تشک بادی کمپینگ دو نفره بست وی

bestway 44520

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ دو نفره بست وی

تشک بادی دو نفره کمپینگ بست وی از سری تشک های بادی مخصوص مسافرت های مختلف که ساخته شده از جنس PVC دو لایه با روکش طرح چرم می باشد. محصولی برای استفاده یک خانواده که از نشیمنگاهی مواج موازی بهره مند بوده که می تواند در برابر تعرق بالا نیز مقاومت داشته باشد. از ویژگی های خوب این کالا مقاومت آن در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین برخورد آب اشاره کرد. علاوه بر این در قسمت فوقانی این کالا یک بالش بادی سرخود نیز قرار داده شده که با باد نمودن بدنه این قسمت نیز به صورت خودکار راه اندازی می شود. اما در کنار این تشک بادی دو نفره یک پمپ باد دستی مجزا قرار داده شده که می تواند در مدت زمان بسیار کمی این تشک را راه اندازی کند. همچنین از این تشک می توان در داخل چادر های مسافرتی نیز استفاده نمود.

نقد و بررسی تشک بادی کمپینگ دو نفره بست وی

تشک های بادی کمپینگ محصولات بسیار خوب و با کیفیتی هستند که برای بقا در خارج از منزل به مدت طولانی ساخته شده اند، این دسته از کالا ها حجم بسته بندی و وزن کمی دارند که خود باعث محبوبیت آنها شده است، از نظر راحتی با تشک هایی ظریف منزل ضعیف تر بوده اما از نظر دوام و پایداری از آنها بهتر هستند. تشک بادی کمپینگ دو نفره بست وی نیز تمامی این ویژگی ها را داشته و محصول فوق العاده ای است، از این رو تصمیم گرفتیم تا توضیحات کاملی در مورد این محصول را در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما در ادامه همراه باشید.

طراحی

طراحی صورت گرفته در این تشک یک طراحی ساده و شیک با استفاده از دو رنگ قرمز و آبی متمایل به سرمه ای بوده که تضاد بسیار خوبی زیبایی را به وجود آورده است. محصولی که از فرم مستطیلی شکل برخوردار بوده و از نشیمنگاهی مواج به صورت موازی بهره می برد. نشینگاهی که با این ارگونومی می تواند در برابر تعرقات بالا جلوگیری به عمل آورد. همچنین قسمت داخلی تشک نیز به صورت لایه های موازی ساخته شده تا به خوبی اوزان مختلف را تحمل کند. اما بخش دیگری نیز در قسمت رویه تشک وجود داشته که آن نیز بالش بادی می باشد. بالش بادی ای که به شکل سرخود در قسمت فوق تشک تعبیه شده تا مصرف کنندگان هنگام استفاده از تشک احساس راحتی بیشتری کنند.

ابعاد و وزن

این تشک بادی ابعادی معادل طول: 193 سانتی متر ، عرض: 136 سانتی متر ، ارتفاع: 29 سانتی متر داشته که کمی از استاندارد ابعاد تشک های بادی دو نفره کمتر است که دلیل آن نیز کمپینگ بودن نوع تشک می باشد. طبق این ابعاد تشک بادی دو نفره کمپینگ تا وزن 260 کیلوگرم را تحمل خواهد کرد. تحمل وزنی که به صورت استاندارد برای هر تشکی در نظر گرفته شده و برای استفاده در خارج از منزل کاملا مناسب است. به علاوه در به دلیل بسته بندی کوچک این تشک، به سادگی می توان آن را حمل کرد، با توجه به اینکه وزن آن تنها 5.5 کیلوگرم بوده که با قرار گیری در کوله پشتی می توان آن را برای مدت طولانی بدون خستگی حمل کرد. 

جنس و کیفیت

 

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این تشک بادی کمپینگ از نوع پلاستیک فشرده منعطف PVC با روکش تمام طرح چرم می باشد. تشکی که از هر قسمتی در برابر آب مقاوم بوده و حتی می توان از آن بر روی آب های کم عمق و آرام نیز استفاده نمود. البته رویه تشک با سایر قسمت ها کمی تفاوت داشته و از کمی زبری برای کمک به جلوگیری از تعریق به کار برده شده است. بالش بادی سرخود در این تشک نیز از جنس  مشابهی با بدنه ساخته شده است. ولی قسمت مهم این تشک لایه های نگهدارنده داخلی بوده که ساخته شده از جنس PVC چند لایه می باشد. لایه هایی که با نحوه قرار گیری مناسب خود می توانند تحمل وزن بالایی را برای افراد مصرف کننده به همراه داشته باشد.

روش نصب

در ابتدا محل مناسبی را برای قرار گیری تشک پیدا کنید و مطمئن شوید که در این قسمت هیچ شئ تیزی وجود نداشته باشد تا به آن آسیب برساند. در ادامه تشک را از بسته بندی خارج کرده و پهن کنید، سپس با استفاده از پمپ باد و تبدیل مخصوص تشک را باد کرده و دریچه آن را کامل ببندید. پس از این کار تشک آماده استفاده است. برای مراقبت بیشتر از قرار گیری بیش از حد تشک مقابل نور خورشید و خشکی بدنه جلوگیری کنید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 260 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 136 سانتی متر
 ارتفاع 29 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 5.5 کیلوگرم
 ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
 دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...