تشک بادی دو نفره با بالش قابل تنظیم کلمن

coleman 18356

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره با بالش قابل تنظیم کلمن

تشک بادی دو نفره با بالش قابل تنظیم یکی از بهترین و با کیفیت ترین تشک های بادی شرکت امریکایی کلمن بوده که در میان تشک های مخصوص سفر و همچنین استفاده در منزل محسوب می شود. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل در قسمت رویه و روکش طرح چرم در قسمت های کناری و زیرین می باشد. تشکی که نشیمنگاهی مواج با رویه کامفورت داشته که می تواند قابلیت های بسیار مهم طبی و ضد تعریق بودن را به ارمغان می آورد. از ویژگی های بسیار خوب این تشک داشتن بالش بادی به اندازه تشک از لحاظ عرضی بوده که می تواند توسط دو بند کش دار و قفل پلاستیکی مخصوص در هر قسمتی از تشک مانند قسمت رویه ، قسمت فوقانی و یا زیرین قرار بگیرد و یا اینکه از تشک جدا شود. این تشک به دلیل داشتن چنین قابلیت هایی نه تنها می تواند برای افراد عادی مناسب باشد، برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز بسیار موثر خواهد بود. در کنار این کالا یک پمپ باد دستی برای راه اندازی آن قرار داده شده و به دلیل داشتن وزنی مناسب می توان از آن برای سفر های مختلف نیز استفاده نمود.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره با بالش قابل تنظیم کلمن

شرکت کلمن یکی از شرکت های تولید کننده ی محصولات بادی می باشد که محصولاتی با کیفیت بالا عرضه می کند و محصولات این شرکت قابل رقابت با محصولات سایر شرکت ها می باشد . تشک بادی دو نفره با بالش قابل تنظیم محصولی با کیفیت و با مقاومت بالا می باشد که مناسب برای تمامی سنین می باشد که در ادامه به توضیح درباره ی این محصول خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود .

 طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول در نگاه اول بسیار جذاب می باشد و توجه هرکسی را به خود جلب خواهد کرد . محصولات این محصول به سبب همراه داشتن بالش قابل تنظیم از محصولات ویژه و کم نظیر محسوب می شود و می تواند گزینه مناسبی برای کسانی باشد که نیاز به یک محصول برای استراحت های طولانی مدت دارند . رویه و بدنه ی این محصول به صورت یکپارچه می باشد و از تمامی فضای تشک به صورت مناسب استفاده شده است و لبه ی اضافی همراه تشک نخواهید دید و می توانید به راحتی از این محصول در اتاق های کوچک استفاده کنید .  راحتی و طبی بودن این تشک نیز به دلیل طراحی منحصر یه فرد و مهندسی این تشک می باشد و هنگام استفده از آن لذت خواهید برد . 

جنس بدنه

بدنه ی این تشک از جنس پی وی سی مستحکم می باشد که در اکثر محصولات بادی استفاده می شود . دلیل استفاده از پی وی سی در محصولات بادی این می باشد که پی وی سی دارای استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد . بخش کف این محصول از پی وی سی طرح دار می باشد می باشد که دارای استحکام بالایی می باشد . همچنین بخش کناری این محصول از پی وی سی طرح مخملی می باشد که در کنار دیواره های داخلی که در داخل تشک تعبیه شده اند مقاومت تشک را دوچندان کرده است . رویه ی این محصول نیز از پی وی سی طرح مخملی می باشد که علاوه بر زیبایی قابلیت ضد تعریق بودن را نیز به تشک بخشیده است و در هنگام استفاده از آن لذت خواهید برد . این تشک به گونه ای طراحی شده است که حتی می توان از آن بر روی آب استفاده نمود و برای تشک مشکلی پیش نخواهد آمد . 

ابعاد و تحمل وزن

تشک بادی دو نفره کلمن دارای 192 سانتی متر طول ، 166 سانتی متر عرض و 13 سانتی متر ارتفاع می باشد که از تمامی اندازه ی تشک استفاده ی بهینه شده است و فضای اضافی به همراه تشک وجود ندارد و می توان از آن حتی در اتاق های کوچک استفاده نمود . وزن 4.5 کیلوگرمی محصول نیز از ویژگی های این محصول محسوب می شود . وزن کم باعث این می شود تا بتوان آن را به هر مکانی انتقال داد و از آن استفاده نمود . تحمل وزن این محصول نیز وزنی معادل 280 کیلوگرم می باشد که مناسب برای استفاده دو نفره به صورت همزمان می باشد و مشکلی برای تشک پیش نخواهد آمد . همچنین می توانید با کم کردن مقداری از باد محصول این تحمل وزن را کمی افزایش نیز بدهید و با خیال آسوده از آن استفاده کنید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت 

برای راه اندازی محصول نیز ابتدا می بایست آن را بر روی سطحی صاف قرار دهید و سپس اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید . در هنگام باد شدن می توانید با فشار دادن تشک ، از میان باد آن مطلع شوید و به اندازه ی دلخواه آن را باد کنید . پس از باد شدن می توانید از آن استفاده کنید البته باید توجه داشت که استفاده از تشک های طبی و راحتی به عنوان تشک پرش باعث آسیب به دیواره های داخلی تشک شده و عمر محصول را کم خواهد کرد و تشک از فرم خود خارج خواهد شد . اشیاء تیز نیز موجب آسیب رسیدن به تشک خواهند شد و محصول را سوراخ خواهند کرد . البته در صورت بروز مشکل برای محصول خود ، می توانید به کمک برچسب تعمیراتی که در داخل تشک وجود دارد آن را ترمیم کنید و از آن استفاده نمایید . 

جمع بندی 

تشک بادی دو نفره کلمن محصولی با کیفیت و مقاومت بالا مناسب برای کسانی می باشد که دارای مشکل کمر و یا گردن می باشد . این تشک با رویه ای مستحکم و همچنین با کیفیت و زیبا ، محصولی ایده آل برای کسانی می باشد که نیاز به یک تشک با وزن کم ، کیفیت بالا و مقاوم دارند . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شمارا راهنمایی کنند . 

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 280 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
 عرض 166 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت کلمن
 وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
 طبی و ضد تعرق
 دارای سطح مواج
 مناسب تمام افراد بخصوص بیماران
دارای بالش بادی متحرک
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...