تشک بادی اینتکس با پمپ برقی

intex 68916

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی اینتکس با پمپ برقی

تشک بادی اینتکس با پمپ برقی با پشتی و تکیه گاه جدا شونده محصولی متفاوت از شرکت اینتکس که از قابلیت هایی همچون قابل درمانی و حمل بودن بهره می برد. این تشک از جنس PVC با روکش مخمل کامفورت طراحی شده و علاوه بر طبی بودن در برابر تعرق بالا نیز مقاومت خوبی دارد. محصولی که در خود از یک تکیه گاه مجزا با قابلیت نصب داشته و می توان به عنوان یک تخت با ارتفاع کم از آن استفاده نمود. ابعاد این کالا ابعادی معادل (طول: 203 سانتی متر، 152 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر تا بالای تکیه گاه) بوده و تا وزن 273 کیلوگرم را تحمل می نماید.

تشک بادی اینتکس با پمپ برقی این محصول یکی از تشکهای بادی پیشنهادی تهران اینتکس میباشد که ما آنرا به خریداران محترم توصیه میکنیم ، از این تشک بادی میتوان در منزل جهت استفاده دائمی در اتاق خواب ، یا در اتاق نشیمن برای افراد مسن که از بیماریهای آرتروز ، دیسک کمر ، پوکی استخوان و ... رنج میبرند ، استفاده کرد ، این محصول کاملا" طبی میباشد. تشک دو نفره بادی طبی پشتی دار ، فوق العاده زیبا قابل استفاده با پشتی یا بدون آن ، بسیار راحت برای لحظات استراحت و آرامش 48 ساعت ضمانت تست . دارای روکش جیر ، محصول شرکت اینتکس ، با گارانتی پمپ این تشک بادی با پشتی بسیار زیبای خود که به صورت بسیار کاربردی طراحی شده است جزو بهترین تشک بادی دو نفره میباشد.

نقد و بررسی تشک بادی اینتکس با پمپ برقی

تشک بادی اینتکس با پمپ برقی در مدل دوقلو یکی از بهترین و کاربردی ترین تشک های بادی ساخته شده توسط شرکت اینتکس بوده که از کیفیت و طراحی بسیار مناسبی بهره می برد. محصولی بسیار شیک با قابلیت ها و ویژگی های بسیار خوب که این محصول را به یکی از بهترین تشک های بادی و همچنین پر طرفدار ترین آنها کرده است. تشکی که علاوه بر داشتن تکیه گاه و تشک مجزای دیگر در درون خود از قابلیت هایی همچون طبی و ضد تعرق بودن بهره مند است. اکنون در ادامه مطلب همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

ابتدا مثل همیشه از طراحی و ارگونومی ساخت آغاز می کنیم. ویژگی ای که می تواند به صورت مستقیم تاثیر فراوانی را روی تشک و مصرف کننده آن داشته باشد. این تشک طراحی یک رنگ و مستطیلی را داشته که با توجه به ظرفیت دو نفره خود یک فضای بزرگی را به همراه دارد. ارگونومی ساخت آن به صورت دوقلو با تکیه گاه بادی بوده که هم تشک دوم آن و هم تکیه گاه هر دو به صورت مجزا می باشند و در صورت امکان می توان آن ها را از بدنه اصلی جدا نمود. این کالا نشیمنگاهی مواج و مقاوم داشته که علاوه بر ضد تعریق بودن قابلیت طبی بودن را نیز برای کاربران به ارمغان می آورد. اما قسمت مهم ارگونومی ساخت این تشک لایه های نگه دارنده بادی یا همان دیواره های داخلی تشک بوده که به صورت موازی طراحی شده اند تا بتوانند به وظیفه اصلی خود که تحمل وزن می باشند به خوبی عمل کنند. در حالت کلی ارگونومی و طراحی ساختی که روی این تشک پیاده سازی شده در بین بهترین ها قرار گرفته که می توان با وجود این ویژگی برای تمام سنین و در هر مکانی استفاده نمود.

جنس بدنه

جنس بدنه که یکی از مهمترین عوامل انتخاب محصولات بادی قبل از خرید بوده در این محصول نیز بسیار مورد توجه قرار داده شده است. تشکی که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش تمام مخمل در قسمت نشیمنگاه و کناره ها بوده و از روکش طرح چرم نیز در قسمت زیرین آن استفاده شده است. مخمل بودن روکش نشیمنگاه باعث جلوگیری از تعرق بالا و همچنین طرح چرم بودن قسمت زیرین نیز باعث می شود تا در برابر آب مقاوم باشد. اما قسمت مهم دیگری نیز در این تشک وجود دارد که آن نیز دیواره های نگهدارنده داخلی تشک بوده که ساخته شده از جنس PVC مقاوم و چند لایه می باشد. قسمتی از تشک بادی که قوی بودن جنس آن می تواند مقاومت محصول را در برابر اوزان بالا بیشتر کند. اما تشک دوم و همچنین تکیه گاه نیز از جنس خود بدنه اصلی تشک طراحی شده و بسیار با کیفیت هستند.

