تشک بادی کامفورت دو نفره نارنجی

bestway 67389O

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کامفورت دو نفره نارنجی

تشک بادی دو نفره بست وی کامفورت در رنگ نارنجی یکی دیگر از تشک های بادی طبی و ضد تعریق شرکت بست وی در رنگی شاد بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل و طرح چرم می باشد. محصولی که نشیمنگاهی مواج با قابلیت هایی همچون طبی و ضد تعریق داشته که می تواند با توجه با داشتن وزن بسیار مناسب برای منزل و همچنین مسافرت ها قابل استفاده باشد. این کالا از کف و کناره های ضد آب برخوردار بوده که می تواند در برابر هر نوع آبی مقاوم باشد. همچنین رویه این محصول نیز تا حدود زیادی در برابر آب مقاوم خواهد بود. از ویژگی های بسیار خوب این تشک بادی دو نفره راه اندازی بسیار آسوده و سریع آن بوده که توسط پمپ باد دستی همراه آن این کار انجام پذیر خواهد بود. از کاربرد های دیگر این محصول قابلیت استفاده از آن در انواع چادر های مسافرتی می باشد.

نقد و بررسی تشک بادی کامفورت دو نفره نارنجی

در این مطلب، سعی شده که اطلاعاتی مفید و مهم را در اختیار شما عزیزان در مورد محصول تشک بادی کامفورت به شرح زیر ارایه شود. تشک بادی دونفره ازتولیدات شرکت کامفورت می باشد که این شرکت در زمینه ساخت وتولید محصولات بادی معتبر شناخته شده است.

علاوه بر ساخت تشک بادی در بخش محصولات بادی سرگرمی و ضروری زندگی اعم از استخر و تخت و تشک و مبل و ... فعال است و محصولات خود را روانه بازار می نماید. تشک بادی دونفره کامفورت قیمت مناسب و کیفیت خوب و عالی دارد که اغلب افراد را به خود جلب کرده و آنها را خواستار خرید این محصول عالی داشته است.

این تشک بادی علاوه آزمایش های صورت گرفته توسط کارشناسان خبره در کمپانی کامفورت در نمایندگی فروش محصولات بادی تهران اینتکس نیز مورد ازمایش های متعدد کیفیت قرار گرفته است و اطمینان خاطر را به شما کاربران می دهد، که این محصول صد در صد از مواد عالی و کیفیت بالایی برخوردار است. طراحی تشک بادی کامفورت با توجه به آنکه از قیمت پایینی برخوردار است اما بسیار باکیفیت بالا و استحکام بالایی برخوردار است و در رنگ بندی متنوع و زیبا زرد، نارنجی و آبی طراحی و تولید شده است. کامفورت این محصول را به گونه ای طراحی کرده که امکان خواب آرام و راحتی را برای مصرف کننده فراهم می آورد. همانطور که در شکل ملاحضه می شود سطح رویه تشک بادی به طور مواج طراحی شده که ستون فقرات را در حالتی کاملا ارام و ایمن قرار می دهد و خستگی های روزمره را به راحتی از بین می برد. علاوه بر ان، این طراحی مواج گونه حالت ضد تعرق را ایجاد می نماید که در هنگام خواب هوا در زیر بدن نیز در جریان است و به هیچ عنوان تعرقی در بدن ایجاد نمیشود.

جنس تشک بادی دو نفره کامفورت برای تولید این تشک بادی از مواد باکیفیت از جنس پی وی سی استفاده کرده که این موضوع نششان می دهد که عمر طولانی و دوام بسیار بالایی دارد. جنس رویه را از مخمل پی وی سی و جنس کف را از دولایه پی وی سی براق قرار داده است. جنس تشک بادی کاملا ضد حساسیت است. و همانطور که از مشخصات این تشک بر می آید یک محصول ویژه و خاص و زیبا و ایمن است که هر خانواده ای ضرورت وجود آن را در منازل خود به صورت کاملا ملموس حس خواهد کرد. راه اندازی تشک : یک پمپ دستی مجزا همراه محصول وجود دارد که با استفاده از آن، به سهولت تشک بادی در گذر ثانیه ای کوتاه قابل استفاده می باشد. جمع بندی تشک بادی کامفورت یک محصول بسیار خوب با قیمت مناسب با وزنی بسیار سبک و قابل حمل است. وزن تشک بادی 3 .1 کیلوگرم است. محصولی با بسته بندی کوچک که این امکان را ایجاد مینماید که به راحتی در بیرون از منزل خود و در سفر با خود حمل نمایید و خواب ارامی را برای خود و دیگران فراهم نمایید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 3.1 کیلوگرم
 ضد تعریق و طبی
 دارای رنگبندی
 دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...