تشک بادی دو قلو دو نفره

bestway 66711

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو قلو دو نفره

تشک بادی دوقلو اینتکس ، با قیمت ارزان یکی از بهترین تشک های بادی مسافرتی و همچنین خانگی که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخملمی باشد. محصولی با روکش مواج که علاوه بر قابلیت طبی بودن از تعرق بالا نیز جلوگیری می کند. این تشک به صورت دوقلو و مجزا طراحی شده که توسط کمربند های مخصوص قابلیت متصل شدن به یکدیگر را دارند.

تشک بادی دو قلو دو نفره ،  با 2 عدد بالش ، این مدل تشک بادی چهار کاره است ، از آن میتوانید به عنوان تخت بادی یکنفره ، دو عدد تشک یکنفره بادی ، تشک دو نفره به هم چسبیده و تشک بادی یکنفره مجزا استفاده کنید ، دارای دو عدد بالش بادی رایگان ، کمربندهای مجزا برای وصل کردن تشکها به یکدیگر ، پمپ باد رایگان ، حالت های استفاده : این محصول تشکیل شده از 2 عدد تشک مجزا ، هنگامی که تشکها را روی هم قرار میدهید  ، کمربند آنرا از پهلو ها به یکدیگر متصل میکنید به حالت تخت خواب یکنفره ،هنگامی که تشک بالایی را در کنار تشک زیرین قرار میدهید به حالت تشک دو نفره ، و هنگامی که تشکها را کاملا از یکدیگر جدا کنید به 2 عدد تشک 1 نفره تبدیل شده که هر کدام از آنها را میتوان به صورت جدا از هم استفاده کرد ، بالش های آن را هم میتوانید به آن متصل یا از آن جدا کنید.

نقد و بررسی تشک بادی دو قلو دو نفره

تشک بادی دوقلو دو نفره یکی از تشک های خاص و کاربردی شرکت بست وی بوده که ساخته شده از بدنه ای با کیفیت و ارگونومی شیک و بسیار مناسب می باشد. محصولی که کاربردی بوردن آن بر می گردد به انواع نحوه استفاده و همچنین قابلیت تبدیل به تخت و ... . این تشک بادی در میان کم یاب ترین نوع تشک ها قرار گرفته که قرار است درادامه توضیحات و بررسی بیشتری را را جب این محصول در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

تشک بادی دوقلو دو نفره همانطور که گفتیم از طراحی و ارگونومی خاص و بسیار خوبی بهره می برد. تشکی که ارگونومی مستطیلی داشته و از رویه یا نشیمنگاه مواج برخوردار است. نشیمنگاهی که می تواند با رد و بدل کردن هوا در خود از تعرق بالا جلوگیری کند. اما این محصول به صورت دوقلو طراحی شده است. یعنی دو تشک مجزا که توسط قفل های پلاستیکی قابلیت جدا شدن و متصل شدن به یکدیگر را دارند. هر دوی این تشک ها ارگونومی و طراحی مشابه ای داشته که می توان در مجموع برای دو نفر استفاده نمود. البته مزیتی که این کالا دارد، تبدیل آن به تخت بادی بوده که میتواند گزینه خوبی برای استفاده در اتاق های خواب و یا سفر های مختلف بخصوص طولانی باشد. قسمت دیواره های داخلی این تشک نیز ارگونومی موازی و پشت سر هم داشته تا به خوبی تحمل وزن بالایی را به ارمغان آورد. از دیگر کاربرد های این تشک قابلیت تبدیل آن به تشک پشتی دار می باشد، به این صورت که تنها کافیست یکی از آن تشک ها را همانند تکیه گاه و یا پشتی قرار دهید و از آن استفاده نمایید. همچنین در قسمت فوقاین تشک نیز یک بالش بادی سرخود وجو داشته که هنگام باد و راه اندازی نمودن تشک شکل می گیرد.

