تشک بادی دو نفره

bestway 67330

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره

تشک بادی دو نفره طبی بست وی از جمله بهترین تشک های مخصوص بیمار و همچنین کاربران عادی که مدل دو نفره این نوع مدل از تشک های بادی محسوب می شود. این تشک ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل از نوع کامفورت بوده که قابلیت های بسیار مهمی از جمله ضد تعرق و طبی بودن را برای شما به ارمغان خواهد آورد. این تشک دو نفره دارای ابعاد (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده و می تواند تا وزن 170 کیلوگرم را تحمل نماید. 

تشک بادی دو نفره : مناسب برای کوهنوردی و طبيعت گردی  ، منزل . محل کار و مسافرت ، سبک و قابل حمل ، جنس مرغوب و قابل اطمينان همراه با پمپ دستی رایگان و پرچسب تعمیر ، تشک بادی دو نفره با روکش جیر ، نرم و راحت ، بسیار مقاوم در برابر گرما و سرما ، کمجا و سبک در فروشگاه اینترنتی تشک بادی تهران اینتکس.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره

تشک بادی دو نفره بست وی در مدل کامفورت یکی از بهترین تشک های بادی ساخته شده در شرکت بست وی بوده که از کیفیت مرغوبی بهره مند است. محصولی شیک و با دوام که علاوه بر افراد عادی می توان برای بیماران عضلانی، استخوانی و ... استفاده نمود. این تشک بادی در واقع از ویژگی های بسیار خوبی بهره برده که در ادامه به بررسی بیشتر خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخته

طراحی و ارگونومی این تشک بادی در ساده ترین نوع خود بوده که بسیار مورد پسند مصرف کنندگان قرار گرفته است. محصولی که طراحی شیک و ساده ای داشته و از ارگونومی مستطیلی با نشیمنگاهی مواج بهره مند است. البته ارگونومی ساخت نشیمنگاه این تشک از نوع کامفورت بوده و به دلیل داشتن سطحی مواج می تواند قابلیت های مهم طبی و ضد تعریق بودن را به همراه داشته باشد. اما هر تشک بادی بخصوص این تشک یک قسمت بسیار مهمی دارند که آن قسمت بر می گردد به دیواره های نگه دارنده داخلی تشک که نقش اصلی را در تحمل وزن این محصول بر عهده دارند. دیواره هایی که به صورتی مقاوم ساخته شده و به شکل موازی در داخل تشک به کار رفته است تا به خوبی بدنه اصلی را نگه دارد.

جنس بدنه

جنس بدنه این تشک بادی بسیار با کیفیت و مرغوب بوده و تحمل بالایی را در برابر فشار و همچنین شرایط جوی مختلف دارد. این تشک بادی در واقع ساخته شده از جنس پلاستیک PVC بوده و از روکش مخمل در قسمت نشیمنگاه و طرح چرم در قسمت کناره ها و زیرین استفاده شده است. اما روکش مخمل موجود در نشیمنگاه این تشک سبب شده تا در مقابل تعرق بالا جلوگیری به عمل آورد. همچنین دیواره های تعبیه شده در داخل این کالا نیز ساخته شده از جنس پلاستیک PVC چند لایه بوده که به خوبی مقاومت لازم را به همراه دارند. نکته دیگری که در رابط بدنه این تشک وجود دارد ضد آب بودن قسمت کناری و زیرین آن به دلیل استفاده از روکش طرح چرم می باشد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد این تشک بادی همانند بسیاری از تشک های بادی 2 نفره اینتکس و بست وی معادل (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که می تواند به راحتی 2 نفر را در خود جای دهد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و هیچ گونه فضای اضافی را در خود برای جایگیری بیشتر ندارد. این کالا با داشتن چنین ابعادی می تواند تا وزن 273 کیلوگرم را تحمل کند که بسیار تحمل وزن مناسبی خواهد بود. اما این تحمل وزن ذکر شده به صورت استاندارد برای این تشک بادی بوده و می توان به طور معمول حداکثر تا 20 کیلوگرم نیز به این تحمل وزن اضافه کرد، البته در صورتی که کمی از باد تشک کاسته شود تا به دیواره های داخلی آن هیچ آسیبی را وارد نکند.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های مهمی که این تشک بادی دارند طبی و ضد تعرق بودن آن است. همانطور که در آیتم های فوق اشاره کردیم روکش نشیمنگاه این تشک از نوع کامفورت است. روکش کامفورت همان روکشی بوده که به صورت مواج با لایه رویی مخمل است که مجموعه یک تشک طبی و ضد تعریق را به ارمغان می آورد. اما وزن این تشک بادی با پمپ باد دستی خود به حدود 4.5 کیلوگرم رسیده که وزنی بسیار مناسب به نظر می رسد که در آخر موجب حمل و نقل بسیار راحت آن می شود. اما پمپ باد قرار داده شده در این تشک پمپ بادی دستی در سایز کوچک بوده که می تواند توسط نازل سه سر خود به راحتی این کالا را باد نمود. البته شما می توانید از پمپ های باد برقی نیز برای سریع تر باد شدن و راه اندازی تشک مربوطه استفاده نمایید.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک بادی تنها کافیست پس از پهن نمودن آن در سطوحی صاف و بدون اشیای تیز پمپ باد را به دریچه مخصوص باد نمودن آن وصل کرده و اقدام به باد زدن نمایید تا زمانی که به اندازه دلخواه شما برسد. برای مراقبت از این تشک بادی باید چند عامل را رعایت کرد که این چند عامل عبارتند از: تنظیم باد صحیح آن، استفاده از کاور و یا روکش پارچه ای برای آن در هنگام استفاده ننمودن از تشک، دور نمودن اشیای تیز از تشک و همچنین پرش و جامپینگ نکردن در سطح نشیمنگاه تشک بادی.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره طبی بست وی یکی از بهترین و مناسب ترین تشک های بادی تولید شده توسط این شرکت با قابلیت های بسیار مناسب طبی و ضد تعریق بودن برای انواع کاربران بخصوص افراد بیمار. محصولی که مقاومت و کیفیت بالایی را در خود نشان داده و می تواند در هر مکانی از جمله مسافرت ها مختلف نیز استفاده شود. اگر به دنبال یک تشک بادی با قابلیت درمانی نیز هستید فروشگاه تهران اینتکس این تشک بادی را به شما عزیزان پیشنهاد می کند.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 170 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 گزینه ای مناسب برای بیماران
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...