تشک بادی اتوماتیک و خودکار دو نفره

Kamp-Rite SIP491

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی اتوماتیک و خودکار دو نفره

تشک بادی اتوماتیک و خودکار دو نفره محصولی از شرکت کمپ ریت می باشد که با طراحی نوین و زیبایی همراه است. این تشک بادی دارای رویه مخملی و ضد تعریقی می باشد و باد شدن آن نیز به صورت خودکار و بدون نیاز به انجام مراحل خاصی صورت می پذیرد. ساختار رویه این محصول کاملا لطیف بوده و حس تشک های قدیمی و سنتی را برای شخص تداعی می کند. قسمت های داخلی از 4 محفظه باد و لایه های PVC ساخته شده اند و محفظه های بادی جداگانه آن باعث می شود که ساختار آن در طولانی مدت حفظ شده و تشک شکل خود را از دست ندهد. تشک بادی دو نفره کمپ ریت به دلیل ابعاد مناسب و بزرگ محصول بسیار خوبی برای استفاده دو نفر به صورت همزمان بوده اما به دلیل بسته بندی بزرگ تر آن در مقایسه با سایر تشک های بادی حمل آن کمی دشوار تر است. 

نقد و بررسی تشک بادی اتوماتیک و خودکار دو نفره

تشک بادی اتوماتیک دو نفره و خودکار از سری تشک های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این تشک بادی زیبا دارای بدنه ای از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی دو نفره خودکار همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

آرگونومی ساخت این محصول به صورت مستطیل شکل می باشد که از زیبایی منحصربفردی برخوردار است و به خوبی می تواند توجه افراد را به خود جلب نماید . همچنین رنگ بندی این تشک بادی به صورت رویه سبز و حاشیه کرم می باشد که از زیبایی خاصی برخوردار می باشد . این محصول در رنگبندی های متعددی نیز روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پر فروش ترین ها رنگ ها یعنی رویه سبز و حاشیه کرم را فراهم آورده ایم که از زیبایی خاصی برخوردار می باشد .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . پی وی سی یکی از جنس های رایج استفاده شده در تولید محصولات بادی می باشد و از محبوبیت بالایی نیز در میان هواداران محصولات بادی و همچنین تولید کنندگان برقرار است ، یکی از دلایل محبوبیت این جنس کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد . همچنین در بخش های کناری این محصول از پی وی سی چرم استفاده شده است که استحکام این محصول را در برابر فشار و ضربه به شذ=دت افزایش می دهد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این تشک بادی به مشخصات ( طول : 198 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 30 سانتی متر ) می باشد که از فضای ایده آلی برخوردار است . همچنین وزن این تشک بادی به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 10.1 کیلو گرم می رسد که با توجه به کارایی و ظرفیتی که شامل می شود از وزن معقولی برخوردار می باشد . یکی دیگر از ویژگی های مهمی که در هنگام خرید تشک بادی به ویژه تشک های بادی دو نفره باید به آن توجه نمایید قابلیت تحمل وزن می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد ، این تشک بادی دارای قابلیت تحمل وزن تا 273 کیلو گرم می باشد که در مقایسه با سایر تشک های بادی از کیفیت ساخت بالاتری برخوردار می باشد .

جمع بندی :

این تشک بادی یکی از برترین و با کیفیت ترین تشک های بادی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . جنس بدنه استفاده شده در سطح رویه این محصول از پی وی سی جیر یا همان مخمل و جنس استفاده شده در بخش های کناری آن از پی وی سی چرم می باشد . همچنین وزن خود محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 10 کیلو گرم و قابلیت تحمل وزن آن 273 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالا و مهندسی شده آن دارد . تشک بادی دو نفره خودکار با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه مخملی
 جنس بخش داخلی PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپخودکار
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 10.1 کیلوگرم
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...