جنس بدنه

جنس بدنه تشکیل دهنده این تشک پلاستیک PVC فشرده بوده که از مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مختلف بهره می برد. بدنه ای که می تواند در فشار های بالا دوام خوبی آورد. اما در این بدنه از دو نوع روکش استفاده شده است. روکش مخمل در قسمت رویه و طرح چرم در قسمت کناری و زیرین. روکش مخمل در قسمت نشیمنگاه مزیتی را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت که آن نیز جلوگیری از تعریق افراد خواهد بود. همچنین روکش های طرح چرم نیز سبب مقاوم بودن در برابر برخورد آب خواهد شد. هر دو تشکی که به یکدیگر متصل می شوند از جنس بدنه و روکشی یکسان و همانند بهره برده و هیچ تفاوتی در این زمینه با هم نخواهند داشت. قسمت دیگر این تشک دیواره های نگهدارنده داخلی این کالا بوده که ساخته شده از جنس PVC فشرده چند لایه می باشد. قسمتی که مقاوم بودن آن سبب تحمل بیشتر فشار های ناشی از اوزان بالا می شود. همچنین بالش بادی سرخودی که در این تشک تعبیه شده نیز از جنس بدنه اصلی ساخته شده است

ابعاد و تحمل وزن :

این تشک بادی ابعادی معادل (طول: 200 سانتی متر ، عرض: 76 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) داشته که این ابعاد مربوط به هر یک از دو تشک می شود. ابعادی که می تواند یک نفر را به راحتی در خود جای دهد. همچنین در صورتی که بخواهیم از این دو تشک به عنوان تخت نیز استفاده کنیم، در آن صورت ابعادی معادل (طول: 200 سانتی متر ، عرض: 76 سانتی متر ، ارتفاع: 50 سانتی متر) خواهد داشت. اما طبق این ابعاد هر کدام از تشک ها معادل 136 کیلوگرم تحمل وزن خواهند داشت که اگر باز به عنوان تخت استفاده شود تحمل وزن 250 کیلوگرمی را به همراه خواهد داشت. از ویژگی های خوبی که این ابعاد برای ما خواهد داشت قابلیت استفاده از آن ها در انواع چادر های مسافرتی خواهد بود.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های خوب این کالا ضد تعربق بودن آن می باشد. مزیتی که می تواند خیال هر مصرف کننده ای را از بابت استفاده از این تشک راحت کند. همچنین ارگونومی ساخت دوقلوی این تشک نیز خود یکی از بهترین ویژگی های آن محسوب می شود که می توان اسن کالا را به چند شکل مورد استفاده تبدیل کند. اما هر کدام از این تشک ها دارای دریچه بزرگ مخصوص باد و خالی کردن بوده که سبب شده تا راه اندازی و جمع کردن آن را سریع تر کند. قرار دادن یک پمپ باد دستی مجزا در این کالا نیز می تواند در راحتی راه اندازی آنها کمک کند. البته این پمپ باد دارای نازل 3 سر بوده که می تواند برای باد نمودن هر نوع محصول بادی کمک کند. اما وزن این تشک بادی دوقلو به 7 کیلوگرم با پمپ باد خود رسیده که وزنی بسیار مناسب بخصوص برای حمل در مکان های مختلف و همچنین مسافرت به نظر می رسد. وجود بالش بادی در این محصول نیز به دلیل ایجاد راحتی و لذت بیشتر برای کاربران از دیگر ویژگی ها و مزیت برای این تشک محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک بادی کافیست پس از پهن نمودن آن بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پمپ باد را به دریچه مخصوص متصل کرده و سپس آن را باد کنید. این باد کردن باید تا زمانی ادامه یابد که به خوبی محصول مربوطه شکل کاملی را به خود بگیرد. البته می تواند توسط دست نیز مقدار دلخواه باد شدن تشک را سنجید. برای جمع نمودن آن نیز کافیست باد تشک را از دریچه ها کاملا خالی کرده و سپس بهتا زدن صحیح آن بپردازید. برای مراقبت بیشتر از این تشک می توان مثل همیشه سه عامل مهم را رعایت کرد که این سه عامل عبارتند از: پرش و جامپینگ نکردن بر روی تشک ، دور نمودن اشیای تیز از محصول و همچنین استفاده از روکش و یا کاور برای آن در هنگام استفاده نمودن. 

جمع بندی

تشک بادی دو نفره دوقلو یکی از بهترین و خاص ترین تشک های بادی ساخته شده توسط شرکت بست وی بوده که در میان کاربردی ترین تشک ها قرار می گیرد. محصولی که از ویژگی هایی همچون قابلیت تبدیل به چند شکل مختلف مورد استفاده بهره می برد. برای خرید از فروشگاه اینتکس کافیست به سه صورت اینترنتی ، تلفنی و همچنین حضوری اقدام کنید.

نوعخانگی
تحمل وزن136 کیلو گرم
 طول 200 سانتی متر
عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 50 سانتی متر
 جنس رویهPVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناریPVC
 جنس کفPVC دولایه
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
ساک حمل
سایر ویژگی هادارای تشک بادی مجزا قابلیت اتصال
دارای سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...