تشک بادی دو نفره بالش دار بست وی

bestway 67462

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره بالش دار بست وی

تشک بادی دو نفره بالش دار بست وی نوع یک نفره از سری تشک های بادی بالش دار ساده بوده که برای استفاده در هر مکانی بخصوص مسافرت ها طراحی و تولید شده است. محصولی که همانند مدل یک نفره خود ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل در نشیمنگاه و طرح چرم در قسمت کناره ها و زیرین می باشد. این کالا در واقع با داشتن نشیمنگاه مواج و همچنین مخمل می تواند علاوه بر ایجاد نشیمنگاهی راحت در برابر تعرق افراد مصرف کننده نیز مقاوم باشد. این تشک بادی دو نفره از ویژگی های بسیار خوبی نسبت به قیمت مناسب خود برخودار بوده که از بهترین آنها می توان به داشتن بالش بادی در قسمتا فوقانی تشک و همچنین وزن بسیار مناسب آن اشاره کرد. اما وجود یک پمپ باد برقی به شکل سرخود در بدنه (متصل به تشک) نیز می تواند در میان بهترین ویژگی های این کالا محسوب شود. پمپ بادی که می تواند در مدت زمان بسیار کمی این محصول را راه اندازی کند.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره بالش دار بست وی

بست وی به عنوان یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان محصولات بادی اغلب کالاهایی تولید می کند که در عین زیبایی و ظاهر شیک کیفیت بسیار خوبی دارند و برای رقابتی تر شدن بازار نیز قیمت آن ها بسیار کم است. تشک بادی 67462 از این دسته محصولات می باشد که در کنار قیمت و ظاهر زیبا دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد و با قسمت برآمده بالایی نیاز به خرید بالش را نیز از بین می برد. از این رو می توان آن را یکی از مقرون به صرفه ترین تشک های بادی بازار دانست که تا کنون تولید شده است. این تشک مشخصه های خوب بسیاری دارد که در ادامه به یک به یک آنها در یک مقاله مختصر خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

طراحی

این تشک بادی بسیار زیباست و از الگو اصلی تشک های بادی در ساخت آن استفاده شده است. به همین دلیل می توان نتیجه گرفت که فرم طراحی بر مبنای تمامی تشک های بادی بوده و بخش هایی برای کاربردی تر شدن به بدنه آن اضافه شده است. برای مثال در قسمت بالایی آن یک بر آمدگی به وجود آمده که نیاز به حمل بالش را از بین می برد، اما این عیب را به همراه دارد کسانی که نیاز به بالاش بزرگ تر یا کوچکتر داشته باشند نمی توانند به این محصول اکتفا کنند. از سایر مشخصه های طراحی این محصول می توان به رویه موازی اشاره کرد که با عبور جریان هوا باعث ضد تعریق شدن کالا می شود. در حالت کلی به طراحی این تشک می توان نمره بالایی داد و آن را در میان برترین کالا های تولید شده تا سال 2016 قرار داد.

ابعاد و وزن

طول تشک بادی دو نفره 191 سانتی متر و دارای 137 سانتی متر عرض می باشد . ارتفاع 30 سانتی متری آن نیز یکی از ویژگی های این محصول محسبوب می شود .البته ارتفاع ذکر شده تا بالای بالش آن می باشد و شرکت سازنده عدد رسمی برای بدنه میانی آن را ذکر نکرده است. از فضای طراحی این محصول به خوبی استفاده شده است و بخش های اضافه در ان دیده نمی شود به همین دلیل باعث راحتی آن شده و استفاده از آن را در شرایط متنوع مانند اتاق های بسیار کوچک ممکن میکند. تحمل وزن این تشک دو نفره نیز به دلیل جنس بسیار خوب بدنه آن معادل 295 کیلوگرم می باشد که برای استفاده دو نفر بسیار مناسب می باشد . البته با رعایت کردن مسائل ایمنی حتی می توان تا سه نفر نیز ظرفیت را بالا برد و بدون نگرانی از آن استفاده نمود.

جنس بدنه

جنس بدنه که یکی از مهمترین عوامل خرید و همچنین کیفیت تشک بادی بوده می تواند تاثیر بسیار بالایی را در مدت استفاده از آن داشته باشد. اما جنس بدنه استفاده شده در این کالا از نوع پلاستیک PVC بوده و از روکش مخمل در سطح نشیمنگاه و همچنین روکش مات در قسمت کناره ها و زیرین استفاده شده است. روکش مخملی در این تشک در کنار مواج بودن نشیمنگاه به کاهش تعرق مصرف کنندگان کمک بسیار شایانی می کند. علاوه بر این طرح چرم بودن قسمت کناره و زیرین نیز می تواند قابلیت ضد آب بودن را به همراه داشته باشد. و شستن آن را ساده تر کند، این جنس بدنه که در تمام تشک های بادی نیز استفاده شده می تواند در شرایط جوی مختلف مقاوم باشد. اما در صورت برخورد اشیاء تیز و در صورت عدم مراقبت می تواند منحر به صدمه شود که البته با بسته اینتکس قابل تعمیر است قسمت بسیار مهمی که باید همانند قسمت طراحی و ارگونومی به آن اشاره کنیم دیواره های داخلی این تشک بوده که ساخته شده از جنس PVC چند لایه با مقاومت بالا می باشد. دیواره هایی که می توانند با ضخامت و نحوه قرار گیری در داخل تشک کمک شایانی را به افزایش تحمل وزن محصول مورد استفاده کند.

روش نصب

برای نصب این محصول لازم است محل مناسبی را یافته و قسمتی که قرار است تشک بر روی آن راه اندازی شود یا قرار گیرد را به صورت کامل تمیز کنید تا عاری از هر گونه شئ تیز باشد. سپس تشک را از بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید. در ادامه بسته به پمپ باد برقی یا دستی که خریداری کرده اید اقدام به باد کردن تشک کنید، باد کردن ممکن است از دو تا 5 دقیقه زمان ببرد. پس از باد کردن و اطمینان از بسته بودن دریچه تخلیه تشک آماده استفاده می شود و می توانید از آن در بخش های مختلفی از زندگی مانند محل کار، منزل، یا مسافرت بهره ببرید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 4.7 کیلوگرم
 ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
 دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...