تشک بادی دو نفره بزرگ Kelty Sleep

Kelty Sleep B00BB9P1WG

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره بزرگ Kelty Sleep

تشک بادی دو نفره بزرگ Kelty Sleep محصولی جدید و بسیار زیبا می باشد که در ابعاد بسیار بزرگ و مناسب طراحی شده تا کسانی که فضای بزرگی در اختیار دارند بتوانند در فضای راحت تری بتوانند از این تشک باد استفاده کنند. رویه آن از جنس PVC جیر می باشد و ضخامت بسیار زیادی دارد که باعث می شود مقاومت بسیار بیشتری در مقایسه با سایر تشک های بادی داشته باشد. ابعاد این تشک نیز بسیار بزرگ می باشد و بیشتر حالت مربعی شکل داشته و می توان آن را در منزل و یا برای مثال در چادر مسافرتی نیز قرار داد. اکثر تشک های بادی دو نفره عرض 152 سانتی متر دارند که در چادر های مسافرتی فضای زیادی را خالی می کند اما در این تشک بادی به دلیل عرض 183 سانتی متری آن مناسب استفاده درون چادر های مسافرتی هشت و ده نفره می باشد و ارتفاع آن نیز به صورتی است که به هیچ وجه فضای اضافه ای مشغول نمی کند.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره بزرگ Kelty Sleep

تشک بادی دو نفره بزرگ Kelty Sleep کی از برترین تشک های بادی می باشد که به تازگی روانه بازار های جهانی شده است و از همان ابتدای ورود به بازار با استقبال های گسترده ای رو به رو شده است .این تشک بادی دارای بدنه ای با کیفیت و با طول عمر بالا می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی دو نفره بزرگ Kelty Sleep همراه ما باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده ی شما عزیزان فراهم می آورد زیرا با توجه به رویه مواجی که دارد هم از تعرق بدن به خوبی جلوگیری می کند و هم به علت طراحی مهندسی شده ای که دارد از خستگی بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت جلوگیری می کند . این محصول در رنگبندی زیبا و جذاب روانه بازار شده است که در این پسن برای شما عزیزان رنگ سرمه ای که یکی از پر فروش ترین رنگ ها می باشد را فراهم آورده ایم .

جنس بدنه :

جنس بدنه این محصول از پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر این محصول به طور کلی راحت می کند . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در تولید محصولات بادی می باشد و دلیل این استفاده ی متداول استحکام بالا در کنار انعطاف پذیری و نرمی منحصربفرد می باشد . همچنین برای بالا تر بردن کیفیت این تشک بادی در قسمت هایی از آن که فشار وارده زیاد می باشد از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا خیال شما را از این بابت به طور  کلی راحت کند . همچنین یکی از ویژگی های رویه مواجی که در این محصول استفاده شده است خصوصیت ضد تعریق بودن آن می باشد که یکی از ویژگی های کلیدی بوده و در بسیاری از ماه های سال به طور ویژه ای مورد استفاده قرار می گیرد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد تشک بادی دو نفره بزرگ Kelty Sleep به صورت استاندارد و به اندازه های ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 183 سانتی متر و ارتفاع : 25 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با تشک های بادی دیگر از فضای ایده آلی برخوردار است و می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید . از دیگر ویژگی های مهم در خرید تشک های بادی قابلیت تحمل وزن آن ها می باشد که این تشک بادی دارای قابلیت تحمل وزن تا 273 کیلو گرم است و نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 6.3 کیلو گرم می رسد که جا به جایی آن را بیش از پیش راحت کرده است و از همین رو می تواند گزینه ی  مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید .

راه اندازی و مراقبت :

راه اندازی این تشک بادی در کوتاه ترین زمان ممکن و توسط انواع پمپ های باد دستی و یا خود کار نیز امکان پذیر می باشد ، فقط کافیست محفظه ی باد را به قسمت خروجی باد پمپ متصل کرده و با را به درون این محصول هدایت کنید تا شکل کلی را به خود بگیرد . برای نگهداری هر چه بهتر این محصول باید از جامپینگ بر روی آن خودداری  نمایید زیرا در این صورت طول عمر محصول کاهش می یابد . همچنین از برخورد هر گونه اجسام تیز به محصولات بادی باید جلوگیری شود زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند .

جمع بندی :

این تشک بادی دو نفره یکی از برترین و با کیفیت ترین تشک های بادی تولید می باشد که در بازارهای جهانی عرضه شده است و با استقبال گسترده ای رو به رو شده است . این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است و خیال شما را از این بابت به طور کلی راحت می کند . تشک بادی دو نفره بزرگ Kelty Sleep با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 183 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC برزنتی دولایه
 پمپبله
 نوع پمپبرقی و فندکی 
ساک حملخیر
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...