تشک بادی حرفه ای دو نفره کینگ کمپ

king camp B0794T99S1

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی حرفه ای دو نفره کینگ کمپ

تشک بادی حرفه ای دو نفره کینگ کمپ از سری تشک های بادی پر فروش و پر طرفدار موجود در بازار است که توسط برند بسیار بزرگ کینگ کمپ ساخته و طراحی شده است ، این محصول بی نظیر یکی از مناسب ترین تشک های بادی موجود است که می توانید از آن هم به عنوان تشک خانگی و هم سفری استفاده کنید ، چرا که وزن و حجم بسته بندی آن کم بوده و به راحتی قابل جابجایی است ، این تشک را با نام دیگر تشک بادی دو نفره پرتابل نیز به فروش میرسانند چرا که وزن آن تنها 4.2 کیلوگرم است و به راحتی می توان آن را به همراه خود برد ، ابعاد تشک کاملا مناسب برای استفاده دو فرد بالغ است و چه بسا هر دو نفر می توانند فضای کافی و ایده آل را برای دراز کشیدن و خوابیدن داشته باشند . این تشک را حتی می توان در داخل چادر مسافرتی نیز استفاده کرد ، به همین دلیل یکی از بهترین نمونه تشک های کمپینگ می باشد . این تشک بادی از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار است و به سختی آسیب دیده و سوراخ می شود چرا که برای ساخت آن از pvc استفاده شده است ، این جنس دارای طول عمر بالایی بوده و در برابر رطوبت نیز مقاوم است ، به دلیل اینکه این تشک در برابر آب مقاوم است می توانید آن را بر روی آب نیز به عنوان تشک روی آب استفاده کنید . این محصول از فناوری رویه مواج و کامفورت نیز برخوردار است چرا که این نوع رویه باعث می شود تا انعطاف پذیری و فرم گیری سطح تشک بهتر شود . این محصول دارای دریچه هوا می باشد که با استفاده از انواع پمپ های باد می توانید آن را باد کنید ، فروشگاه اینتکس این محصول را ضمانت اصالت و سلامت کالا به فروش می رساند .

نقد و بررسی تشک بادی حرفه ای دو نفره کینگ کمپ

تشک بادی حرفه ای دو نفره کینگ کمپ از نمونه تشک های بادی بسیار عالی و با کیفیت کمپانی کینگ کمپ ( به لاتین : KingCamp ) می باشد که در بالا ترین سطح کیفی تولید و روانه بازار شده است ، این تشک بادی یکی از بهترین نمونه ها برای استفاده خانگی و مسافرتی است که می توانید تهیه کنید ، بدون شک با داشتن این تشک بادی حرفه ای مزه یک خواب راحت و آرام را چه در خانه و چه در مسافرت ها خواهید چشید . اما دلیل اینکه به این تشک بادی حرفه ای می گویند چیست ؟ در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با نقد و بررسی بیشتر شما با سایر ویژگی ها و خصوصیات این محصول آشنا کنیم تا بتوانید در امر خرید تشک بادی خود موفق باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

تشک های بادی شاید در نگاه اولیه طراحی آن ها مشابه یکدیگر دیده شوند اما با نگاه تخصصی تر می توان دید که هر یک از تشک های بادی دارای طراحی و آرگونومی ساخت متفاوتی است که همین موضوع نیز باعث متمایز شدن محصولات با یکدیگر می شود . این تشک بادی همانطور که از نامش مشخص است برای استفاده دو نفره طراحی شده است ، به همین دلیل نیز محصول بایستی قادر باشد تا وزن دو فرد بالغ را به خوبی تحمل کند ، در همین راستا نیز شرکت کینگ کمپ سعی کرده است تا محصول را با ساختار لایه لایه ایجاد کند تا محصول بتواند وزن های بالا را نیز تحمل کند ، همانطور که در تصویر دوم اجزای داخلی و نحوه طراحی تشک را مشاهده می کنید ، قسمت های داخلی تشک به صورت لایه های استوانه ای شکل در آمده اند که همین موضوع نیز باعث شده است تا تشک خاصیت بادکنکی نداشته باشد و حالت خود را به نحو احسنت حفظ کند این نوع طراحی به نام تکنولوژی فایبرتک می باشد ، همچنین این نوع طراحی خاصیت فنری را به تشک بادی بخشیده است . همچنین رویه مواج تشک از دیگر ویژگی های عالی تشک است چرا که این نوع طراحی باعث می شود تا فرم گیری و انعطاف پذیری تشک بادی دو چندان شود .

