تشک بادی دو نفره آبی با کیسه خواب

bestway 67436B

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره آبی با کیسه خواب

تشک بادی دو نفره مسافرتی با کیسه خواب یکی از بهترین تشک های بادی سفری تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش پلی استر می باشد. محصولی با کیفیت بسیار مناسب که در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم خواهد بود. یکی از ویژگی های بسیار خوب این کالا داشتن کیسه خوابی از جنس پشم شیشه و پلی استر بوده که به صورت سرخود در بدنه متصل می باشد. این کیسه خواب دارای قدرت مناسبی در نگه داشتن دمای داخلی بوده و توسط زیپ مخصوص باز و بسته می شود. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این محصول داشتن وزن بسیار مناسب و همچنین ساک حمل برای جا به جایی آسوده می باشد.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره آبی با کیسه خواب

شرکت بست وی یکی از تولیدکنندگان محصولات بادی می باشد که توانسته است در سالهای اخیر در مقابل رقیبانی چون اینتکس و کلمن و جیلونگ به خوبی مقاومت کند و محصولات با کیفیتی تولید کند و طرفداران بسیاری را به سمت بکشاند . در ادامه به توضیح درباره تشک بادی با کیسه خواب این شرکت خواهیم پرداخت . با ما همراه باشید .

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این تشک بادی به طور کاملا زیبا و هوشمندانه می باشد و می توان با خیال راحت آن را خریداری کرده و از آن استفاده نمود . این تشک بادی از دو رنگ آبی و مشکی تهیه شده است و این ترکیب رنگ زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است . در قسمت پایینی این محصول لوگوی شرکت را مشاهده می کنید که بر روی تشک حک شده است . بر روی قسمت رویه ی این محصول نیز کیسه خواب جداگانه ای متصل شده و قرار گرفته است که به کمک زیپ می توانید از آن استفاده کنید که این کیسه خواب از ویژگی های این تشک بادی به شمار می آید . به دلیل استفاده از پی وی سی دولایه در کف این محصول ، از این تشک حتی می توان به عنوان تشک طبی نیز استفاده نمود . 

جنس بدنه

بدنه ی تشک بادی با کیسه خواب بست وی از پی وی سی تهیه شده است . دلیل استفاده از پی وی سی در محصولات بادی قابلیت انعطاف پذیری بالای آن و همچنین مقاومت و لطافت آن می باشد . رویه ی این محصول از پی وی سی طرح چرم و بخش کناری این محصول نیز از پی وی سی و کف این محصول از پی وی سی دولایه می باشد . دلیل استفاده از پی وی سی دولایه در قسمت کف این محصول فشار زیاد در هنگام استفاده از تشک بر روی این قسمت می باشد که به کمک این پی وی سی دولایه این نکته به خوبی کنترل شده است . 

ابعاد و تحمل وزن

این تشک بادی با کیسه خواب دارای 191 سانتی متر طول ، 137 سانتی متر عرض و 22 سانتی متر ارتفاع می باشد که می توان از ویژگی های این تشک نیز نام برد . از تمامی فضای این تشک به خوبی استفاده شده است و قسمت اضافی بر روی این محصول مشاهده نخواهید کزد و به کمک همین مدیریت فضا می توان از این تشک در فضاهای کوچک نیز استفاده نمود . وزن 5 کیلوگرمی این محصول نیز از ویژگی های آن محسوب می شود که می توان به کمک این وزن کم ، تشک را به هر مکانی انتقال داد و از آن استفاده نمود . همچنین تحمل وزن 295 کیلوگرمی این تشک بادی کاملا مناسب برای استفاده دو نفر بوده و نگرانی از این نظر برای شما پیش نخواهد آورد .

نحوه زاه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از قرار دادن بر روی سطحی صاف و بدون وجود سنگ ریزه و اشیاء تیز نسبت به اتصال پمپ باد به آن و باد نمودن آن اقدام کزد . همچنین در هنگام باد شدن می توانید با فشار دادن آن از میزان باد آن مطلع شوید و به مقدار دلخواه آن را باد کنید . این نکته را نیز در نظر داشته باشید که باد زدن بیش از اندازه این محصول ممکن است به دیواره های داخلی آن آسیب وارد کند . مراقبت از این محصول نیز کار دشواری نبوده و می بایست آن را از اشیاء تیز دور نگهداری کرد تا باعث سوراه شدن آن نشود . البته در ص.رت بروز مشکل نیز می توانید به کمک بسته تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

تشک بادی با کیسه خواب دو نفره بست وی محصولی جدید و با کیفیت از شرکت بست وی می باشد که دارای رنگ بندی شاد و همچنین بدنه ای مستحکم و مقاومدر برابر ضربه می باشد که می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید . تمامی محصولات شرکت تهران اینتکس دارای 48 ساعت مهلت تست می باشند و نیاز به نگرانی در رابطه با مشکل دار بودن محصول نمی باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند .

نوعسفری ، خانگی
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
 ضد تعریق
 دارای کیسه خواب سرخود
 دارای برآمدگی به عنوان بالش
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...