تشک بادی دو نفره بزرگ بست وی

bestway 67464

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره بزرگ بست وی

تشک بادی دو نفره بزرگ بست وی یکی از با کیفیت ترین تشک های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر می باشد. این محصول از بلند ترین تشک های بادی از نظر ارتفاع بوده که از یک بالش بادی سرخود نیز برخوردار می باشد. این تشک بادی دو نفره که دارای طراحی مواج در سطح رویه خود بوده محلی راحت برای خواب و یا دراز کشیدن ایجاد کرده و باعث عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالای مصرف کنندگان خواهد شد. این تشک بادی از معدود تشک هایی بوده که از پمپ باد برقی به شکل سرخود بهره مند می باشد. پمپ بادی که از قابلیت مکش باد نیز با قدرت بالا برخوردار است. از این محصول می توان به دلیل داشتن وزن و حجم کم و همچنین داشتن ساک حمل مخصوص در مسافرت ها نیز مورد استفاده قرار گیرد.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره بزرگ بست وی

بدون شک بست وی یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت ها در زمینه تولید محصولات بادی و تفریحات آبی می باشد که همه ساله محصولات فوق العاده ای را تولید و روانه بازار می کند. تشک های بادی بست وی نیز یکی از بهترین و محبوب ترین کالا های تولید شده توسط این شرکت می باشند که با توجه به طراحی دوست داشتنی که دارند و در کنار آن کیفیت خوب، می توانند جایگزین تشک های بادی اینتکس شوند. با توجه به اینکه رنگ های تشک بادی بست وی همواره با کمی تفاوت از سایر مدل ها عرضه می شود می تواند مشتریان خاص خود را داشته باشد. در ادامه قصد داریم تا به تولید یکی از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین تشک های بادی بازار بپردازیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

ظاهر این تشک بادی همانطور که در ابتدا اشاره از نظر فرم اصلی بدنه تفاوت چندانی با های دیگر ندارد و تفاوت های اصلی مربوط به برآمدگی بالای بدنه که به عنوان بالشت در نظر گرفته می شود و رنگ طوسی بدنه اشاره کرد. رنگ قسمت بالایی بدنه کمی تیره تر بوده و بخش پایینی بیشتر به رنگ سفید تمایل دارد. بر روی بدنه نیز خطوط موازی طولی قرار داده شده که در کنار ویژگی های ظاهری که دارد باعث ضد تعریق شدن بدنه نیز می شود. البته در کنار نوع ساختار بدنه جنس آن نیز در ضد تعریق شدن بدنه تاثیر دارد که در بند جداگانه ای به توضیح آن خواهیم پرداخت. این تشک بادی دارای یک محفظه باد می باشد و به سادگی و در زمان بسیار کوتاهی می توان آن را باد کردن. زمان باد شدن این محصول توسط پمپ باد برقی حدود 2 دقیقه و توسط پمپ باد دستی بین سه تا چهار دقیقه می باشد. 

ابعاد و وزن

ابعادی که این تشک دارد معادل طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 30 سانتی متر می باشد. ابعادی که در تشک های بادی یک استاندارد به حساب می آید و ما آن را در بسیاری از محصولات مشاهده می کنیم. البته این ابعاد شامل تمام قسمت های تشک شده و به هیچ عنوان جای اضافی را در خود برای اشغال کردن بیشتر فضا ندارد. طبق این ابعاد ، این تشک بادی تا وزن 295 کیلوگرم را تحمل خواهد کرد. این تحمل وزن از بسیاری از تشک های دو نفره بازار بهتر بوده ودلیل اصلی آن هم ساختار قدرتمند آن است. البته این تشک به گونه ای طراحی شده تا در داخل چادر های مسافرتی بزرگ نیز قابل استفاده باشد. لازم به ذکر است که به دلیل بسته بندی بسیار کوچک این محصول می توانید آن را به سادگی حمل کرده و در شرایط مختلف پس از صرف زمان کوتاهی برای باد کردن استفاده کنید. 

جنس و کیفیت بدنه

جنس بدنه تشک بادی دو نفره بزرگ بست وی از نوع پلاستیک وینیل فشرده (PVC) بوده که قابلیت مقاومت در هر نوع شرایط جوی مختلف را دارد و طبق گفته های ما در بند پیشین ساختار قدرتمندی نیز دارد که منجر به تحمل وزن 273 کیلوگرمی آن شده است. قسمت رویه روکش مخمل داشته که خود سبب می شود تا از تعرق بالا جلوگیری به عمل آورد. همچنین قسمت زیرین و کناره ها نیز از روکش طرح چرم استفاده شده است تا در برابر آب مقاوم باشد. البته ضخامت قسمت زیرین از قسمت کناری بیشتر است. این نحوه استفاده از روکش در تشک بهترین استاندارد به کارگیری آن ها در میان محصولات بادی می باشد. اما قسمت دیواره های داخلی نیز خود از نوع پی وی سی فشرده چند لایه بوده تا به خوبی عمل تحمل وزن را به انجام برساند.

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این تشک بادی در ابتدا لازم است تا محل مناسبی که عاری از هر گونه شئ تیز باشد را بیابید. این تشک بادی به فضای بیش از دو متر در طول و بیش از یک متر و نیم در عرض نیاز دارد تا بتوانید آن را در محل قرار دهید. در ادامه و در مرحله اول لازم است تا تشک را از بسته بندی خارج کرده و بر روی محل مورد نظرتان پهن کنید. در ادامه با استفاده از پمپ باد دستی و یا برقی و از طریق والف اقدام به باد کردن تشک کنید. در نظر داشته باشید که توان پمپ های برقی محدود بوده و می بایست برای سفت تر شدن بدنه از پمپ های دستی بهره بگیرید. اما مزیت اصلی پمپ باد برقی قابلیت تخلیه آن است که به سادگی جمع کردن و راه اندازی تشک را از نظر زمانی برای شما بهبود می بخشد. این محصول را می توانید از نمایندگی اینتکس خریداری کنید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 ضد تعریق
 قابل استفاده در مسافرت ها
 دارای بالش بادی سرخود
 دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...