تشک بادی دو نفره طبی با عرض 152

bestway 67449

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره طبی با عرض 152

تشک بادی دو نفره طبی با عرض 152 بزرگترین سایز تشک بادی طبی در رنگ سبز بوده که توسط شرکت اینتکس با کیفیت و ساختار بدنه مناسب تولید و عضه گشسته است. این تشک دارای ابعاد بزرگی بوده که به راحتی تا دو نفر را رد خود جای خواهد داد. این تشک ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده که از طراحی مواج برخوردار می باشد. این نوع طراحی موجب شده تا قابلیت طبی و ضد تعریق بودن را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد. محصولی با وزن بسیار مناسب که می توان از آن برای استفاده در چادر های مسافرتی نیز به کار برد.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره طبی با عرض 152

تشک بادی دو نفره طبی با عرض 152 محصولی جدید و بسار با کیفیت از شرکت بست وی می باشد که از طراحی بسیار زیبایی بر خوردار می باشد. این محصول یک وسیله بسیار کاربردی می باشد که می توان از آن در منزل، اتاق خواب، اتاق نشیمن، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد. در ادامه به بررسی این تشک بادی خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت تشک بادی :

این محصول دارای طراحی بسیار جذابی بوده که توانسته است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. فرم کلی آن به شکل مستطیل بوده و دارای رنگ سبز می باشد. بدنه این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و از مقاومت خوبی بهره می برد. رویه این محصول به صورت مواج طراحی شده که باعث ضد تعریق شدن آن شده است. به این صورت که هنگامی که شما بر روی آن قرار می گیرید فاصله ای بین بدن شما و تشک ایجاد شده که از این فاصله، هوا به جریان می افتد و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند.

جنس و کیفیت بدنه تشک بادی :

یکی از مهم ترین نکاتی که تمامی افراد برای خرید یک محصول مد نظر دارند، جنس آن محصول است. یعنی همه ما توقع داریم محصولی را خریداری کنیم که دارای کیفیت بالایی بوده و از دوام بالایی نیز بهره می برد. رویه این تشک بادی از جنس PVC مخملی بوده که دارای کیفیت بالایی می باشد و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار دارد. مخمل بودن رویه آن سبب شده تا سطح تشک نرم تر شده و شما بتوانید بر روی آن به راحتی استراحت کنید. بخش کناری آن نیز از PVC طرح چرم بوده که مقاومت در در برابر فشار بسیار بالا می باشد. این محصول توانسته است با کیفیت بسیار بالایی که دارد به یکی از پر فروش ترین محصولات این شرکت تبدیل شده است.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی :

این تشک بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمی را در منزل اشغال می کند. ابعاد آن تشکیل شده از طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 22 سانتی متر می باشد. تحمل وز آن نیز 295 کیلو گرم بوده و دارای وزن 4.1 کیلو گرم می باشد که به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا کرد. همچنین این محصول دارای ابعاد بسته بندی بسیار کوچکی می باشد که به راحتی می توان آن را علاوه بر استفاده در منزل، با خود به مسافرت برده و در سفر هم از این وسیله کاربردی استفاده کنید.

طریقه راه اندازی تشک بادی :

برای راه اندازی این محصول شما به تنها وسیله ای که احتیاج دارید یک عدد پمپ باد می باشد که برای خرید آن می توانید به سایت تهران اینتکس مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن کرده و هر کدام که مد نظرتان بود در سایت محصولات بادی را خریداری کنید. پس از تهیه پمپ تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. درب دریچه هوای آن را باز کرده و سری پمپ را در آن قسمت قرار می دهید و شروع به باد زدن آن می کنید. پس از این که تشک به اندازه کافی باد شد، پمپ را از دریچه هوای تشک جدا کرده و درب آن را ببندید. سپس می توانید از آن استفاده کنید.

مراقبت و نگهداری :

تشک های بادی دارای یک سری حساسیت نسبت به تشک های ثابت می باشند که با رعایت این نکات می توانید مدت زمان طولانی تری از آن استفاده کنید. به هیچ عنوان اجازه ندهید که جسم تیزی با بدنه تشک برخورد داشته باشد. تشک را در معرض حرارت قرار ندهید. از پرش و جامپینگ بر روی آن خود داری کنید. همچنین هنگام باد زدن تشک باید حواستان باشد که آن بیش از اندازه باد نشود. چرا که فشار زیادی به بدنه آن وارد شده و در نتیجه درز های آن به مرور از هم جدا می شوند.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 295 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.1 کیلوگرم
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای روکش کامفورت و طبی
 مناسب بیماران و مسافرت ها
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...