تشک بادی کمپینگ دو نفره

intex 68799

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ دو نفره

تشک بادی دو نفره اینتکس با طراحی موازی و دو رنگ. محصول سال 2014 اینتکس از جنس PVC با روکش طرح چرم لطیف. تشکی که قابلیت استفاده برای سنین مختلف را داشته و دارای ابعاد (طول: 193 سانتی متر، عرض: 127 سانتی متر، ارتفاع: 24 سانتی متر) و تحمل وزن 250 کیلوگرمی می باشد. این تشک بر روی خود یک بالش بادی سرخود داشته و می توان به وسیله پمپ دستی همراه خود این کالا را در مدت زمان 4 دقیقه باد نمایید.

تشک بادی کمپینگ دو نفره محصولی فوق العاده مناسب جهت استفاده در کوه، جنگل و مسافرت، با مقاومت بسیار بالا که توانایی تحمل وزن تا 250 کیلو گرم را داراست. جنس این تشک از پی وی سی براق بوده که در قسمت بالایی مشکی و قست های کناری کرم رنگ بوده و تنها در همین ترکیب رنگی نیز تولید شده است. به همراه بالش سر خود، پمپ دستی و برچسب تعمیرات، محصول 2014 اینتکس بدنه این تشک دارای طرح موازی روی بدنه جهت راحتی و جلوگیری از تعریق.

نقد و بررسی تشک بادی کمپینگ دو نفره

تشک بادی کمپینگ دو نفره اینتکس یکی از بهترین و با کیفیت ترین تشک های بادی تولید شده در نوع کمپینگ ها بوده که از کیفیت مناسبی در جنس بدنه و طراحی بهره مند است. محصولی مناسب برای استفاده در مکان های مختلف از جمله مسافرت های گوناگون که می تواند وسیله ای کاربردی برای تمام افراد باشد. اما در ادامه هماپراه ما باشید تا به جزئیات بیشتر این کالا برای آشنایی بیشتر با آن بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی صورت گرفته در این تشک یک طراحی شیک و ساده با استفاده از دو رنگ قهوه ای و مشکی متمایل به سرمه ای بوده که زیبایی این کالا را دو چندان کرده است. محصولی که از ارگونومی مستطیلی شکل برخوردار بوده و از نشیمنگاهی مواج به صورت موازی بهره می برد. نشینگاهی که با این ارگونومی می تواند در برابر تعرقات بالا جلوگیری به عمل آورد. همچنین قسمت داخلی تشک نیز به صورت لایه های موازی ساخته شده تا به خوبی اوزان مختلف را تحمل کند. اما بخش دیگری نیز در قسمت رویه تشک وجود داشته که آن نیز بالش بادی می باشد. بالش بادی ای که به شکل سرخود در قسمت فوق تشک تعبیه شده تا مصرف کنندگان هنگام استفاده از تشک احساس راحتی بیشتری بکنند.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این تشک بادی کمپینگ از نوع پلاستیک فشرده PVC با روکش تمام طرح چرم می باشد. تشکی که از هر قسمتی در برابر آب مقاوم بوده و حتی می توان از آن بر روی آب های کم عمق و آرام نیز استفاده نمود. البته روکش نشیمنگاه تشک با سایر قسمت ها کمی تفاوت داشته و از کمی زبری برای کمک به جلوگیری از تعریق به کار برده شده است. بالش بادی سرخود در این تشک نیز از همان جنس بدنه می باشد. ولی قسمت مهم این تشک لایه های نگهدارنده داخلی بوده که ساخته شده از جنس PVC چند لایه می باشد. لایه هایی که با نحوه قرار گیری مناسب خود می توانند تحمل وزن بالایی را برای افراد مصرف کننده به همراه داشته باشد.

ابعاد و تحمل وزن

اما می رسیم به ابعاد و تحمل وزن این تشک. تشکی که ابعادی معادل (طول: 193 سانتی متر ، عرض: 127 سانتی متر ، ارتفاع: 24 سانتی متر) داشته که کمی از استاندارد ابعاد تشک های بادی دو نفره کمتر است که دلیل آن نیز کمپینگ بودن نوع تشک می باشد. طبق این ابعاد تشک بادی دو نفره کمپینگ تا وزن 250 کیلوگرم را تحمل خواهد کرد. تحمل وزنی که به صورت استاندارد برای هر تشکی در نظر گرفته شده و اگر کمی از باد تشک را نیز کاهش دهیم می توان به این استاندارد تا 20 کیلوگرم نیز اضافه نمود.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های خوب این کالا می توان به ضد تعریق و طراحی بسیار شیک آن اشاره کرد. همچنین وجود بالش بادی به صورت سرخود از جنس بدنه اصلی نیز مزیت دیگر این تشک کمپینگ می باشد. علاوه بر این، این کالا وزنی معادل 8 کیلوگرم با پمپ دستی داشته که بسیار مناسب به نظر می آید. به همین دلیل می توان به راحتی در هر مکانی توسط ساک های حمل مختلف جا به جا نمود. برای راه اندازی این تشک نیز یک پمپ باد دستی همراه آن قرار داده شده که پمپی بسیار سبک می باشد و به دلیل داشتن نازل سه سر قابل استفاده برای انواع محصولات بادی نیز خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک بادی تنها کافیست پس از پهن نمودن آن بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز اقدام به متصل کردن پمپ باد به دریچه مخصوص تشک کرده و به باد زدن و راه اندازی آن بپردازید. توجه کنید که هنگام باد زدن، توسط دست های خود مقدار راه اندازی و باد شدن تشک را بسنجید تا فشار زیادی به لایه های داخلی وارد نشود. بهتر است این محصول تا زمانی باد شود که به خوبی شکل گیرد. برای جمع کردن نیز می توان دریچه با را باز نموده و تشک را کاملا از باد خالی کرد و سپس به درستی آن را تا زد. حتما دقت داشته باشید که این تشک بادی را از اشیای تیز دور نگه داشته و در زمانی که از آن استفاده نمی کنید از کاور و یا روکش های پارچه ای برای حفاظت بیشتر آن استفاده کنید. همچنین از پرش و یا جامپینگ کردن بر روی تشک نیز بپرهیزید تا لایه های نگهدارنده داخلی آسیب نبینند.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره کمپینگ محصولی شیک برای استفاده در انواع سفر های مختلف و بخصوص در چادر های مسافرتی که از بهترین کیفیت بدنه و طراحی ساخته شده است. تشکی که می تواند با قیمت مناسب خود به نسبت نوع کالا مقرون به صرفه نیز باشد. برای خرید این تشک از نمایندگی اینتکس کافیست از سه طریق تماس، سفرش اینترنتی و یا اقدام حضوری استفاده نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 250 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 127 سانتی متر
 ارتفاع 24 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 8 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...