تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 152

bestway 67003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 152

تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 152 از بزرگترین تشک های بادی دو نفره طبی شرکت بست وی بوده که از کیفیت و ساختار بدنه بسیار مناسبی نسبت به قیمت خود برخوردار می باشد. این تشک بادی ساخته شده از جنس PVC با دو نوع روکش جیر و طرح چرم بوده که باعث شده تا ضخامت بدنه این تشک افزایش پیدا کند. محصولی که از طراحی مواج در قسمت رویه خود برخوردار بوده و به دلیل داشتن روکش کامفورت قابلیت های مهمی همچون طبی و ضد تعریق بودن را به همراه خواهد داشت. این محصول با توجه به ابعاد خود دارای وزن و حجم کمی بوده که به راحتی در هر مکانی بخصوص در مسافرت ها قابل حمل خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 152

تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 152 از سری تشک های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که در سال جاری توسط برند بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . این تشک بادی که در بخش های قبلی ظرفیت یکنفره آن را به شما معرفی کردیم از کیفیت ساخت بسیار بالایی و رویه طبی برخوردار می باشد که به خوبی با بدن شما حالت گرفته و بهترین آرگونومی را برای بدن شما فراهم می آورد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 152 همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی رویه این محصول به صورت مواج و دارای رویه ای مشبک می باشد که در جهت گردش هوا میان بدن شما و سطح تشک بادی به خوبی عمل کرده و از تعریق بدن به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . همچنین ابعاد این تشک بادی به گونه ای می باشد که در چادرهای مسافرتی با ظرفیت کم قابل استفاده نمی باشد اما در چادرهای مسافرتی 10 الی 12 نفره استاندارد قابل استفاده می باشد و اگر قصد استفاده از این محصول را در کمپینگ های خود و در چادرهای مسافرتی ظرفیت کمتر دارید می توانید از نوع تک نفره آن استفاده نمایید . همچنین به همراه این محصول یک عدد برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل و توسط آن به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید . 

جنس بدنه :

جنس رویه استفاده شده در ساخت این تشک بادی از پی وی سی مخمل می باشد که از لایه های کامفورت و کاملا طبی درون آن استفاده شده است و علاوه بر کیفیت و مقاومت بسیار بالایی که دارد از نرمی ، انعطاف پذیری و راحتی بسیار ایده آلی نیز برخوردار می باشد . همچنین در بخش کناری این محصول از پی وی سی چرم استفاده شده است که در جهت بالا بردن استحکام این محصول گام بسیار موثری می باشد . همچنین رویه این تشک بادی به صورت مواج و مشبک می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد تعریق بودن می باشد و از همین رو می توانید از این محصول در شرایط آب و هوایی گرم با خیالی راحت استفاده نمایید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

طراحی این محصول به صورت کاملا مهندسی شده می باشد و ابعاد ایده آلی را برای استفاده همزمان دو نفر فراهم می آورد . ابعاد این تشک بادی به مشخصات ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 22 سانتی متر ) می باشد و در دسته بندی تشک های بادی از اندازه قابل قبولی برخوردار است و کیفیت بالایی را در ساخت دارد . همچنین با توجه به وزن 4.1 کیلوگرمی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید . یکی دیگر از ویژگی های مهم به خصوص در تشک های بادی که در هنگام خرید باید به آن توجه شود قابلیت تحمل وزن می باشد که تشک بادی دو نفره بست وی قابلیت تحمل وزن تا 290 کیلو گرم را دارد که نشان از کیفیت بی نظیر آن دارد .

جمع بندی :

این تشک بادی دارای بدنه ای مواج و ضد تعریق می باشد که توسط برند محبوب بست وی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا مخمل می باشد که به صورت طبی طراحی شده است و بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به شما دست ندهد . تشک بادی دو نفره بست وی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 290 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.1 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج طبی
 قابل استفاده در مسافرت ها
 دارای رویه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...