ابعاد و تحمل وزن

تشک بادی دو نفره اینتکس دوقلو یکی از بزرگترین نوع تشک های بادی محسوب شده که از ابعادی معادل (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع تا بالای تکیه گاه: 76 سانتی متر ، ارتفاع خود تشک: 22 سانتی متر) بهره می برد. ابعادی که می تواند به راحتی تا 2 نفر را حتی با جای اضافی در خود جای دهد. داشتن ارتفاع مناسب در این کالا نیز سبب شده تا راحتی استفاده از این تشک افزایش یابد. طبق این ابعاد تشک بادی دو نفره تحمل وزنی معادل 275 کیلوگرم داشته که تحمل وزنی استاندارد می باشد. یعنی می توان تا حداکثر 20 کیلوگرم نیز به این تحمل وزن اضافه نمود، البته به شرطی که کمی از باد تشک کم شود تا به دیواره های داخلی آن آسیبی نرسد.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های بسیار کاربردی و مناسب این تشک می توان به طبی و ضد تعریق بودن آن اشاره کرد. دو قابلیت مهمی که توسط مواج بودن و مخمل بودن نشیمنگاه به وجود آمده است تا به مزیت های این تشک بادی با پمپ برقی اضافه کند. قابلیت دیگر این تشک داشتن یک تشک دیگر درداخل بدنه بوده که به صورت مجزا تولید شده است که می توان از آن به صورت جداگانه ای استفاده کرده و یا در داخل بدنه اصلی قرار داد تا ارتفاع تشک بالا رود. علاوه بر این داشتن تکیه گاه بادی مجزا در این تشک سبب شده تا استفاده از این کالا برای ما لذت بخش تر شود. تکیه گاهی که با جای مخصوص دست و همچنین بطری آب طراحی شده و توسط قفل های پلاستیکی تعبیه شده در بدنه اصلی تشک و همچنین تکیه گاه قابل نصب و جدا کردن از تشک می باشد. ویژگی بعدی بر می گردد به قابلیت حمل تشک. محصولی که جمعا با پمپ باد برقی خود وزنی معادل 10.5 کیلوگرم داشته که وزنی مناسب به نظر می آید. به همین دلیل به راحتی می توان آن را در ساک حمل مخصوص خود قرار داده و در هر مکانی حمل کرد. از این تشک می توان در مسافرت های مختلف نیز استفاده نمود. اما پمپ باد برقی قرار داده شده در این کالا پمپ بادی برقی با ولتاژ کاری 220 ولت و همچنین 110 ولت (استفاده از تبدیل) بوده که می تواند دو قابلیت پمپاژ و مکش باد را انجام دهد. کالایی با قدرت بالا که توسط نازل مخصوص سه سر خود می تواند برای تمام محصولات بادی نیز مناسب باشد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای نصب و راه اندازی این تشک بادی تنها کافیست پس از پهن نمودن آن در سطحی صاف و بدون اشیای تیز یک پمپ باد برقی و یا ترجیها دستی فراهم نموده و سپس آن را توسط نازل مخصوص به دریچه تشک متصل نموده و اقدام به باد نمودن آن کرد. شما می توانید هنگام باد کردن توسط دست های خود مقدار باد شدن تشک را سنجیده و به نسبت دلخواه خود این محصول را باد نمایید. اما برزای مراقبت کافیست تا چند مورد از نکات مانند دور نمودن اشیای تیز از این تشک، استفاده از کاور و یا روکش پارچه ای برای زمانی که از تشک استفاده نمی شود و همچنین پرش و جامپینگ نکردن بر روی آن را رعایت کنید تا این کالا نیز عمر بالایی را در مدت زمان استفاده داشته باشد. 

جمع بندی

تشک بادی دو نفره اینتکس یکی از بهترین تشک های بادی تولید شده توسط این شرکت با داشتن قابلیت هایی همچون تشک بادی و تکیه گاه مجزا، طبی و ضد تعرق بودن و همچنین ظرفیت 2 نفره آن می توان گزینه خوبی برای استفاده در مکان های شخصی، کاری و همچنین سفر های مختلف باشد. این تشک با توجه با قیمتی که دارد توسط تهران اینتکس به مشتریانی که به دنبال تشک های بادی قابل حمل با کیفیت هستند پیشنهاد می شود.

نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 275 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر تا بالای تکیه گاه
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 10.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موج دار کامفورت
 دارای تکه گاه مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...