تشک بادی دوقلو AeroBed

AeroBed 7514

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دوقلو AeroBed

تشک بادی دوقلو محصولی کاملا جدید و نوآورانه از سوی کمپانی AeroBed می باشد که با تکیه بر تجربیات و خلاقیت های مهندسان این شرکت به ثمر نشسته است، این کالا دارای دو محفظه باد اصلی می باشد که قابلیت تنظیم کم یا زیاد بودن باد را از این قسمت ها دارای هستند، برای مثال شخصی که قصد استفاده از تشک را داشته باشند هر کدام می توانند میزان سختی و نرمی سطح آن را بنا بر آنچه تمایل دارند تنظیم کرده و استفاده کند و یا در صورت تمایل می توانید تنها یک محفظه در سمت چپ یا راست را باد کرده و به صورت یک نفره از آن استفاده کنید، هر دو محفظه باد دارای دیواره های فوق العاده مستحکمی هستند و طروح رویه آنها نیز از نوع مواج ضد تعریق می باشد که از جنس جیر بهره می برد و در بهترین محصولات بازار نیز استفاده شده است، تشک بادی دو نفره دوقلو AeroBed مناسب استفاده های طولانی مدت در منزل و مسافرت می باشد و دارای پمپ باد برقی سرخود است که بادکردن و راه اندازی آن را بسیار ساده و به صورت خودکار میسر می کند.

نقد و بررسی تشک بادی دوقلو AeroBed

تشک بادی دوقلو AeroBed یکی از برترین و زیبا ترین تشک های بادی می باشد که به تازگی روانه بازار شده است و از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . این تشک بادی از سری محصولات تولیدی با کیفیت می باشد که در سطح جهانی عرضه شده است و امروزه می توانید این محصول را با برترین کیفیت و قیمت از فروشگاه اینترنتی اینتکس مشاهده و تهیه نمایید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس  در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی دوقلو AeroBed همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تشک بادی به گونه ای می باشد که دو تشک متصل به یکدیگر هستند و فضای ایده آلی را برای استفاده ی شما عزیزان فراهم می آورد که می توانید از این محصول در مسافرت ها و مچنین کمپینگ های خود استفاده کرده و محیطی آرام و دلنشین را برای خود و خانواده فراهم آورید . این محصول در رنگبندی متنوعی روانه بازار شده است که در این بخش برای شما دوستان عزیز رنگ طوسی را فراهم آورده ایم که یکی از زیبا ترین و پر فروش ترین رنگ ها به حساب می آید و به خوبی می تواند  توجه هر بیننده ای را به خود جلب کند . همراه با این تشک بادی زیبا وبرای شما عزیزان یک عدد ساک حمل نیز ارسال می شود که توسط آن می توانید این محصول را در حجم بسیار کوچک و به راحتی جا به جا نمایید و در سفر های خود خود به همراه داشته باشید .

جنس بدنه :

جنس بدنه تشک بادی دوقلو AeroBed از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که دارد از انعطاف پذیری مناسبی نیز برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر این محصول به طور کلی راحت می کند . همچنین برای بالا بردن استحکام این محصول در بخش های از آن همانند کف تشک بادی از پی وی سی دولایه استفاده شده است که مقاومت آن را دو چندان کرده است . در بخش بالایی این محصول یک عدد بالش بادی سرخود نیز تعبیه شده است که با باد کردن این محصول شکل کلی را به خود می گیرد و آماده ی استفاده می شود و شما را از به همراه داشتن بالش در سفرهایتان راحت می کند . 

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد تشک بادی دوقلو AeroBed به مشخصات ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 198 سانتی متر و ارتفاع : 23 سانتی متر ) می باشد که از فضای ایده آلی برخوردار است و می تواند به طور همزمان مورد استفاده ی دو الی سه نفر قرار بگیرد و همچنین از این محصول می توانید در چادر های مسافرتی و یا کمپینگ خود نیز استفاده کرده و آخر هفته ای شاد و دلپذیر را برای خود و خانواده ی خود به ارمغان آورید . وزن این محصول در  بسته بندی و به همراه ساک قابل حملی که دارد به 7 کیلو گرم می رسد که از این رو می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید . از دیگر ویژگی های کلیدی که در هنگام خرید تشک بادی نیز باید به آن توجه شود قابلیت تحمل وزن می باشد که تشک بادی دوقلو AeroBed قابلیت تحمل وزن تا 273 کیلو گرم را دارد و نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

راه اندازی :

راه اندازی این محصول در کوتاه ترین زمان ممکن و توسط ابتدایی ترین پمپ های باد نیز امکان پذیر می باشد . بر روی این تشک بادی یک عدد محفظه ی باد دابل لاک تعبیه شده است که راه اندازی و جمع آوری آن را بیش از پیش راحت کرده است . همچنین برای مراقبت هر چه بهتر از این محصول باید از برخورد هر گونه اجسام تیز به آن خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند اما برای این مشکل نیز راه حلی گشودیه ایم و برای برطرف کردن مشکل می توانید از بسته ی تعمییرات فروشگاه اینترنتی اینتکس استفاده کرده و اقدام به برطرف کردن مشکل نمایید . از دیگر موارد که باید در برخورد با محصولات بادی به ویژه تشک های بادی رعایت شود ، عدم جامپینگ بر روی آن ها می باشد زیرا این عمل طول عمر محصولات بادی را کاهش می دهد و صدمات جبران ناپذیری را به محصول وارد می کند .

جمع بندی :

این تشک بادی دو نفره اورجینال یکی از برترین و با کیفیت ترین تشک های بادی می باشد که به علت وزن کم و قابلیت حمل و نقل راحت می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان و یا استفاده در چادر های مسافرتی و کمپینگ به شمار بیاید . جنس بدنه این تشک بادی از پی وی سی جیر می باشد که در بخش هایی از آن برای بالا بردن دوام آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است . تشک بادی دوقلو AeroBed با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی intex موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 198 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ بله
 نوع پمپبرقی سرخود
ساک حملبله
سایر ویژگی ها دارای دو محفظه باد
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...