جنس بدنه

از مهم ترین فاکتور های یک محصول که بیانگر کیفیت بالای محصول است جنس بدنه آن می باشد ، این فاکتور تنها در محصولات بادی نیست بلکه در تمامی وسایل بایستی به آن توجه داشت ، اما این دقت در محصولات بادی بایستی چند برابر باشد تا بتوانید محصولی با دوام و مقاوم با طول عمر بالا داشته باشید . همانطور که گفته شد شرکت کینگ کمپ نیز از نمونه شرکت های بزرگ و با تجربه در زمینه ساخت و فروش تشک بادی می باشد به همین دلیل به مانند بسیاری از شرکت های بزرگ مانند بست وی و اینتکس سعی کرده تا بهترین مدل ها را ارائه دهد ، به همین دلیل نیز این محصول را با استفاده از بهترین جنس یعنی pvc تولید و روانه بازار کرده است ، این جنس هیچ ضرری برای انسان نداشته و سازگار با محیط زیست است ، همچنین طول عمر بالایی داشته و در برابر فشار های زیاد مقاوم است . لازم به ذکر است که قسمت کف محصول به صورت دو لایه ساخته شده است و رویه آن از یک لایه جیر پوشیده شده و خاصیت ضد تعریقی و رویه ای نرم را به محصول بخشیده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این تشک بادی در ابعاد ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 25 سانتی متر ) تولید شده است ، که می توان گفت ابعاد استانداردی برای قرار گیری دو فرد بالغ و بزرگسال می باشد ، وزن کلی این تشک بادی نیز در داخل بسته بندی و ساک حمل خود به 4.2 کیلوگرم می رسد ، به همین دلیل نیز حمل و نقل آن آسان است ، البته حجم بسته بندی آن نیز بسیار کم است به همین دلیل هم می توان آن را به سهولت در سفر ها نیز استفاده کرد ، این محصول را می توان حتی در چادر های مسافرتی نیز استفاده کرد ، از آن جا هم که کف آن ضخیم و دو لایه است می توانید حتی تشک را در فضای باز نیز استفاده کرد . این محصول همچنین قادر است تا وزن های بالا را تا 273 کیلوگرم تحمل کند ، این تحمل وزن بالا را می توان به دلیل دارا بودن لایه های داخلی فایبرتک دانست .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی این تشک بادی بسیار ساده است ، بر روی بدنه این تشک بادی دریچه باد Dual Lock قرار گرفته که شما می توانید از آن طریق برای راه اندازی تشک بهره ببرید . پیشنهاد می شود که برای این تشک بادی از پمپ باد های دستی و یا فندکی استفاده کنید چرا که ممکن است از آن در بیرون از خانه استفاده کنید و پریزی برای اتصال پمپ باد برقی وجود نداشته باشد . برای تسریع پر شدن تشک از باد بهتر است آن را به صورت کامل باز و پهن کنید . مراقبت از این محصول بسیار حیاتی است چرا که بدنه آن آسیب پذیر می باشد ، همواره سعی کنید از یک زیر انداز  ( مخصوصا در سفر ها ) استفاده کنید ، از پریدن بر روی آن خودداری کنید و وسایل گرم و یا برنده را به آن نزدیک نکنید . ممکن است در برخی اوقات این تشک دچار آسیب شود ، اما جای نگرانی نیست چرا که می توانید با استفاده از برچسب های تعمیرات که در فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز به فروش میرسد آن را تهیه کرده و تشک را ترمیم کنید ، شما عزیزان حتی می توانید برای ترمیم تشک بادی حرفه ای خود ، محصول را به فروشگاه اینتکس ارسال نمایید .

سخن پایانی

با توجه به ویژگی هایی که در رابطه با تشک بادی حرفه ای دو نفره کینگ کمپ گفته شد می توان گفت که این محصول یکی از برترین تشک های بادی سفری و خانگی است که می توانید داشته باشید . قیمت این محصول بسیار مناسب است و شما می توانید آن را با ضمانت اصالت و سلامت و همچنین گارانتی تعمیر از فروشگاه اینتکس به سه صورت اینترنتی ، تلفنی و یا حضوری خریداری نمایید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ ---
 نوع پمپ ---
ساک حمل ---
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 مناسب سنین مختلف
قابل استفاده در سفر های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...