تشک بادی حرفه ای دو نفره

Etekcity EAM-EQ1

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی حرفه ای دو نفره

تشک بادی حرفه ای دو نفره از نمونه تشک های بادی فوق العاده زیبا و با کیفیت است که توسط شرکت Etekcity تولید شده است . این محصول همانطور که تصویرش را در بالا مشاهده می کنید یکی از زیبا ترین و شیک ترین تشک های موجود در بازار است که در رنگ قهوه ای طراحی شده است . این محصول همانطور که گفته شد علاوه بر ظاهری زیبا و دوست داشتنی از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار است ، این محصول نیز به مانند بسیاری از تشک های بادی دو نفره با کیفیت شرکت های معتبری چون بست وی و اینتکس از pvc ساخته شده است ، pvc از نمونه اجناس بسیار عالی و سازگار با محیط زیست است که هیچ خطری برای انسان ندارد به همین دلیل نیز بسیاری از محصولات بادی که انسان همواره با آن تماس بدنی دارد استفاده می شود ، همچنین این جنس طول عمر بالایی داشته و می تواند به خوبی در برابر وزن های بالا مقاومت کند ، و اما اتک سیتی برای بهتر شدن و بالاتر رفتن کیفیت و مقاومت محصول ، قسمت داخلی تشک را به صورت شبکه ای و لایه بندی شده طراحی کرده است تا تشک خاصیت بادکنی نداشته باشد و بتواند به خوبی وزن های بالا را تحمل کند ، جداکثر وزنی که این محصول می تواند متحمل شود به 270 کیلوگرم می رسد که نشان از دوام خوب تشک دارد . رویه این محصول جیر و بخش های کناری آن طرح چرم است تا رویه جیر بر لطافت تخت و بخش های کناری آن به زیبایی تخت بیافزاید ، شما عزیزان می توانید این محصول زیبا و دوست داشتنی خارجی را با گارانتی تعمیر از فروشگاه تهران اینتکس خریداری نمایید .

نقد و بررسی تشک بادی حرفه ای دو نفره

تشک بادی حرفه ای دو نفره

تشک بادی ها به دلیل ساختار پرتابل و طراحی بدنه طبی و راحت همواره از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. این گروه از محصولات با کیفیت بالای بدنه امکان استفاده در سفر و کمپینگ را نیز دارند. تشک بادی حرفه ای دو نفره محصولی پرطرفدار در میان علاقمندان به سفر های طبیعت گردی بوده که از ظاهری زیبا و رنگی جذاب و کاملا شیک برخوردار می باشد. در بخش نقد و بررسی بین بگ اورجینال یک نفره راحتی قصد داریم به تحلیل کامل ساختار این محصول در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با تشک های مناسب کمپینگ و خرید تشک بادی حرفه ای توصیه می کنیم تا انتهای این بخش همره با ما باشید.

طراحی ظاهری تشک بادی دو نفره

تشک بادی حرفه ای دو نفره از ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل برخوردار بوده بدنه اصلی آن رنگ نسکافه ای و بخش دیواره و کف آن سفید رنگ می باشد. بر روی بدنه اصلی این تشک بادی حرفه ای خطوط مواج نقش بسته که به محصول قابلیت طبی بودن می بخشد. این خاصیت رویه محصول موجب ایجاد گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول شده و از تعریق شما در زمان خواب جلوگیری خواهد کرد. رویه اصلی محصول از روکش جیر برخوردار بوده که موجب راحتی شما زمان خواب می شود. این تشک بادی دو نفره دارای پمپ باد برقی بوده که امکان اتصال به فندک ماشین می باشد. به همین دلیل می توانید محصول را در کمترین زمان ممکن برای استفاده خود راه اندازی کنید. این محصول ابعادی بزرگ داشته پس می توانید در زمان سفر به جای زیرانداز در بخش کف چادر مسافرتی خود آن را استفاده نمایید. این تشک بادی زیبا مجهز به یک ساک حمل نیز بوده تا در زمان سفر بتوانید به راحتی محصول را همراه با خود ببرید. از این محصول می توانید به عنوان تشک شناور روی آب در آب های کم عمق استفاده کنید. این محصول قابلیت تعمیر نیز داشته و در داخل بسته بندی خود یک برچسب تعمیرات نیز دارد.

کیفیت و جنس بدنه تشک بادی دو نفره

پارامتر اصلی در زمان خرید تجهیزات سفر و کمپینگ مربوط به کیفیت جنس بدنه محصولات بوده موجب افزایش قابل توجه طول عمر آن می شود. به همین دلیل این نوع تشک بادی را از مرغوب ترین نوع پی وی سی با رویه جیر تولید کرده اند. بخش کناری و سفید رنگ محصول نیز از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد. کف محصول وزن بالایی را تحمل کرده و با سطح زمین در تماس خواهد بود. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. این نوع جنس بدنه نرم و باداوم بوده و در اثر قرار داشتن در معرض وزن و فشار بالا دچار افت کیفیت نمی شود. شما می توانید از این محصول به دفعات بالا در تمامی شرایط اب و هوایی استفاده کنید. این محصول در اثر راه اندازی و جمع اوری پیوسته و مداوم دچار اسیب نخواهد شد.

سایر ویژگی ها

این  تشک بادی دو نفره از طولی برابر 200 سانتی متر و عرضی معادل 150 سانتی متر برخوردار می باشد. ارتفاع محصول تنها 25 سانتی متر بوده که میزان استاندارد برای خواب راحت می باشد. این تشک بادی تنها 5 کیلوگرم وزن داشته که حمل و جا به جایی آن را به راحتی همراه می کند. البته این وزن کم موجب افت استحکام بدنه نبوده و محصول می تواند تا 270 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل نماید.

برای راه اندازی محصول توجه داشته باشید باید تشک بادی را در یک فضای کاملا مسطح و صاف باز کرده و پمپ باد را به برق شهر و یا فندک اتومبیل خود متصل کنید. برای حفاظت از این محصول از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه خودداری نمایید. همچنین از وارد کردن وزن بالا به بدنه بپرهیزید.

خرید تشک بادی دو نفره

تشک بادی حرفه ای دو نفره مناسب سفر و کمپینگ با ساختار پرتابل و وزن کم بوده که به دلیل طول عمر و بدنه با کیفیت توانسته در میان پرفروش ترین تشک های بادی قرار بگیرد. برای خرید تشک بادی می توانید به فروشگاه رسمی محصولات بادی در ایران مراجعه نمایید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 200 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC جیر
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ---
 نوع پمپ ---
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
 دارای پمپ باد
 قابل استفاده روی آب های کم عمق
 قابل تعمیر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...