تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 152

bestway 67226

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 152

تشک بادی دو نفره بالش دار بست وی با عرض 152 سانتی متر یکی از بهترین تشک های بادی دو نفره بست وی بوده که در مدل جدیدی تولید شده است. محصولی با دوام و با کیفیت که علاوه بر این مدل در مدل های دیگری نیز با ابعاد بزرگتر و کوچکتر تولید شده است. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل و کامفورت بوده که قابلیت هایی همچون طبی و ضد تعرق بودن را به همراه خواهد داشت. این محصول از بالش بادی در قسمت فوق خود به صورت سرخود بهره برده و همچنین از یک پمپ باد سرخود از نوع پدالی برخوردار است. پمپ بادی که می تواند در مدت زمکان کوتاهی تنها با فشار پا این محصول را راه اندازی کند.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 152

شرکت بست وی یکی از برترین تولید کننده های محصولات بادی می باشد . محصولات شرکت بست وی از مواد اولیه درجه یک ساخته شده اند و دارای کیفیت بالایی می باشند . تشک بادی دو نفره بست وی نیز محصولی با کیفیت و مقاومت بالا می باشد که در ادامه به توضیح درباره ی این محصول خواهیم پرداخت  . 

طراحی و ارگونومی ساخت 

طراحی این تشک بادی دو نفره بسیار جذاب می باشد و در نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد . بدنه ی این تشک به صورت یکپارچه می باشد و همین سبب زیبایی محصول شده است . در قسمت بالایی این محصول نیز بالش سرخود دیده می شود که می توانید از آن برای استراحت استفاده کنید و دیگر نیازی به بالش جداگانه نخواهید داشت . به دلیل استفاده از تمامی فضای تشک ، محصول شکل زیباتری به خود گرفته است .

جنس بدنه

بدنه ی تشک بادی دو نفره بست وی از پی وی سی چندلایه بوده و دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و وزن بالا می باشد . جنس کف و بخش کناری این این تشک از پی وی سی دولایه بوده و در داخل تشک دیواره هایی از جنس پی وی سی تعبیه شده است تا جلوی فشار را بگیرد و تشک از فرم خود خارج نشود . رویه ی این محصول نیز از جنس پی وی سی مخملی می باشد که همین مخملی بودن باعث این شده است تا بدن شما در هنگام استفاده دچار تعریق نشود و از استفاده از آن لذت ببرید . استفاده از پی وی سی در تولید محصولات بادی بسیار رایج می باشد زیرا پی وی سی دارای استحکام بالایی در برابر فشار می باشد .  

ابعاد و تحمل وزن

تشک بادی بست وی دارای 203 سانتی متر طول ، 152 سانتی متر عرض و 28 سانتی متر ارتفاع می باشد که از این ابعاد به طور کامل در تشک استفاده شده است و فضای اضافی بر روی تشک مشاهده نخواهید کرد . تحمل این تشک وزنی معادل 290 کیلوگرم می باشد که برای استفاده دو نفر بسیار مناسب می باشد و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید . البته شما می توانید برای بالا بردن تحمل وزن تشک ، مقداری از باد آن را خالی کنید و حتی تا سه نفر به طور همزمان از آن استفاده کنید . 

نحوه مراقبت و راه اندازی

برای راه اندازی محصول ابتدا می بایست آن را بر روی سطحی صاف قرار دهید و اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید . در هنگام باد شدن می توانید با فشار دادن تشک از میزان باد آن مطلع شوید و به اندازه ی دلخواه آن را باد کنید . برای مراقبت از محصولات بادی نیز باید آنها را از اشیاء نوک تیز دور نگهداری کرد و از برخورد آنها با محصول جلوگیری کرد . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک برچسب تعمیرات که همراه با محصول وجود دارد آن را تعمیر کنید و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

تشک بادی دو نفره بست وی محصولی با کیفیت از شرکت بست وی می باشد که برای استفاده در هر مکانی مناسب می باشد . رویه ی ضدآب و مخملی ، بدنه ی چندلایه از پی وی سی و رویه ی ضدتعریق نیز از ویژگی های این محصول محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
 قابلیت ضد تعرق
 دارای سطح مواج طبی
 ساخت شرکت بست وی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...