تشک بادی بست وی

bestway 67379

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی بست وی

تشک بادی دو نفره طبی بست وی یکی از بهترین تشک های بادی شرکت بست وی که از جنس PVC با روکش مخمل ساخته شده و از طراحی موج دار در سطح نشیمنگاه آن استفاده شده است. این تشک با داشتن ابعاد (طول: 191 سانتی متر، عرض: 137 سانتی متر، ارتفاع: 22 سانتی متر) و تحمل وزن 200 کیلوگرمی می تواند برای مصارف خانگی و همچنین مسافرت استفاده نمود. این تشک در یک رنگ تولید شده و از دو رنگ مشکی  و طوسی تیره در آن استفاده شده است.

تشک بادی بست وی دو نفره ، مناسب برای کوهنوردی و طبيعت گردی  منزل . محل کار و مسافرت ، سبک و قابل حمل ، جنس مرغوب و قابل اطمينان. همراه با برچسب تعمیرات محصول شرکت bestway این تشک بادی قیمت بسیار مناسبی دارد. به همین دلیل می توان آن را یکی از بهترین و ارزان ترین تشک های بادی "دو نفره" دانست.

نقد و بررسی تشک بادی بست وی

تشک بادی دو نفره بست وی در نوع کامفورت و طبی از بهترین نوع تشک های بادی ساخته شده توسط شرکت اینتکس بوده که از کیفیت بسیار بالایی بهره می برد. محصولی که قابلیت استفاده برای افراد مختلف و همچنین بیماران عضلانی و استخوانی را داشته و از ویژگی های بسیار خوبی مانند ضد تعریق بودن نیز بهره مند است. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این کالا از نوع مستطیلی بوده که همانند سایر تشک های بادی دو نفره ساخته شده است. تشکی که با طرحی شیک و استانداردی ساخته شده که بسیار مشتری پسند خواهد بود. البته تعداد فروش و طرفداران این کالا خود نشان دهنده کیفیت آن می باشد. قسمت رویه و نشیمنگاه آن به صورت مواج ساخته شده که می تواند تاثیر مستقیمی را در جلوگیری از تعرقات بالا داشته باشد. البته این محصول به دلیل استفاده از روکش کامفورت بر روی آن قابلیت طبی بودن را به ارمغان می آورد. قابلیتی که می تواند برای تمامی مصرف کنندگان بسیار مفید باشد. اما قسمت داخلی این تشک که همان دیواره های نگه دارنده آن بوده نیز به صورت موازی و پشت سر هم طراحی شده تا به خوبی فشار های بالا را دوام آورد.

جنس بدنه

جنس بدنه در این تشک بادی بست وی از نوع پلاستیک PVC فشرده بوده که از مقاومت بالایی در برابر فشار و همچنین شرایط جوی مختلف بهره می برد. محصولی که در آن از دو نوع روکش طرح چرم و مخمل استفاده شده است. روکش مخملی که در سطح نشیمنگاه تعبیه شده تا به مواج بودن این قسمت برای جلوگیری از تعریق کمک شایانی کند. همچنین روکش طرح چرمی که در قسمت های کناری و زیرین آن به کار رفته نیز می تواند به خوبی در برابر آب مقاوم باشد. قسمت مهم دیگر این تشک دیواره های داخلی بوده که ساخته شده از جنس PVC فشرده چند لایه با انعطاف بالا می باشد. قسمتی که وظیفه تحمل وزن افراد را بر دوش خواهد گرفت.

ابعاد و تحمل وزن

این تشک بادی همانند بسیاری از تشک های دو نفره از ابعادی معادل (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 137 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بهره برده که می تواند به راحتی تا دو نفر را در خود جای دهد. این ابعاد تمام قسمت های تشک را شامل شده و به گونه ای ساخته شده تا در در سفر های مختلف نیز مورد استفاده باشد. اما تحمل وزن این کالا به 200 کیلوگرم رسیده که تحمل وزنی مناسب به نظر می آید. گرچه می توان با کمی کاستن باد این تشک به مقدار 20 کیلوگرم نیز به ویژگی تحمل وزن این کالا اضافه نمود.

سایر ویژگی ها

تشک بادی دو نفره بست وی ویژگی های بسیار خوبی همچون طبی و درمانی  و ضد تعریق بودن را برای افراد مصرف کننده به همراه دارد. ویژگی هایی که می تواند برای استفاده افراد سنین بالا و کهن سالی نیز بسیار مناسب باشد. همچنین رنگ بسیار شیک و زیبای در نظر گرفته شده برای این تشک نیز به جلوه زیبای آن اضافه کرده است. علاوه بر این یک دریچه باد بزرگ مخصوص در قسمت پایین تشک تعبیه شده تا در راه اندازی و جمع نمودن سریع آن تاثیر گذار باشد. همچنین یک پمپ باد دستی مجزا نیز در کنار این کالا قرار گرفته شده تا به خوبی این تشک را بتوان راه اندازی نمود. البته این پمپ باد به دلیل داشتن نازل سه سر قابل استفاده برای تمام محصولات بادی خواهد بود. وزن این محصول به همراه پمپ باد خود معادل 3.3 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار مناسب برای حمل خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا کافیست آن را در سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نموده و پس از متصل کردن پمپ باد به دریچه اقدام به باد کردن تشک کنیم. دقت کنید که هنگام شکل گرفتن کامل تشک به باد نمودن آن خاتمه دهید. همچنین می توان توسط دست نیز مقدار دلخواه باد شدن تشک را سنجید. برای خالی نمودن تشک از باد نیز می توان پس از طریق دریچه مخصوص باد آن را به طور کامل خالی کرده و سپس به صورت صحیح آن را باد نمود. برای مراقبت بیشتر از این کالا کافیست سه عامل دور نمودن اشیای تیز از تشک، پرش و جامپینگ نکردن و استفاده از روکش محافظ رعایت شود.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره طبی بست وی یکی از بهترین تشک های بادی طبی و درمانی این شرکت بوده که با داشتن مزیت هایی همچون ضد تعریق و طبی بودن و همچنین داشتن وزن سبک به یکی از پر طرفدار ترین تشک های طبی تبدیل شده است. خرید این محصول توسط سه روش تلفنی، اینترنتی و حضوری از فروشگاه اینتکس صورت می گیرد.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موج دار طبی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...