تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 137

bestway 67540

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 137

تشک بادی دو نفره بست وی در عرض 137 سانتی متر یکی دیگر از تشک های بادی ساده این شرکت در رنگ ملایم بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل در نشیمنگاه و طرح چرم در کناره ها و زیرین می باشد. تشکی که قسمت های کناری و زیرین آن در برابر آب مقاوم بوده و از نشیمنگاهی مواج با قابلیت جلوگیری از تعرق بالا بهره مند است. این تشک در واقع یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات خواب و استراحت بست وی بوده که می تواند نه تنها برای منزل بلکه برای محل کار، سفر ها و همچنین استفاده در داخل انواع چادر های مسافرتی بسیار مناسب باشد. علاوه بر این داشتن وزن بسیار مناسب نیز خود می تواند در راحتی حمل این محصول موثر باشد. اما یک پمپ باد دستی در کنار این تشک قرار داده شده که می توان توسط آن در مدت زمان کوتاهی این کالا را راه اندازی نمود.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 137

تشک بادی محصولی بسیار کاربردی می باشد که با توجه به ابعاد کمتر در مقایسه با تخت های بادی می تواند همیشه همراه شما باشد. بست وی نیز به عنوان یکی از پیشکسوتان این صنعت تشک های بادی با کاربری روزمره خود را معرفی کرده است که برای استفاده در شرایط متنوعی بهینه شده است. از این رو برای اکثر مردم خرید این محصول بهترین گزینه بود و نیاز های آنها را در شرایط متنوعی پاسخگو خواهد بود. این کالا از کیفیت و فرم فکتور خوبی بهره می برد. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در مورد این کالا در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

تشک بادی دو نفره با عرض 137 سانتی متری به دلیل استفاده از رنگ بندی های بسیار زیبا شیک در نگاه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد. رویه ی این محصول به رنگ خاکستری متمایل به آبی بوده و بخش کناری آن به رنگ آبی آسمانی می باشد که این ترکیب رنگ زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است . در بخش کناری این محصول نیز لوگوی شرکت بست وی هک شده است که همین لوگو نیز به زیبایی بیشتر محصول کمک کرده است . رویه ی مواج تشک نیز علاوه بر اینکه قابلیت ضد تعریق را به محصول بخشیده است، زیبایی تشک را افزایش داده و باعث شده تا راحتی بیشتری داشته باشید.

ابعاد و وزن

تفاوت اصلی این تشک بادی با مدل هایی با کد 67540 و 67539 ابعاد و به طور دقیق تر عرض آنهاست تشک دو نفره بادی بست وی دارای 191 سانتی متر طول ، 137 سانتی متر عرض و 25 سانتی متر ارتفاع می باشد که اندازه ی بسیار مناسبی برای یک تشک دو نفره می باشد اما از مدل بزرگتر خود که 152 سانتی متر است مقداری کوچکتر است، اندازه ی مناسب این تشک بادی سبب شده تا بتوان از آن در هر مکانی استفاده نمود . این تشک به صورت دو نفره عرضه شده است اما در حالتی یک تشک یک نفره بزرگ نیز به حساب می آید و به دلیل تحمل وزن 230 کیلوگرمی افراد سنگین وزن نیز می توانند به راحتی از این محصول استفاده کنند . البته می توان با کم کردن مقداری از باد آن ، تحمل وزن تشک را افزایش داد و از آن استفاده نمود.

جنس و کیفیت بدنه

 

شرکت بست وی در سالهای اخیر از PVC برای تولید محصولات خود استفاده کرده است . PVC در عین انعطاف پذیری قدرت تحمل وزن بالایی را داراست و همچنین در برابر آب نیز مقاوم می باشد به همین دلیل است که سازندگان محصولات بادی معمولا از PVC برای تولید محصولات خود استفاده میکنند . تشک دو نفره بادی بست وی محصولی می باشد که رویه ی آن از PVC طرح مخمل تهیه شده است و همین مخملی بودن به جلوگیری از تعریق بدن در هنگام استفاده کمک می کند . همچنین بخش کف آن نیز از پی وی سی دولایه می باشد که مقاومت بالایی در برابر وزن بالا و همچنین فشار را داراست . دیواره های داخلی این تشک نیز به مقاومت بیشتر تشک کمک بسزایی میکنند و استفاده از آن را برای شما لذت بخش تر خواهد نمود . رویه ی مخمل این تشک ضدحساسیت می باشد و در هنگام استفاده به بدن شما آسیبی نخواهد رسید و از آن لذت خواهید برد .

روش نصب

برای نصب این تشک بادی پس از خارج نمودن از جعبه می بایست آن را در محلی صاف قرار داد و نسبت به باد نمود آن اقدام نمود . بلافاصله پس از باد شدن می توانید از محصول استفاده کنید . البته می بایست چند نکته را در نظر داشته باشید تا برای محصول شما مشکلی پیش نیاید . یکی از این نکات استفاده نکردن از تشک به عنوان تشک پرش می باشد زیرا فشار زیاد و پرش بر روی آن می تواند به دیواره های داخلی تشک آسیب وارد کند و تشک را از فرم خود خارج کند . برای اینکه به محصول شما آسیبی وارد نشود می بایست آن را از اشیاء تیز دور نگه دارید زیرا برخورد اشیاء تیز می تواند موجب سوراخ شدن تشک شود . البته در صورت سوراخ شدن می توانید به کمک بسته ی تعمیرات که در داخل جعبه ی محصول وجود دارد آن را ترمیم کنید و از آن استفاده کنید .

 

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 230 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.1 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...