تشک بادی دو نفره با عرض 122 سانتی متر

bestway 67274

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره با عرض 122 سانتی متر

تشک بادی دو نفره بست وی در عرض 122 سانتی متر از دیگر نوع تشک های خواب و مسافرتی دو نفره بوده که عرضی متوسط در میان سایر تشک های یک نفره و دو نفره دارد. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل در سطح نشیمنگاه بوده و همچنین روکش طرح چرم نیز قسمت کناری و زیرین را برای مقاوم بودن در برابر برخورد آب تشکیل می دهد. این کالا رویه ای مواج با قابلیت ضد تعریق داشته که می تواند برای افراد بیمار نیز بسیار مفید باشد. از دیگر ویژگی های این کالا طراحی و ارگونومی مناسب و راحت آن بوده که می تواند نه تنها برای منزل بلکه برای انواع مسافرت ها و همچنین استفاده در چادر های مسافرتی نیز مورد استفاده قرار گیرد. این کالا ضخامت مناسبی در بدنه داشته که خود می تواند وزن بالایی را تحمل کند. همراه این تشک بادی نیز یک پمپ باد دستی قرار داده شده تا به راحتی این کالا را راه اندازی نمود.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره با عرض 122 سانتی متر

تشک بادی دو نفره با عرض 122 سانتی متر

تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 122 سانتی متر یکی از تشک های بادی بسیا راحت و طبی این شرکت برای سنین بزرگسالان می باشد. این محصول در مدل های دیگر تولید شده که هر کدام از رنگ و طراحی بدنه خاصی برخوردار می باشند. این مدل از تشک های دو نفره دارای عرض کمتر نسبت به مدل های دیگر بوده ولی با این وجود برای استفاده دو نفر ابعادی استاندارد خواهد بود. گرچه عرض های بزرگتر مانند 137 و 152 سانتی متر نیز طراحی شده که می توان به عنوان تشک سه نفره از آنها استفاده کرد. اما این مدل دارای ویژگی های خاص خود بوده و به دلیل داشتن قیمت مناسب فروش خوبی را داشته است. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این تشک همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت

طراحی بدنه این محصول همانند بسیاری از تشک های بادی دو نفره به صورت مستطیلی بوده که از رویه مواج بهره مند است. رویه ای که علاوه بر ایجاد سطحی راحت برای مصرف کنندگان می تواند به خوبی در برابر تعریق بالا نیز مقاومت خوبی داشته باشد. مواج بودن سطح رویه باعث می شود تا هنگام خوابیدن یا نشستن بر روی تشک هوا به خوبی رد و بدل شود. اما این تشک رویه ای کامفورت داشته که می تواند قابلیت طبی بودن را به ارمغان آورد. به همین دلیل از این تشک نه تنها برای افراد معمولی بلکه می توان برای بیماران عضلانی و استخوانی هم استفاده کرد. بر روی بدنه یک دریچه باد بزرگ تعبیه شده که دارای دریچه های کوچک نیز می باشد، از همین رو می توان به وسیله انواع پمپ های باد محصولات بادی این کالا را راه اندازی نمود.

جنس بدنه

جنس بدنه این تشک دو نفره از نوع PVC با دو نوع روکش طرح چرم و مخمل می باشد. از روکش طرح چرم برای قسمت های زیرین و کناره ها و از روکش مخمل برای سطح رویه استفاده شده است. روکش مخمل خود در جلوگیری از تعریق بسیار تاثیر گذار بوده و روکش طرح چرم نیز می تواند در برابر برخورد آب به بدنه مقاوم باشد. انعطاف بالای بدنه این تشک از دیگر قابلیت های جنس بدنه بوده تا به راحتی جمع و راه اندازی شده و در هر محل مورد نظری جای بگیرد. تشکی که با این ویژگی ها به عنوان گزینه ای مناسب در سفر نیز شناخته می شود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این محصول معادل (طول: 193 سانتی متر ، عرض: 122 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده سنین بزرگسال خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا سطح رویه تشک می باشد. همانطور که اشاره کردیم این تشک از لحاظ عرض بدنه کوچکترین نوع تشک های دو نفره محسوب شده و از دو سایز بزرگتر از لحاظ عرض بدنه نیز بهره مند است. در این تشک بادی دو نفر به راحتی جای گرفته و می توان از در داخل چادر های مسافرتی نیز به کار برد. اما تحمل وزن این کالا بر اساس جنس بدنه و ابعاد بوده که به 270 کیلوگرم می رسد. تحمل وزن بسیار بالا که به مصرف کننده اطمینان خاطر زیادی را بابت مقاوم بودن این محصول می دهد. همچنین وزن بسته آن نیز 3 کیلوگرم بوده که به مراتب وزن خود تشک کمتر خواهد بود. نمایندگی محصولات بادی

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک بادی کافیست آن را در محلی مسطح و مورد اطمینان پهن کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد تا زمانی که شکل کامل به خود بگیرد. دقت کنید که این محصول را بیش از حد باد نکنید زیرا به مرور زمان به درز های آن آسیب وارد خواهد شد. برای خالی کردن باد تشک می توانید به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد. از بهترین راه های مراقبت از این کالا می توان به جلوگیری از برخورد هرگونه اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام هر گونه حرکت پرش و یا جامپینگ اشاره نمود.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره با عرض 122 از سری تشک های بادی با کیفیت همراه با قابلیت های ضد تعریق و طبی که می تواند در مکان های مختلف از جمله مسافرت ها مورد استفاده قرار گیرد. محصولی که دارای قیمتی مقرون به صرفه بوده و می تواند برای بیماران نیز کاربردی باشد. این تشک با داشتن 48 ساعت مهلت تست توسط شرکت اینتکس عرضه می شود.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 270 کیلو گرم
 طول 193 سانتی متر
 عرض 122 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
ضد تعریق و مناسب سفر
 گزینه ای مناسب برای بیماران
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...