تشک بادی دو نفره آبی رنگ Pure Comfort

Pure Comfort 6006TLC

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره آبی رنگ Pure Comfort

تشک بادی دو نفره آبی رنگ Pure Comfort محصولی جدید و با کیفیت می باشد که با ساختار بسیار خوبی که دارد می تواند در شرایط مختلفی همچون منزل، محل کار و یامسافرت همراه شما باشد و تمامی نیاز های شما را از یک تشک بادی برطرف کند. بدنه این محصول از لایه های بسیار ضخیم پی وی سی ساخته شده است و ابعاد و حجم بسته بندی کوچک آن باعث می شود که بتوان آن را به سادگی درون کوله پشتی قرار داده و آن را جابجا کرد. از سایر ویژگی های این تشک بادی دو نفره می توان به رویه نرم و مخملی آن اشاره کرد که با شبیه سازی ساختار تشک های سنتی از تعرق و حس نا خوشایند سایر تشک های بادی جلوگیری می کند. 

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره آبی رنگ Pure Comfort

تشک بادی دو نفره آبی رنگ Pure Comfort

تشک بادی دو نفره آبی رنگ محصولی از شرکت Pure Comfort یکی از با کیفیت و خوش ساخت ترین تشک های بادی این شرکت برای استفاده در منزل و حتی مسافرت ها بوده که دارای ساختار قوی و با کیفیتی می باشد. این تشک بادی ساخته شده از بهترین جنس بدنه بوده که با توجه به کاربرد بالای خود می تواند بسیاری از نیاز های مصرف کنندگان را بر طرف سازد. محصولی با قابلیت ها و ویژگی های خوب که می تواند در استفاده راحت مصرف کنندگان بسیار موثر باشد. در ادامه برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت این تشک بادی به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت تشک

طراحی و ساخت بدنه این تشک بادی همانند بسیاری از همنوعان خود به صورت مستطیلی بوده که از سطح رویه مواج و مشبک برخوردار می باشد. سطح رویه مشبک از سری طراحی های جدید به کار رفته در سطح رویه تشک های بادی بوده که علاوه بر در بر گرفتن اعضای بدن باعث عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا می شود. گفتنی است که سطح رویه این محصول از روکش کامفورت برخوردار بوده تا این تشک را به یکی از تشک های بادی طبی تبدیل کند. بنابراین استفاده از این محصول برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. در دیواره افقی بدنه نیز یک دریچه باد Dual Lock تعبیه شده تا در کمترین زمان این کالا را راه اندازی کنید.

جنس بدنه تشک

جنس بدنه تشک بادی دو نفره Pure Comfort از نوع پلاستیک PVC با ضخامت بالا بوده که از روکش طرح چرم برای قسمت کف و دیواره ها و از روکش جیر برای قسمت رویه به منظور ایجاد محلی نرم و راحت برای خواب و یا استراحت های طولانی مدت به کار برده شده است. البته روکش جیر در جلوگیری از تعریق نیز می تواند به اندازه کافی تاثیر گذار باشد. یکی از قابلیت های خوب این تشک بادی با توجه به ضد آب بدن بدنه خود استفاده از آن در سطح آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها می باشد، به همین دلیل می توان از این محصول به عنوان تشک بادی روی آب نیز استفاده نمود. از دیگر قابلیت های خوب این جنس بدنه انعطاف بالای آن برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد تا به راحتی امکان حمل و جا به جایی آن را فراهم سازد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

تشک بادی دو نفره Pure Comfort دارای ابعاد (طول: 198 سانتی متر ، عرض: 137 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که محلی راحت و جا دار را برای استفاده دو نفر فراهم خواهد کرد. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این کالا بوده و زمانی که بدنه را از باد خالی کرده و به خوبی آن را جمع کنید این ابعاد نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا امکان جای دادن در هر فضای مورد نظری را فراهم سازد. این تشک همچنین از تحمل وزن 273 کیلوگرمی بهره مند بوده که نشان دهنده استحکام بالای بدنه می باشد. البته هر چقدر باد این محصول را افزایش دهید به دلیل فشار روی درز های بدنه از تحمل وزن آن نیز کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی این تشک نیز حدود 6.2 کیلوگرم بوده که وزنی مناسب برای این کالا محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک بادی با توجه به اینکه هیچ نوع پمپ بادی همراه این محصول قرار داده نشده باید یک پمپ باد از فروشگاه اینتکس با توجه به حجم بدنه این تشک تهیه کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد روی بدنه نازل پمپ باد مربوطه را وصل و سپس باد زدن را شروع کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. در صورتی که بیش از حد به این تشک بادی باد زده شود به مرور زمان درز  های بدنه نیز آسیب جدی خواهد دید. برای همین مقدار استاندارد باد کردن هر نوع محصول بادی می تواند تاثیر زیادی در سلامتی آن داشته باشد. البته علاوه بر این موضوع می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی تشک خودداری کرد.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره با رویه آبی محصولی از شرکت Pure Comfort یکی از مناسب گزینه ها برای استفاده در مکان های مختلف از جمله مسافرت ها و چادر های سفری بوده که دارای وزن و حجم بسیار خوبی می باشد. این تشک بادی رویه ای ضد تعریق و طبی داشته که باعث شده تا این محصول را به یکی از راحت ترین تشک های بادی برای خواب و استراحت تبدیل کند. همچنین این تشک با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر توسط شرکت اینتکس در کمترین زمان ممکن قابل عرضه به تمامی نقاط ایران خواهد بود.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپببرقی جداگانه
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...