تشک بادی دو نفره برای کوهنوردی سبز

ALPS Mountaineering 76321

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره برای کوهنوردی سبز

تشک بادی دو نفره برای کوهنوردی سبز کالایی فوق العاده با کیفیت می باشد که پیش از هر چیزی به کیفیت و ابعاد آن توجه شده است تا برای استفاده در مدت زمان های طولانی طی مسافرت یکی از بهترین گزینه های ممکن در بازار باشد. جنس رویه و زیر تشک از برزنت مقاوم می باشد که در برابر فشار و استفاده بر روی شن و خاک صدمه ای نمی بیند، در تست های انجام شده با عبور اتومبیل از روی آن نیز صدمه ای نمی بیند و مقاومت فوق العاده از از خود نشان می دهد که تا کنون در هیچ کالایی در این دسته مشاهده نشده است. این تشک بادی از دو قسمت رویه بخش زیرین تشکیل شده و دیواره کناری ندارد، همین موضوع باعث می شود که بدنه آن از اتصالات و پرس های حرارتی کمتری برخوردار شود و صدمه دیدن آن نیز به شکل قابل توجهی کاهش یابد. علاوه بر مقاومت بسیار خوب بدنه این کالا یکی از پرتابل ترین و بهترین تشک های بادی موجود در بازار می باشد که می توان آن را در کوله پشتی یا در شرایط دیگری قرار داده و استفاده نمود.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره برای کوهنوردی سبز

تشک بادی دو نفره برای کوهنوردی سبز

کوهنوردی یک ورزش خوب و مفید است که هر فردی قطعا ان را تجربه کرده است. در همین خصوص اگر شما هم یکی از افرادی هستید که زیاد به کوهنوردی می روید و به استراحت و اطراق در داخل کوه می پردازید می توانید تشک بادی دو نفره برای کوهنوردی سبز را مشاهده کرده و از ان به عنوان یک تشک فوق العاده استفاده کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا قبل از خرید این محصول به صورت کامل ان را بررسی کرده و جزئیات دقیق این محصول را برای شما بازگو کنیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از دلایل مهم انتخاب این محصول توسط مشتریان نوع ساخت و هم چنین تنوع و جذابیت طراحی این کالاست که باعث شده تا این تشک بادی با نمونه های موجود در بازار بسیار متفاوت شود. هم چنین این کالا به گونه ای طراحی شده تا دو نفر به صورت راحت و اسوده بتوانند بر روی ان به استراحت بپردازند. در خصوص نوع طراحی این کالا هم باید عنوان کرد که رویه اصلی این محصول ساخته شده به صورت شیاردار می باشد که خوابی نرم و راحت را برای شما به ارمغان می اورد. هم چنین لبه های کناری این محصول هم به صورت گرد طراحی شده و بخش میانی این محصول هم به صورت یکدست ساخته شده است. هم چنین بر روی بدنه این کالا نام تجاری سازنده این محصول هم نقش بسته است که اطمینان خاطر را به شما می بخشد. هم چنین این تشک بادی به صورت یکدست سبز رنگ طراحی و تولید شده است که بسیار شکیل می باشد.

جنس بدنه

بدنه این تشک بادی ساخته شده از جنس وینیل بوده و رویه برزنتی دارد. هم چنین بخش های کناری این محصول هم از نوع وینیل می باشد که فوق العاده مقاوم است. در کنار این موارد باید به کف این کالا هم اشاره کرد که از نوع وینیل برزنتی چند لایه بوده که کیفیت فوق العاده و استقامت بی نظیری دارد.

ابعاد و وزن

این تشک بادی در ابعاد ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 180 سانتی متر و ارتفاع : 17 سانتی متر ) طراحی و تولید شده است. هم چنین این محصول تنها 4 کیلو گرم وزن دارد که باعث شده تا بتوانید در کوهنوردی خود به راحتی ان را حمل و نقل کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول تحمل وزن ان است که قادر است تا 300 کیلو گرم وزن را هم بر روی خود تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی یک محصول بادی کاری فوق العاده ساده و اسان است. همان طور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید بر روی بدنه اصلی این کالا یک عدد دریچه باد قرار دارد که راه اندازی این تشک از طریق ان صورت می گیرد. هم چنین در کنار این محصول یک عدد پمپ باد برقی هم قرار گرفته است که در باد کردن این محصول به شما کمک شایانی می کند. برای مراقبت از این محصول هم باید یک سری اصول ساده را رعایت کنید. در گام اول سعی کنید بر روی این محصول نپریده و جامپینگ نکنید. هم چنین وسایل نوک تیز را هم از کنار این محصول دور کنید. البته گفتنی است که نکات دیگری هم هستند که با رعایت ان ها سلامت این محصول را تضمین خواهید کرد که همه ان ها در درون دفترچه راهنما این محصول قید شده است.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره برای کوهنوردی سبز محصولی متفاوت با کیفیت فوق العاده است که مناسب برای استفاده تمام سنین بوده و دارای پمپ باد برقی هم می باشد که راه اندازی و باد کردن این کالا را فوق العاده ساده و اسان کرده است. این محصول هم چنین قابلیت استفاده بر روی اب را هم دارا می باشد که همین مسئله نشان از کیفیت بالای ساخت و تولید این کالا دارد. هم اکنون می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعکوهنوردی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 300 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 180 سانتی متر
 ارتفاع 17 سانتی متر
 جنس رویه وینیل با رویه برزنتی
 جنس بخش کناری وینیل برزنتی
 جنس کف وینیل برزنتی چندلایه
 پمپبله
 نوع پمپ برقی همراه
ساک حملبله
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...