تشک بادی دو نفره با لایه های ضخیم

Coleman 2000019599

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره با لایه های ضخیم

تشک بادی دو نفره با لایه های ضخیم یکی از محصولات جدید شرکت کلمن می باشد که از طراحی زیبا و با ساختار لایه ای قدرتمندی ساخته شده است که تحت عنوان pvc فشرده شناخته می شود. استفاده از pvc در حالی است که بسیاری از تشک های بادی و تخت های بادی تولید شده در حال حاضر از وینیل تولید می شوند و کلمن برای افزایش مقاومت از پی وی سی سنگین در ساخت این کالا استفاده کرده است به همین دلیل است که سایر تشک های بادی در این ابعاد وزنی در حدود 2 تا 3 کیلوگرم دارند اما محصول جدید کلمن وزنی در حدود 4.5 کیلو گرم دارد که با حفظ ویژگی پرتابل بودن این تشک کیفیت آن را به شکل قابل توجهی افزایش داده است تا بتوان از آن در شرایط ویژه ای همچون مسافرت و کوهنوردی نیز استفاده نمود. به علاوه با توجه به حجم بسته بندی کوچک این کالا می توان آن را درون کوله پشتی و یا ساک حمل مخصوص قرار داده و جابجا کرد.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره با لایه های ضخیم

تشک بادی دو نفره با لایه های ضخیم

تشک بادی دو نفره کلمن با لایه های ضخیم یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین تشک های بادی تولید شده از شرکت کلمن برای استفاده در مسافرت ها و حتی چادر های سفری می باشد. این تشک بادی دارای ویژگی ها و قابلیت های بسیار خوبی در ساختار بدنه بوده که در طول عمر این محصول بسیار تاثیر گذار خواهد بود. در واقع نمونه های مختلفی از این تشک بادی تولید شده که بیشتر از نظر ساختار بدنه با هم تفاوت دارند به همین دلیل هر کدام موجب استفاده در مکان های خاص خود خواهند بود. اما برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت تشک

طراحی و ساخت بدنه این تشک بادی به صورت مستطیلی بوده که از رویه ای مواج و مشبک برخوردار می باشد. طراحی قسمت رویه به گونه ای صورت گرفته که هنگام استراحت و خواب به خوبی اعضای بدن را در بر گیرد تا باعث شود مصرف کننده احساس راحتی بیشتری داشته باشد. همچنین این نوع طراحی در عبور جریان هوا نیز به منظور کاهش تعریق مصرف کنندگان تاثیر گذار خواهد بود. اما در دیواره افقی بدنه این تشک یک دریچه باد Dual Lock تعبیه شده که هنگام باز بودن هیچ هوایی از درون آن خارج نخواهد شد. از دیگر ویژگی های مهم طرحی بدنه این محصول می توان به لایه های درونی بدنه اشاره نمود. قسمتی بسیار مهم از این تشک که به شکل موازی و پشت سر هم تعبیه شده اند تا باعث افزابش استحکام بدنه شود.

 جنس بدنه تشک

جنس بدنه این تشک بادی کلمن از پلاستیک PVC دو لایه بوده که از ضخامت بالایی برخوردار می باشد. بدنه ای که از روکش جیر برای قسمت رویه خود بهره برده تا محلی راحت و نرم برای استفاده ایجاد کند. البته روکش جیر در جلوگیری از تعریق بالا نیز کم تاثیر نخواهد بود. همچنین برای قسمت های کف و دیواره ها نیز از روکش طرح چرم به کار رفته تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد. به همین دلیل امکان استفاده از این محصول در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها فراهم خواهد بود. انعطاف بالای بدنه با وجود کیفیت و ضخامت خوب خود از دیگر ویژگی های جنس بدنه این تشک بادی کلمن بوده که امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم می سازد تا به راحتی این کالا در هر مکان مورد نظری حمل نمود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای تشک بادی ضخیم کلمن معادل (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 20 سانتی متر) بوده که ابعادی رایج در بسیاری از تشک های بادی دو نفره می باشد. این ابعاد، استاندارد استفاده دو نفر بوده و شامل حالت راه اندازی شده این محصول می شود. به همین دلیل در صورتی بدنه را کاملا از باد تخلیه کرده و به خوبی جمع کنید ابعاد ذکر شده نیز بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی امکان جای دادن آن در هر محل مورد نظری را فراهم سازد. با توجه به جنس و ابعاد بدنه تحمل وزن این کالا 273 کیلوگرم بوده که مقداری بسیار مناسب برای این تشک محسوب می شود زیرا نشان دهنده استحکام و کیفیت بالای بدنه و لایه های درونی می باشد. وزن بسته بندی آن نیز 4.43 کیلوگرم بوده که با وجود ساک حمل این مقدار کمتر احساس خواهد شد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک بادی می بایست یک پمپ باد متناسب با حجم بدنه از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه باد تعبیه شده روی تشک نازل پمپ باد را به آن وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام استاندارد را به خود بگیرد. در صورتی که بیش از حد به این تشک باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه نیز آسیب جدی خواهد دید. بنابراین استاندارد باد زدن این نوع محصولات بادی می توان در سلامتی آنها بسیار تاثیر گذار باشد. همچنین بایستی از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی تشک خودداری نمود.

جمع بندی

تشک بادی ضخیم دو نفره کلمن یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده مسافرت ها بوده که از ساختار بدنه مقاومی برخوردار می باشد. این محصول رویه ای مواج و ضد تعریق داشته و از دریچه باد Dual Lock برخوردار است. محصولی که می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در چادر های مسافرتی باشد زیرا که به دلیل داشتن ساک حمل و حجم کم در حالت جمع شده به راحتی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. این تشک با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر قابل عرضه به تمامی نقاط ایران توسط شرکت اینتکس خواهد بود.

 نوع مسافرتی، خانگی
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
ساک حمل
سایر ویژگی ها ضد تعریق
 مناسب مسافرت
سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...