین نیاز است تا مبل شنی را تعمیر کنید . فروشگاه اینتکس به همین منظور انواع تعمیرات مبل شنی را از جمله تعمیر رویه و آستری ، تعویض رویه ، آستری و محتوای شنی را انجام می دهد . برای اینکار تنها کافیست محصول را برای فروشگاه آورده و یا آن را ارسال کنید تا نمایندگی پس از تعمیر محصول را به شما تحویل دهد .

شارژ مبل شنی

مبل های شنی پس از مدتی استفاده عمدتا پس از یک الی دو سال افت می کنند علت آن نیز فشرده شدن محتوای شنی یا همان یونولیت های خرد داخل مبل می باشد که در طول زمان بر اثر فشار فشرده تر شده اند ، بنابراین نیاز است تا با شارژ مجدد محصول ، این مشکل را حل کرده و دو مرتبه مبل را سفت و پر کرد . شما می توانید به مانند تعمیرات مبل شنی خود ، مبل را جهت شارژ برای فروشگاه ارسال کنید ، همچنین می توانید با تهیه محتوای شنی ، خودتان در خانه نیز مبل را شارژ کنید .

شارژ کردن مبل شنی کار دشوار و سختی نیست . برای شارژ کردن در ابتدا نیاز است تا رویه مبل را جدا کنید . در قسمت زیرین مبل زیپی قرار گرفته است که با باز کردن آن می توانید رویه را جدا کنید و به آستری برسید . آستری نیز به مانند رویه دارای درب است که با باز کردن آن به یونولیت ها خواهید رسید ، شما می توانید مبل را کلا تخلیه کرده و با محتوای جدید پر کنید ، همچنین می توانید محتوای شنی جدید را بر روی یونولیت های قدیمی تر ریخته و آن را شارژ کنید . با توجه به ریز بودن و سبک بودن این مواد و چسبندگی آن بر اثر الکتریسیته ساکن بهتر است از پخش شدن آن در هنگام شارژ جلوگیری کنید .

نقد و بررسی بین بگ یک نفره خزدار

بین بگ یک نفره خزدار از سری بین بگ های زیبا و شیک بازار است که فروشگاه اینتکس نیز آن را موجود کرده تا مشتریان عزیز بتوانند محصولات خود را به صورت اینترنتی و حضوری از فروشگاه خریداری کنند . بین بگ یک نفره خزدار از جدید ترین بین بگ های بازار است که سایز بزرگ آن می تواند نشیمنگاه بسیار عالی را برای تمامی سنین به خصوص بزرگسالان فراهم کند . همانطور که از نام محصول مشخص است ، بین بگ خزدار برای استفاده یک نفره ساخته شده است . این بین بگ در دسته مبل بین بگ های اورجینال می باشد که می توانید با خیال راحت از کیفیت ، آن را خریداری کنید .

بین بگ های خزدار به جهت ظاهری که دارند موجب شیک شدن مبل ها می شوند ، البته تنوع رنگی در ان محصول بسیار زیاد است و شما می توانید در دسته بندی مبل شنی و بین بگ انواع مبل های خزدار را با رنگ های مختلف مشاهده و خریداری کنید . ویژگی ها و خصوصیات مبل های شنی بسیار زیاد بوده که شاید از آن ها بی اطلاع باشید . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل محصول ، راهنمای خرید شما باشیم .

طراحی و ساخت بین بگ

ساختار و تولید بین بگ های راحتی مانند بین بگ یک نفره خزدار تقریبا یکسان بوده و تنها نوع طراحی ظاهری آن ها متفاوت می باشد . اغلب این محصولات از سه لایه کلی تشکیل شده اند که بیرونی ترین لایه آن را پوسته تشکیل داده است ، پوسته یا بدنه این مبل از پارچه ساخته شده است . در لایه میانی مبل نیز از یک آستری پارچه استفاده شده که در درون آن محتوای شنی خرد ریخته شده است ، تا در صورت نیاز بتوانید پوسته را از محتوای شنی جدا کنید بدون اینکه این محتوا تخلیه شود .

آستری نقش بسیار مهمی در دوام و مقاومت مبل شنی دارد ، چرا که بدنه خارجی را تقویت کرده و می تواند فشار وارده بر روی بدنه را کمتر کند به مانند اینکه مبل از بدنه دولایه و ضخیم ساخته شده است . گاهی ممکن است در طول زمان مبل شنی کثیف شود و نیاز باشد تا آن را بشویید ، برای اینکار می توانید رویه مبل را که به صورت زیپی طراحی شده است را از آستری جدا کرده و به تنهایی بشویید . البته رنگ این مبل تیره بوده و برخلاف پارچه های روشن کثیفی را کمتر نشان می دهد .

مبل های شنی و بین بگ ها در کارگاه های تولیدی مجهز به وسایل و ابزار خیاطی تولید می شوند چرا که بدنه این محصولات پارچه ای بوده و با برش زدن و دوخته شدن پارچه ها تشکیل می شود . تولیدی این مبل نیز شرکت بزرگ بست وی می باشد که با تجربه کاری بسیار بالای خود محصول را طراحی و تولید کرده است . دوخت محصول نیز بسیار عالی بوده و به ندرت پاره خواهد شد . بست وی آستانه تحمل وزن این محصول را 180 کیلوگرم در نظر گرفته است . این وزن بسیار بیشتر از وزن یک فرد بالغ خواهد بود .

جنس بین بگ

تنوع جنس در بین بگ ها بسیار زیاد است بنابراین مشتریان می توانند در هنگام خرید بین بگ خود ، جنس محصول را مد نظر قرار داده و با توجه به ویژگی ها و طرز نگهداری آن ، بین بگ خود را خریداری کنند . با توجه به خصوصیات هر پارچه ، نگهداری از آن ها نیز متفاوت است . مبل شنی یک نفره خز دار همانطور که از نامش پیداست از پارچه مخملی خزدار با خزه های بلند ساخته شده است ، این پارچه نرمی و لطافت بسیار خوبی را داشته و به واسطه آن توانسته بین بگ را نیز نرم کند .

از سایر خصوصیاتی که یک بین بگ خزدار می تواند داشته باشد ، جلوگیری از تعریق بسیار زیاد بدن خواهد بود چرا که هوا در میان خز ها جریان داشته و فرد عرق نمی کند . جنس آستری مبل نیز از پارچه مخملی ساخته شده است ، این پارچه دوام و ضخامت بسیار بالایی داشته و به خوبی می تواند در برابر فشار های وارده مقاوم باشد . و اما حجم زیاد این مبل بین بگ را یونولیت ها تشکیل داده اند ، یونولیت های استفاده شده در محصول همانطور که در ابتدای متن اشاره شد به صورت خرد و یا به اصطلاح شن شده میباشد ، این ویژگی باعث خواهد شد تا محتوا متحرک باشد تا با تحرک خود فرم پذیری بهتری را به محصول ببخشد .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...