تشک بادی دو نفره براق Queen

Coleman 2000018315

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره براق Queen

تشک بادی دو نفره براق Queen محصولی از شرکت معتبر کلمن می باشد که ویژگی های مثبت بسیاری را به همراه خود دارد. این کالا دارای رویه براقی است که باعث می شود در صورت کثیف شدن به سادگی توسط پارچه خیس تمیز کرد. علاوه بر این می توانید تشک Queen را به عنوان تشک روی آب نیز استفاده نمود. با توجه به عدم تعبیه رویه مخملی در این محصول طول عمر آن تا چند برابر از سایر محصولات بیشتر می باشد، قسمت رویه و زیرین از وینیل دو لایه ساخته شده است که کاملا در برابر فشار مقاوم است. اما قسمت کناری از یک لایه کاملا ضخیم ساخته شده است. به دلیل کیفیت فوق العاده بدنه این تشک بادی جنسی مشابه چرم داشته و ساختار مواج آن باعث می شود تا حد زیادی از تعرق شخص در استفاده طولانی مدت جلوگیری شود. دریچه تخلیه هوا این محصول از نوع دو قفله بوده و تا حد زیادی از خروج هوای داخلی جلوگیری می کند و باعث می شود باد کردن آن با سادگی بیشتری انجام شود. 

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره براق Queen

تشک بادی دو نفره براق Queen

تشک بادی دو نفره براق Queen یکی از سری تشک های بادی با بدنه تمام طرح چرم از شرکت کلمن بوده که از کیفیت مناسبی نسبت به قسمت مقرون به صرفه خود برخوردار می باشد. این تشک بادی دارای کاربرد های زیادی بوده که از جمله آنها استفاده از این محصول به عنوان تشک بادی روی آب در استخر های برای تفریحات آبی می باشد. همچنین از آن می توان از مسافرت ها نیز به عنوان تشک کمپینگ به کار برد. این کاربرد ها نشانه کیفیت بالا در ساختار بدنه بوده تا موجب رفع بسیاری از نیاز های کاربران شود. اما برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت آن در ادامه به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت تشک

طراحی و ساخت این تشک بادی به صورت مستطیلی شکل بوده و از طراحی رویه مواج و مشبک برخوردار است. طراحی بدنه ای که باعث در بر گرفتن اعضای بدن شده و باعث عبور بهتر جریان هوا به منظور کنترل تعریق بالای مصرف کنندگان خواهد شد. یکی از مهمترین طراحی بدنه صورت گرفته برای این تشک لایه های درون بدنه بوده که به صورت گرد برای سطح مشبک تعبیه شده تا موجب افزایش استحکام بدنه شود. در واقع وظیفه اصلی این لایه ها تحمل فشار ناشی از وزن و باد زیاد می باشد. در دیواره افقی بدنه یک دریچه باد Dual Lock تعبیه شده که امکان باد زدن به تشک توسط هر نوع پمپ باد مخصوص محصولات بادی را فراهم می سازد.

جنس بدنه تشک

جنس بدنه تشک بادی Queen از نوع پلاستیک وینیل بوده که از ضخامت خوبی برخوردار می باشد. این بدنه دارای روکش تمام طرح چرم بوده که بدنه ای کاملا ضد آب را به همراه دارد. همچنین این بدنه مقاومت خوبی در برابر شرایط جوی مختلف داشته و در صورت استفاده در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد از همین رو می توان با خیالی آسوده در فضای باز و در استخر ها برای تفریحات آبی استفاده کرد. این نوع جنس بدنه انعطاف بالایی داشته تا امکان جمع شدن در حجم و ابعاد کوچکتری را فراهم کند تا حمل و جا به جایی آن آسوده تر شود. همچنین در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول معادل (طول: 185 سانتی متر ، عرض: 133 سانتی متر ف ارتفاع: 19 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده دو نفر در سنین مختلف از جمله کودکان خواهد بود. این ابعاد شامل حالت باد شده این محصول بوده که در صورت جمع کردن بدنه ابعاد آن نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی در هر فضایی جای بگیرد. تحمل وزن این تشک بادی حدود 273 کیلوگرم بوده که مقداری بسیار مناسب برای این کالا محسوب می شود. البته در صورتی این مقدار وزن کاسته خواهد شد که این تشک باد بیش از حد داشته باشد زیرا که روی درز های آن فشار زیادی وارد خواهد شد. مقدار وزن این محصول نیز 2 کیلوگرم بوده که وزنی سبک برای این تشک بادی محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک بادی کلمن می بایست ابتدا یک پمپ باد از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد متناسب با آن را وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. همچنین برای تخلیه باد تشک می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش دارند عمل تخلیه را انجام داد. دقت داشته باشید که به هیچ عنوان هر نوع اشیای تیز به بدنه برخورد نکند. علاوه بر این باید از انجام حرکات پرشی روی بدنه خودداری کرده و با استاندارد باد زدن به آن از اتفاقات احتمالی جلوگیری کرد.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره Queen محصولی از شرکت کلمن یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در سفر های کمپینگ و همچنین روی آب های کم عمق بوده که از وزن و حجم بسیار مناسبی برخوردار است. این تشک بادی در یک رنگ ثابت تولید شده و نسبت به کیفیت ساخت خود از قیمتی مقرون به صرفه بهره مند می باشد. این تشک بادی با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر قابل عرضه به تمامی نقاط ایران توسط شرکت اینتکس خواهد بود.

نوع مسافرتی، کوهنوردی
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 197 سانتی متر
 عرض 146 سانتی متر
 ارتفاع 19 سانتی متر
جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
ساک حمل
سایر ویژگی ها مناسب استفاد در مسافرت
 قابل استفاده به عنوان تشک روی آب
 دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...