تشک بادی با رویه مربعی

Coleman 2000010298

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی با رویه مربعی

تشک بادی با رویه مربعی از سری تشک های جدید شرکت کلمن می باشد که با طراحی کاملا متفاوتی در مقایسه با سایر تشک های بادی بازار بهره می برد. این محصول درای رویه پارچه مانند مخملی با طرح مربعی می باشد که بسیار زیبا و دوست داشتنی است، علاوه بر این به دلیل ساختار مواج و فوق العاده این محصول، کاملا ضد تعریق بوده و برای مصارف طولانی مدت مناسب است. تشک بادی 2000010298 یکی از معدود محصولاتی در این گروه کالایی به حساب می آید که دارای پمپ باد برقی سرخود می باشد. با استفاده از پمپ باد، تشک در مدت زمان 3 دقیقه به صورت خودکار باد شده و آماده استفاده می شود.

نقد و بررسی تشک بادی با رویه مربعی

تشک بادی با رویه مربعی

تشک بادی با رویه مربعی یکی از با کیفیت ترین و بهترین تشک های بادی تولید شده توسط شرکت کلمن بوده که دارای ویژگی و قابلیت های بسیار خوبی در خود می باشد. این محصول یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در منزل و محل کار بوده و البته می توان از آن در مسافرت ها نیز به کار برد. تشکی که از نظر کیفیت و ساختار بدنه چیزی از تخت های بادی کم نداشته و تنها تفاوت آنها با یکدیگر در اندازه ارتفاع هم خواهد بود. داشتن وزن و حجم کم نیز از قابلیت های بسیار خوب این تشک بادی کلمن بوده که در بسیاری از تشک های بادی نیز مشاهده می شود. اما برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت تشک

طراحی و ساخت بدنه این تشک بادی به صورت مستطیلی بوده که از رویه ای مواج و مشبک برخوردار می باشد. طراحی رویه این محصول به گونه ای بوده که باعث در بر گرفتن اعضای بدن شده و موجب عبور بهتر جریات هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالای مصرف کنندگان خواهد شد. این تشک دارای لایه های داخلی مقاومی بوده که به صورت موازی و پشت سرهم طراحی شده اند تا موجب تحمل فشار بیشتر شود. در دیواره افقی بدنه یک پمپ باد برقی و یک دریچه باد دستی تعبیه شده است که قابلیت جدا شدن از بدنه را نخواهند داشت.

جنس بدنه تشک

جنس بدنه که یکی از مهمترین ویژگی ها در انتخاب و استفاده از محصولات بادی بوده در این محصول نیز از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود. در واقع جنس بدنه اصلی این محصول از نوع وینیل بوده که از روکش جبر برای قسمت رویه آن استفاده شده تا علاوه بر ایجاد محلی راحت و نرم برای خواب و استراحت های طولانی تا حدودی نیز در برابر تعریق مصرف کنندگان جلوگیری لازم را داشته باشد. استفاده از روکش طرح چرم در قسمت های کف و دیواره ها نیز باعث مقاومت در برابر برخورد آب خواهد شد. اما وینیل نوعی پلاستیک بر گرفته شده از PVC بوده که دارای وزنی سبک و کیفیتی بسیار مناسب می باشد. این جنس بدنه قابلیت تعمیر توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی را داشته و به دلیل انعطاف بالا قابل جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری خواهد بود تا حمل و جا به جایی آن آسوده تر شود. گرچه یک ساک حمل نیز برای این تشک بادی در نظر گرفته شده تا جا به جایی آن بیش از پیش آسوده تر شود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد تشک بادی دو نفره کلمن با رویه مربعی معادل (طول: 198 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده دو نفر خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این تشک بوده که در صورت جمع کردن آن این ابعاد نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا جایی که امکان جای دادن در هر محل مختلفی را فراهم سازد. این محصول دارای تحمل وزن 273 کیلوگرمی بوده که نشان دهنده کیفیت و ساختار قوی این محصول می باشد. البته زمانی که باد بدنه این تشک بیش از اندازه باشد به دلیل فشار روی درز های بدنه تحمل وزن آن نیز کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی این تشک کلمن حدود 6 کیلوگرم بوده که وزنی سبک برای این محصول محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا راهی آسوده در پیش خواهد بود. برای این کار کافیست این تشک بادی را در سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کرده و سپس پمپ باد را به برق وصل کرده و اهرم گرد آن را به سمت راست چرخاند تا عمل پمپاژ هوا را انجام دهد. برای مکش باد نیز کافیست اهرم گرد روی پمپ باد را به سمت چپ بچرخانید تا باد درون تشک را کاملا تخلیه کند. البته از دریچه باد مجزایی که روی بدنه تعبیه شده می توان عمل پمپاژ و مکش باد را نیز انجام داد. همچنین برای سفت تر نمودن بدنه این تشک از طریق این دریچه می بایست توسط پمپ های باد دستی اقدام به باد زدن کرد. البته باید دقت داشته باشید که بیش از حد به این محصول باد زده نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. بنابراین استاندارد باد زدن به این محصول می تواند در سلامتی این کالا بسیار تاثیر گذار باشد. علاوه بر این می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی آن خودداری نمود.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره به رویه مربعی محصولی با کیفیت و استاندارد ساخت بالا از شرکت کلمن که بیشتر برای استفاده در منزل و محل کار تولید و عرضه شده است. این تشک بادی ضد تعریق بوده و به دلیل داشتن پمپ باد برقی سرخود قابل راه اندازی در کمترین زمان خواهد بود. همچنین این کالا به دلیل داشتن حجم کم در حالت جمع شده و به همراه داشتن یک ساک حمل به آسانی قابل حمل در هر مکان مورد نظری خواهد بود. این تشک بادی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی، مسافرتی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه وینیل با مخملی
 جنس بخش کناری وینیل 
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپ بله
نوع پمپ پمپ برقی سرخود
ساک حملبله
سایر ویژگی هاوالف دابل لاک
ساختار چند لایه
دارای سطح مواج
ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...