تشک بادی بالش دار 2018 با پمپ سرخود عرض 152

intex 66781

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی بالش دار 2018 با پمپ سرخود عرض 152

تشک بادی بالش دار پمپ دار ۲۰۱۹ با پمپ سرخود عرض ۱۵۲ بزرگترین مدل تولید شده از تشک های بادی بالش دار مشکی رنگ اینتکس بوده که برای استفاده در فضای بسته مانند منزل و حتی محل کار تولید شده است. این تشک بادی ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای قسمت های کف و دیواره ها به منظور ضد آب بودن استفاده شده است. بدنه ای با کیفیت بالا که تنها در برابر برخورد اشیای تیز حساس بوده که برای یک محصول بادی امری طبیعی محسوب می شود. این تشک دارای یک بالش بادی سرخود در قسمت فوقانی بوده که در صورت باد زدن به این کالا این بالش نیز به شکل خودکار راه اندازی خواهد شد. از ویژگی های دیگر این کالا می توان به داشتن ساک حمل برای حمل آسان و یک پمپ باد برقی دوکاره متصل به بدنه اشاره کرد. این تشک بادی با داشتن مهلت تست و تعمیر قابل عرضه به تمامی نقاط ایران توسط فروشگاه اینتکس ایران خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی بالش دار 2018 با پمپ سرخود عرض 152

تشک بادی بالش دار 2018 با پمپ سرخود عرض 152 یکی از برترین تشک های بادی تولیدی در سال جاری می باشد که به طور ویژه ای توسط برگزار کنندگان کمپینگ های تفریحی مورد استفاده قرار می گیرد . این تشک بادی از جنس پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت ایده آلی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت کیفیت این محصول به طور کلی راحت می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این مطلب با نقد و بررسی این تشک بادی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده فراهم می آورد و در قسمت بالایی آن یک بالش بادی سرخود وجود دارد که در هنگام باد زدن شکل کلی را به خود می گیرد و قابل استفاده می شود . این بالش سرخود شما را از به همراه داشتن بالش و وسایل اضافی در کمپینگ هایتان راحت می کند ، از همین رو می تواند گزینه مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید و یکی از نکات برتری این تشک بادی نسبت به رقیبان خود می باشد .این محصول در رنگبندی های متعددی وجود دارد که در این مطلب یکی از زیبا ترین و شیک ترین رنگ های آن یعنی رنگ مشکی را برای استفاده و خرید شما عزیزان فراهم آورده ایم . همچنین به همراه این محصول یک عدد پمپ باد سرخود نیز وجود دارد که در راه اندازی این تشک بادی به شما کمک کرده و باعث می شود تا در کمپینگ های خود دغدغه ی وجود پمپ باد به همراه خود را نداشته باشید .

جنس بدنه :

جنس بدنه تشک بادی بالش دار 2018 از پی وی سی با رویه مخمل می باشد که از محبوبیت بسیاری برخوردار است و این محبوبیت به دلیل کیفیت و مقاومت بی نظیر آن در کنار نرمی و لطافت منحصربفردش است که آن را به یکی از جنس های محبوب تبدیل کرده است . همچنین رویه این تشک بادی به صورت مواج تعبیه شده است که از تعریق بدن در فصول مختلف سال جلوگیری کرده و از همین رو از رقیبان خود یک قدم جلوتر می باشد . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در میان تولید کنندگان محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده متداول کیفیت و استحکام بالای آن در برابر فشار و ضربه می باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این محصول در اندازه های استاندارد می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد . ابعاد تشک بادی بالش دار 2018 با پمپ سرخود به مشخصات ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 23 سانتی متر ) می باشد که در دسته بندی تشک های بادی نشان از کیفیت قابل قبول آن دارد . یکی دیگر از ویژگی های قابل قبول این تشک بادی وزن 6.4 کیلوگرمی آن می باشد که حمل و نقل آن را بیش از پیش آسان کرده است و باعث می شود تا یکی از بهترین گزینه ها برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید . از دیگر ویژگی های مهم در هنگام خرید تشک های بادی که باید توجه ویژه ای به آن شود قابلیت تحمل وزن آن ها می باشد که این محصول قابلیت تحمل وزن تا 273 کیلوگرم را دارد که در نوع خود بی نظیر است .

راه اندازی و مراقبت :

راه اندازی این تشک بادی در کوتاه ترین زمان ممکن و توسط پمپ باد موجود بر روی محصول امکان پذیر است . فقط در هنگام باد کردن تشک های بادی باید به این نکته توجه داشته باشید که محصول را به اندازه استاندارد باد کرده و از زیاد و یا کم باد کردن آن خودداری نمایید زیرا در این صورت کارایی لازم را نمی توانید از محصول مشاهده نمایید . همچنین از انجام جامپینگ بر روی این محصول به طور جدی باید خودداری نمایید زیرا در این صورت و در صورت تکرار این عمل طول عمر تشک بادی به شدت کاهش می یابد .

جمع بندی :

این تشک بادی دو نفره اینتکس که محصول یکی از برترین و محبوب ترین تولید کنندگان محصولات بادی می باشد در سال جاری روانه بازار های جهانی شده است و به خوبی ای خود را در میان هواداران تشک های بادی باز کرده است . جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که دارد از نرمی و انعطاف پذیری بالایی نیز برخوردار است . تشک بادی بالش دار 2018 با پمپ سرخود عرض 152 با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپبرقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 قابلیت مکش باد توسط پمپ
 دارای بالش بادی سرخود
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...