تشک بادی کامفورت دو نفره زرد

bestway 67389Y

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کامفورت دو نفره زرد

تشک بادی دو نفره بست وی محصولی کامفورت و با کیفیت که در میان مقرون به صرفه ترین تشک های بادی دو نفره این شرکت قرار می گیرد. این تشک بادی ۲ نفره در رنگ زرد یکی از شاد ترین رنگ های موجود در میان این سری از تشک ها را داشته که می تواند علاوه بر منزل در فضای داخل چادر های مسافرتی نیز مورد استفاده قرار گیرد. کالایی که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل و طرح چرم بوده که از نشیمنگاهی مواج با قابلیت های طبی و ضد تعریق برخوردار می باشد. از ویژگی های بسیار مهم و کاربردی این محصول می تواند به قابلیت استفاده برای بیماران و همچنین استفاده در هر گونه مسافرت های مختلف می باشد. همچنین از دیگر ویژگی های مفید این محصول می توان به ضد آب بودن قسمت کناری و زیرین آن اشاره نمود. برای راه اندازی این تشک نیز کافیست از پمپ باد دستی همراه این محصول استفاده نمایید.

نقد و بررسی تشک بادی کامفورت دو نفره زرد

تشک بادی کامفورت دو نفره زرد کی تواند یک تشک بادی دو نفره متفاوت  و زیبا برای استفاده در اتاق خواب و یا استفاده در سفرهای شما عزیزان باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی کامفورت دو نفره زرد همراه ما باشید تا شما را با این محصول زیبا و کاربردی بیشتر آشنا نماییم . 

طراحی و آرگونومی ساخت :

تشک های بادی با توجه به ماهیتی که برای آن ساخته می شوند دارای ساختاری گوناگون می باشند که این تشک بادی نیز برای خواب و استفاده روز مره ساخته شده است . علاوه بر آن این تشک بادی دارای طویه طبی و کامفوذت نیز می باشد که از این رو می تواند مورد استفاده به عنوان تشک بادی بیمار نیز قرار بگیرد . همچنین رویه مواج این تشک بادی به گونه ای تعبیه شده است که به خوبی درجهت گردش هوا میان سطح تشک و بدن بیمار عمل کرده و از تعریق بدن بیمار به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . علاوه بر آن به همراه این تشک بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما ارسال می شود که در صورت بروز مشکل توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و روز خود را بدون دغدغه سپری نمایید . یک عدد پمپ باد دستی نیز در بسته بندی این محصول وجود دارد که توسط آن و به راحتی می توانید باد درونی تشک بادی را تنظیم نمایید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این تشک بادی به صورت کامفورت و طبی می باشد که بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . همچنین رویه این محصول از پی وی سی جیر یا همان مخملی می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بسیار بالایی که در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد دارای نرمی و انعطاف پذیری مهندسی شده ای نیز است . علاوه بر آن برای بالا بردن اتحکام این محصول در بخش کف آن از پی وی سی دو لایه استفاده شده است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این محصول در اندازه های استاندارد می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد . تشک بادی کامفورت دو نفره زرد دارای طول 191 سانتی متری و عرض 197 سانتی متری می باشد که در کنار ارتفاع 22 سانتی متری که دارد محیطی ایده آل را برای استفاده شما عزیزان فراهم می آورد . از دیگر ویژگی های مهم در هنگام خرید تشک های بادی که باید توجه ویژه ای به آن شود قابلیت تحمل وزن آن ها می باشد که این محصول قابلیت تحمل وزن تا 295 کیلوگرم را دارد که در نوع خود بی نظیر است . همچنین وزن این محصول که به بررسی آن می پردازیم برابر با 3.1 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است .

جمع بندی :

تشک بادی کامفورت دو نفره زرد از سری تشک های بادی با کیفیت و مقرون به صرفه می باشد که برای هدف های مختلف نظیر استفاده برای خواب در اتاق خواب و یا استفاده به عنوان تشک بیمار از آن استفاده نمایید . تشک بادی کامفورت دو نفره زرد با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که می توانید همین حالا آن را سفارش دهید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 3.1 کیلوگرم
 ضد تعریق و طبی
 دارای رنگبندی
 دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...